Ginecoleg nou
Ginecoleg nou
Hola noies! He vist que hi ha varis posts parlant de ginecolegs a Granollers o parlant d'alguna mútua en particular. El que us volia proposar es que si esteu molt contentes o descontentes amb el vostre ginecòleg que ens n'informeu, crec que pot ser útil per qui estigui buscant canviar-se de metge com és el meu cas.
Resulta que jo anava a la clínica St.Jordi (buscant ginecologa dona) amb la Marta Cararach i no em desgradava però la clínica era molt justeta. Justament aquet mes he fet un canvi d'assegurança, m'han fet una molt bona oferta amb Groupama i el metge que tenia pensat tb l'hi tinc inclòs i amb la Teknon o Corachan. El ginecoleg en qüestió que em va recomenar la meva cunyada es el Sanfeliu i el seu equip (TEknon) en sabeu alguna cosa?
Resulta que jo anava a la clínica St.Jordi (buscant ginecologa dona) amb la Marta Cararach i no em desgradava però la clínica era molt justeta. Justament aquet mes he fet un canvi d'assegurança, m'han fet una molt bona oferta amb Groupama i el metge que tenia pensat tb l'hi tinc inclòs i amb la Teknon o Corachan. El ginecoleg en qüestió que em va recomenar la meva cunyada es el Sanfeliu i el seu equip (TEknon) en sabeu alguna cosa?
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Re: Ginecoleg nou
Hola eni, el Dr Sanfeliu de la Teknon és el meu ginecòleg i molt bé va ser ell que fa 3 mesos va ajudar-me a portar la meva nena al mon. En principi és serio però en un moment com és un part és molt maco. Jo vaig començar a anar amb ell arrel d'un herpes genital que no em deixava, després de recórrer varis ginecòlegs i dermatolegs, em va solucionar el problema i he pogut tenir 2 fills amb part normal.
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Hola,
l'equip que ens va portat l'embaràs i el part d'en Martí, és el del Dr. SantFeliu, però a mi m'ha portat el Dr. Tusquets, q és del seu equip i n'estic molt contenta! la gent que conec que l'ha portat el Dr. Sanfeliu i estan super contentes! si que és serio però aten bé! espero que t'agradi!

l'equip que ens va portat l'embaràs i el part d'en Martí, és el del Dr. SantFeliu, però a mi m'ha portat el Dr. Tusquets, q és del seu equip i n'estic molt contenta! la gent que conec que l'ha portat el Dr. Sanfeliu i estan super contentes! si que és serio però aten bé! espero que t'agradi!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
moltes gràcies nusi i marcaina!! si aquest mes no m'hi quedo aniré a que em faci la primera visita. Fa una mica de pal canviar de metge però si val la pena...! Merci!!!
Mes experiències amb altres metges, bones, dolentes? Algú s'anima?
Mes experiències amb altres metges, bones, dolentes? Algú s'anima?
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Nosaltres, estem tots 3 a Groupama i em visito a Teknogin, concretament amb el Dr. Huguet, un cel d'home, que ja em va assistir al part de l'Arnau. A Teknogin, assisteixen parts a Teknon i Corachán; jo vaig tenir l'Arnau a la Corachán i ara, tornarem a repetir.
Molta sort!
Molta sort!
A mi em van atendre al part i post-part les doctores Esther Muñoz i Andrea de Sas, del centre MBG, situat a la Quirón, i vaig quedar encantadíssima. Repetiria amb elles sense dubtar-ho, perqué són encantadores i molt professionals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 91 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |