LES QUE PRENEU OMIFIN O FEU GRÀFIQUES , tinc un dubte
LES QUE PRENEU OMIFIN O FEU GRÀFIQUES , tinc un dubte
Hola noies,
Volia saber a les que heu fet grafiques i/o les que heu pres o preneu OMIFIN, en algun cicle la temperatura basal ha estat més alta de lo normal abans de la ovolació? és a dir que era més alta que la habitual uns dies previs a ovolar. No m'havia passat i no acabo d'entendre que esta passant...causa del medicament...o no ser......A NINGUNA LI HA PASSAT????????
gracies
Volia saber a les que heu fet grafiques i/o les que heu pres o preneu OMIFIN, en algun cicle la temperatura basal ha estat més alta de lo normal abans de la ovolació? és a dir que era més alta que la habitual uns dies previs a ovolar. No m'havia passat i no acabo d'entendre que esta passant...causa del medicament...o no ser......A NINGUNA LI HA PASSAT????????
gracies
nenea l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 10:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: LES QUE PRENEU OMIFIN O FEU GRÀFIQUES , tinc un dubte
.
nenea l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 10:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nenea si vols que les noies et responguin el millor es escriure la pregunta en el post que t'interessa.... La veritat no esta massa ben vist obrir un post per fer una pregunta. Prova-ho en el de grafiqueres i si prens omifin en el de omifin.
T'ho dic de bon rotllo com a veterana del forum.
Que tinguis sort!!
T'ho dic de bon rotllo com a veterana del forum.
Que tinguis sort!!
Hola yuju, em pensava que quan una tenia un dubte feia una pregunta general...em sap greu si no és massa ben vist. De fet ja he fet la pregunta a grafiqueres i a OMIFIN...no voldria crear mal rotllo, m'ha sopres.... i no m'enfado per res sols faltaria. esborraré el post i ja esta
gracies per la teva sinceritat
gracies per la teva sinceritat
Nenea tambe entenc el teu cas... A vegades en aquests posts... Les noies estan tant capficades que potser no t'han respost?? Amb lo de la tempe potser et puc ajudar... Te la prens be cada dia a la mateixa hora i sense moure't gaire del llit??
Potser no et troves massa be?? Potser tinguis decimes??
El mes normal es que la temperatura despres de la ovulació sempre ha de ser mes alta que abans...
Potser no et troves massa be?? Potser tinguis decimes??
El mes normal es que la temperatura despres de la ovulació sempre ha de ser mes alta que abans...
Gràcies Yuju, tu agraeixo. Doncs si que em prenc la temperatura a la mateixa hora i sense aixecar-me del llit. Deixaré que passin els dies....a veure com evoluciona. GRÀCIES
Hola nenea,
jo he fet gràfica i m'he pres Omifin. No m'he notat res d'estrany, però cada cos és diferent... Si vols mira la meva gràfica, tens el link a la meva signatura. L'Omifin me'l van prendre del 5è al 9è dia de cicle, 50gr cada 12 hores. No sé si et pot ajudar comparar amb la meva gràfica, però tampoc et sé dir res més... Que vagi bé
jo he fet gràfica i m'he pres Omifin. No m'he notat res d'estrany, però cada cos és diferent... Si vols mira la meva gràfica, tens el link a la meva signatura. L'Omifin me'l van prendre del 5è al 9è dia de cicle, 50gr cada 12 hores. No sé si et pot ajudar comparar amb la meva gràfica, però tampoc et sé dir res més... Que vagi bé
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |