Visita al dentista abans de quedar-me embarassada...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sandruky
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Visita al dentista abans de quedar-me embarassada...

EntradaAutor: Sandruky » dl. nov. 28, 2011 9:17 pm

Hola a tothom:
Una amiga em va comentar que abans de provar de quedar-me :-()) havia d'anar al dentista..ara ve el dubte...que li he de demanar al dentista?? TInc hora aquest dimecres i en principi li he dit que vull una revisió. He de demanar alguna cosa en especial??
Gràcies!
Petonets!!
Imatge

Imatge

6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Visita al dentista abans de quedar-me embarassada...

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 28, 2011 9:23 pm

Bàsicament és per una revisió. Sobretot et miraràn que no tinguis caries, perquè és millor que t'ho tractin abans (per les radiografies). Si no tens res, segurament que et faràn fer una neteja de boca i ja està.
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. nov. 29, 2011 6:28 am

Li dius q estas intentan quedarte embarassada, i et fara una revisió, de totes maneres et poden arreglar la boca a l'embaraç, a partir de la setmana 13 crec q es, jo tinc el dia 12/12 al dentista de la SS perq em digui si son caries o no, perque pagan a un lloc em van dir q no ho eren i a l'altre si, aixi que els de la SS com no guanyen peles segur q m'ho diuen xDDDD sino em tocaran fer tres empastes i si em poden acabar de fer la endodoncia (q per diners vaig deixar el queixal sense nervi i amb la pasta per tapar els forats) i encara aguanta ehhh esta super be el queixal pero tindre q acabarla algun dia....suposo q influeix q per el costat del queixal buit no menjo.

Ja ens diras, pero ja veuras q si tens algo t'ho pots anar fent.
Ventureta
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dt. nov. 29, 2011 10:58 am

Precisament jo estic en aquest punt. Ens hi posarem al gener i per això he aprofitat ara per fer-me una revisió a fons... I sort que l'he feta perquè tinc 5 caries i alguna d'elles podria ser endodòncia :ufs: :ufs: . Demà sortiré de dubtes.
Ah! També em van fer una neteja. I això és tot! Bueno, m'oblidava de dir que també he hagut de deixar mig ronyó! A veure quan el punyeteros entren per la SS... Ostres, que jo no tinc la culpa que la meva genètica dental sigui pèssima :-((
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Morty
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dt. nov. 29, 2011 3:47 pm

Sandruky!

Aprofita a fer-te una revisió a fons abans de quedar-te embarassada, i com t'han dit, comenta que estàs buscant un embaràs, ja que per experiència, els dentistes són d'aquells llocs que quan comences no acabes mai, sempre et troben coses i et van cobrant, cobrant i cobrant i és una ruina!!
Sobretot si t'han de fer radiografies de les dents o cirurgia!! A mi quan em van treure els queixals del seny em van omplir d'antibiòtics i calmants! I crec que no seria bo pel cigronet!

Petons!
Imatge
Imatge
MONTY
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

EntradaAutor: MONTY » dt. nov. 29, 2011 5:57 pm

Ostres! em va de perles que hagueu tret aquest tema! justament aquest matí m'estava preguntant... ¿¿¿No deu ser gaire bo anar al dentista estant prenyada, no??
Es com el tenyir-se no??? tinc entès que tampoc es pot...
M'heu llegit el pensament >.-<: >.-<: >.-<:
Sandruky

EntradaAutor: Sandruky » dt. nov. 29, 2011 7:08 pm

Hola noies!!
Moltes gràcies per les vostres respostes :ok: Demà és quan tinc la visita al dentista i li comentaré que vull quedar-me embarassada i a veure que em diu. Ja us comentaré!! ;-)))
Petonetsss :love:
Imatge

Imatge

Sandruky

EntradaAutor: Sandruky » dc. nov. 30, 2011 7:32 pm

Hola!!:
acabo d'arribar del dentista. Ha anat bé :ok: Li he comentat que em volia quedar embarassada i em va dir que havia de ser més constant a l'hora de netejar les dents (cada vegada que mengi o si vomito doncs llavors rentar les dents...). Ha vist com un punt de caries però m'ha dit que no m'ho empastaran i que quan em quedi que torni anar en el segon trimestre de l'embaràs per mirar com va. La setmana vinent m'han donat hora per a una neteja i ja està! Ara ja una cosa menys, uff és que portava temps sense anar i no sabia com aniria ;-)
Merci a totes!!!
Imatge

Imatge

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 7:36 pm

Ostres! quina sort! jo quan hi vaig ja tremolo, sempre surto amb un parell d'empast programades...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::