Creieu que m'he de fer el TE?
Creieu que m'he de fer el TE?
Hola a totes!!
Us explico ... al juliol vaig deixar la píldora i a l'agost em va venir el dia 15 i al setembre també. Aquest divendres passat vaig notar moviments de panxa i vaig pensar... mira la warry q serà puntual... doncs noooo!!! tinc els pits una mica sensibles i aquests dies penso que em baixarà pero res de res....
Aquest mes passat hem fet servir preservatiu pero mai ho comprovem (la veritat q no ens importaria tenir ja el baby
). La meva pregunta és... us faríeu el TE? o esperaríeu a veure si la warry vol fer acte de presència?jejeje. Abans de prendre la píldora sempre he estat bastant regular...ains no sé... segur q serà q no.. però no m'agrada aquesta incertesa jejeje.
Petonetss!!!
Us explico ... al juliol vaig deixar la píldora i a l'agost em va venir el dia 15 i al setembre també. Aquest divendres passat vaig notar moviments de panxa i vaig pensar... mira la warry q serà puntual... doncs noooo!!! tinc els pits una mica sensibles i aquests dies penso que em baixarà pero res de res....
Aquest mes passat hem fet servir preservatiu pero mai ho comprovem (la veritat q no ens importaria tenir ja el baby
). La meva pregunta és... us faríeu el TE? o esperaríeu a veure si la warry vol fer acte de presència?jejeje. Abans de prendre la píldora sempre he estat bastant regular...ains no sé... segur q serà q no.. però no m'agrada aquesta incertesa jejeje.Petonetss!!!
Re: Creieu que m'he de fer el TE?
Hola Sandruky!
Pel que dius et tindria que haver vingut la regla el dia 15, no?
Doncs jo em faria el TE per sortir de dubtes, perque el mateixos nervis poden fer que la marranota no et baixi...
SORT!!!!
Pel que dius et tindria que haver vingut la regla el dia 15, no?
Doncs jo em faria el TE per sortir de dubtes, perque el mateixos nervis poden fer que la marranota no et baixi...
SORT!!!!
mimi82! Gràcies per la teva resposta :) sí, m'hauria d'haver vingut aquest dissabte dia 15. El que em deixa amb incertesa és q vaig notar el mateix que quan em va venir a l'agost i al setembre però de moment res de res. Quin test és més fiable? està el clearblue i el test de tota la vida (el que posa ratlletes no?? ) sóc novata jejeje.
Petonets
Petonets
- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
hola sandruky jo tmb mel faria!! i dels testos jo men vaig comprar dos un duna marca i laltre de laltra, pr penso que el que et poc aconsellar millor sera el farmaceutic... pr amb tant retras si estas
jo penso que qualsevol tu hauria de marcar!! MOLTA SORT!!
jo penso que qualsevol tu hauria de marcar!! MOLTA SORT!!Re: Creieu que m'he de fer el TE?
Hola sandruky!!Jo esperaria una miqueta al fer-me el TE, poden ser els nervis,...Jo em vaig fer els dos, el normal, on surtien les dues ratlltetes i el CLEARBLUE on et deia de quantes semanes estava embaraçada.
Per cert estic
de 26 setmanes i espero un
.
Sigui el que sigui no et preocupis i si estas
FELICITATS!!!
Per cert estic
de 26 setmanes i espero un
.Sigui el que sigui no et preocupis i si estas
FELICITATS!!!Re: Creieu que m'he de fer el TE?
merci bruixeta85! Com tu dius li demanaré consell al farmacèutic. Creus que és molt retràs? ainsss quins nervis!! segur q no serà pero això de no saber què passa ainsss!!! :P
Tutty29! quan creus q me l'hauria de fer? soc novatilla amb això :P FELICITATS pel teu embaràs!!! com ho portes? jo tinc tants dubtes q quan estigui hauré de llegir molt jejeje
petonetsss
Tutty29! quan creus q me l'hauria de fer? soc novatilla amb això :P FELICITATS pel teu embaràs!!! com ho portes? jo tinc tants dubtes q quan estigui hauré de llegir molt jejeje
petonetsss
- bruixeta85

home si tauria de venir el dia 15 son 4 dies de retras... Jo penso que mel hagues fet abans, pr jo es que no tinc espera... XDD
Però que no dius que has fet servir preservatiu?
Jo crec que és un retràs...
Jo crec que és un retràs...Re: Creieu que m'he de fer el TE?
Bruixeta85!! som les dues molt impacients eh? jejeje
Neuetes! si que vaig fer servir preservatiu, el més segur que sigui un retràs... el que em deixa la incertesa és q porto uns dies amb simptomes premenstruals però res de res... jo que sé!!! jeje. Com sempre he estat regular ainss... pot ser tb per culpa de la píldora... poden ser tantes coses!! ... tranquil·litat total
Petonets
Neuetes! si que vaig fer servir preservatiu, el més segur que sigui un retràs... el que em deixa la incertesa és q porto uns dies amb simptomes premenstruals però res de res... jo que sé!!! jeje. Com sempre he estat regular ainss... pot ser tb per culpa de la píldora... poden ser tantes coses!! ... tranquil·litat total
Petonets
- bruixeta85

no vull xafar la guitarra però si has fet servir preservatiu el més probable és que sigui un retràs per molt que no comprovís els preservatius, si s'hagués trencat ho hauries notat....
i si voleu bebés doncs ja saps " a pelo"
però sigui el que sigui molta sort!!
i si voleu bebés doncs ja saps " a pelo"
però sigui el que sigui molta sort!!
Ei!
A mi em va passar el mateix el cap de setmana passat!! Portava un retràs de 4 dies amb símptomes de tenir-la, mal d'ovaris, pits, etc. I em vaig fer el TE i va sortir negatiu. Vaig anar a la farmàcia i la farmacèutica em va aconsellar, em va dir que no calia comprar el més car (predictor i clearblue) pq per fiabilitat tots eren igual. Finalment vaig comprar el més barat dels fiables i va tenir raó. Ahir em va venir una cosa estranya, ja que quasi no taco i és molt raro tot plegat.
Fes-te'l per si vols sortir de dubtes (diuen que amb un dia de retràs ja es pot fer el test), però si ho heu fet pel mètode segur... segurament serà un retrassillo!
Petons!
A mi em va passar el mateix el cap de setmana passat!! Portava un retràs de 4 dies amb símptomes de tenir-la, mal d'ovaris, pits, etc. I em vaig fer el TE i va sortir negatiu. Vaig anar a la farmàcia i la farmacèutica em va aconsellar, em va dir que no calia comprar el més car (predictor i clearblue) pq per fiabilitat tots eren igual. Finalment vaig comprar el més barat dels fiables i va tenir raó. Ahir em va venir una cosa estranya, ja que quasi no taco i és molt raro tot plegat.
Fes-te'l per si vols sortir de dubtes (diuen que amb un dia de retràs ja es pot fer el test), però si ho heu fet pel mètode segur... segurament serà un retrassillo!
Petons!
Laura_28! Merci x la teva resposta...seguirem esperant!! ja no sé quantes vegades he anat al lavabo pensant... que ve la warry!!! però noooo!!! aquest mes està tímida jejeje.
Morty! Jo encara no he tacat res de res, ni una gota :P ains aquests retrasilloss jejeje. D'aquí un mes o un parell de mesos volem provar-ho...al ataqueee!! jejeje.
Petonets
Morty! Jo encara no he tacat res de res, ni una gota :P ains aquests retrasilloss jejeje. D'aquí un mes o un parell de mesos volem provar-ho...al ataqueee!! jejeje.
Petonets
Hola Sandruky,
Jo tampoc et vull xafar, però si has fet servir preservatiu serà un retràs...
Espero que tinguis sort!!!
Jo tampoc et vull xafar, però si has fet servir preservatiu serà un retràs...
Espero que tinguis sort!!!
Fes-te'l i et quedes més tranquil·la... de totes maneres, si sempre heu fet servir protecció està complicat, no?
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo també penso que es un retràs i més si has prés precaucions, si estaves prenent abans la píldora i l'has deixat potser ara els cicles no són iguals que abans o per nervis o altre factor s'ha retrasat una mica.
- ishtar
- :: poltre

- Entrades: 635
- Membre des de: dj. set. 27, 2007 8:36 pm
- Ubicació: Jönköping (Suecia)
Sandruky guapa, es bastant dificil que et quedis si has utilitzat preservatiu i no has notat que es trencava ni res extrany...vaja és la meva opinió. Peró com et diuen les companyes fes-te el test si et quedes més tranquila. petons
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!http://www.fertilityfriend.com/home/389b37">My Ovulation Chart</a>
Quan obrim un post amb aquest titol, sempre es perque tenim sintomes (o psicosintomes) que ens fan il.lusionar-nos amb la posibilitat d'
! De vertitat, tan de bo sigui el teu cas pero sincerament jo crec mes en que només es un retras...be, de fet no se si saps exactament com funcionen els teus cicles ara que no prens la pildora...potser el teu cos no està fent res estrany...
En tot cas, t'has fet ja el TE? tenim notícies?
! De vertitat, tan de bo sigui el teu cas pero sincerament jo crec mes en que només es un retras...be, de fet no se si saps exactament com funcionen els teus cicles ara que no prens la pildora...potser el teu cos no està fent res estrany...En tot cas, t'has fet ja el TE? tenim notícies?
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Per cert!!!
parlant de TE, he llegit que algú n'ha comprat per internet uns quants i a bon preu. Podríeu dir-me o aconsellar-me algun lloc web per comprar!
Si continuo anant a la farmàcia pressenteixo que serà la ruina total...
Gràcies wapes!
Petons!!
parlant de TE, he llegit que algú n'ha comprat per internet uns quants i a bon preu. Podríeu dir-me o aconsellar-me algun lloc web per comprar!
Si continuo anant a la farmàcia pressenteixo que serà la ruina total...
Gràcies wapes!
Petons!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Sandruky, et vaig llegir l'altre dia però no vaig poder respondre't!
QUè, t'has fet ja el test? com ha acabat la cosa?
QUè, t'has fet ja el test? com ha acabat la cosa?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |