Regla de molts dies

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
moixerno
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Regla de molts dies

EntradaAutor: moixerno » dc. nov. 23, 2011 9:28 am

Hola noies,

No sé que passa però des de que m'he posat a buscar :-()) (fa uns 6 mesos) no em paren de passar coses rares...
La última és que aquesta regla m'està durant molts dies!! Avui és ja el 12è dia! No m'havia passat mai. Normalment les tinc de 5-6 dies. Aquest cop em va marxar durant 1 dia i dsp vaig tornar a sagnar. Fisicament no em noto cap símptoma (ni mal d'ovaris, ni de pits...), però continuo amb regla...
Tinc un ovari políquistic, així que he pensat que potser el sagnat és a causa d'algun quiste.
Just el dilluns vaig anar d'urgències a la gine (vaig per mútua a la Dexeus) perquè feia molts dies que tenia la vagina irritada (una altra cosa rara que no m'havia passat mai), i em va dir que era a causa de la sequedat. Però no li vaig comentar res perquè era el dia que m'havia marxat la regla.
I em fa pal tornar a urgències perquè des de fa mig any hi he anat molts cops (per infecció d'orina, fongs, possible pòlip que al final no ha set... ja us dic, m'han sortit coses que no m'havien passat mai!).

Suposo que m'esparé uns dies més i si no em passa hauré de tornar a anar a urgències (casi em faràn un passe VIP!!!). :-o00m :-o00m
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Regla de molts dies

EntradaAutor: lila » dc. nov. 23, 2011 1:00 pm

Quan jo vaig començar a buscar també vaig tenir "desajusts" i canvis que no havia tingut mai... (o ens els que no m'hi havia fixat mai... :-:) ja que quan comences a buscar és quan "escoltes" més el teu cos, com es comporta, quan duren els cicles, les fases.. bé, almenys en el meu cas).

A mi la ginecòloga em va dir que en començar a buscar el teu cervell "canvia", es posa més en alerta... bé, que emocionalment tot canvia i que hi ha dones a qui això els afecta...

Jo t'aconsellaria que demanessis hora amb el teu ginecòleg o ginecòloga enlloc d'anar a urgències i li comentessis, no??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
bruixeta85
:: pantera
:: pantera
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

EntradaAutor: bruixeta85 » dc. nov. 23, 2011 5:22 pm

Hola no se si et puc ajudar... fa molt temps quan hem va començar a venir la regla (potser era el trecer o quart mes que la tenia) vaig tenir una regla de 15 dies m'ha mare em va portar la metge perquè es pensava que potser es que em passava alguna cosa rara, el metge em va dir que potser que se m'hagues adelantat l'altra regla o sigui que en vaig tenir dues de juntes (segons el metge), no ma tornat a passar mai més... però jo penso que seria bo que anesis al metge i li comentesis, pot ser que no sigui res però millor que tu digui ell. Anims!!!
Imatge
moixerno
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dj. nov. 24, 2011 8:39 am

Gràcies noies!
Finalment he demanat hora amb la meva ginecologa i mireculosament me l'han donat per la setmana que vé. A veure que em diu.
I ja aprofitaré per comentar-li que fa temps que busquem :-()) i no ho aconseguim per si comencem ja a fer algunes proves...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::