Tacar rosadet-marronet després de l'ovulació
Tacar rosadet-marronet després de l'ovulació
Bon dia noies, obro un tema nou, ja que no he vist cap amb aquest títol, és per saber si a alguna de vosaltres li ha passat que just després d'ovular (és a dir, quan el TO t'ha donat positiu has fet els deures i llavors al cap de 3 o 4 dies) hagi tacat durant un dia o màxim dos (el segon quasi res) de color rosadet després d'anar al lavabo, al eixugar-te.
Ja que jo tinc ovaris poliquístics, i fa dos mesos que faig gràfiques per conéixer millor el meu cos. I ara m'he adonat que em passa això.I m'agradaria saber si és normal o bé es per això que no em quedo embarassada. De tota manera li comentaré al ginecòleg quan hi torni a anar.
Gràcies!
Ja que jo tinc ovaris poliquístics, i fa dos mesos que faig gràfiques per conéixer millor el meu cos. I ara m'he adonat que em passa això.I m'agradaria saber si és normal o bé es per això que no em quedo embarassada. De tota manera li comentaré al ginecòleg quan hi torni a anar.
Gràcies!

Re: Tacar rosadet-marronet després de l'ovulació
a mi hem va passar i va ser el segnat d'implantació.
sort!!
sort!!
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
Té tota la pinta de ser el sagnat d'implantació.
En el meu cas va ser així.
En el meu cas va ser així.

Zoui, jo crec que algun cop havia sentit dir que hi ha gent que sangre una mica per l'ovulació, però tant de bo msi251 i la petitaformigueta , tinguin raó, i sigui el sagnat d'implantació!!!!!

Moltes gràcies a les tres per contestar!!!!
Tant de bo tingueu raó i sigui el sagnat d'implantació... tot i que no en tinc gaires esperances... ja que també em prenc la temperatura basal i de moment la tinc baixeta... així que ... a no ser que demà comenci a pujar i pujar...
dubto que ho sigui
Gràcies igualment!
Tant de bo tingueu raó i sigui el sagnat d'implantació... tot i que no en tinc gaires esperances... ja que també em prenc la temperatura basal i de moment la tinc baixeta... així que ... a no ser que demà comenci a pujar i pujar...
Gràcies igualment!

Zoui!
A mi em va passar el mateix el diumenge passat, com que feia 15 dies que havia de tenir la warry, vaig pensar que ja estava aquí, però dimarts ja no tacava... Pensant, vaig deduir que com que després de deixar les pastis tinc el cos adormit, doncs a l'haver pres l'oli d'onagra i el composor, era que ja començava a fer efecte. Llavors crec que el meu cas és que vaig ovular ja que la tempe la tenia alta però ara està caient en picat.
Veient el teu cas, i els dies de cicle on et trobes, fa pinta a implantació!!
Espero veure el teu positiu en breu!!
Petons!!
A mi em va passar el mateix el diumenge passat, com que feia 15 dies que havia de tenir la warry, vaig pensar que ja estava aquí, però dimarts ja no tacava... Pensant, vaig deduir que com que després de deixar les pastis tinc el cos adormit, doncs a l'haver pres l'oli d'onagra i el composor, era que ja començava a fer efecte. Llavors crec que el meu cas és que vaig ovular ja que la tempe la tenia alta però ara està caient en picat.
Veient el teu cas, i els dies de cicle on et trobes, fa pinta a implantació!!
Espero veure el teu positiu en breu!!
Petons!!
- estrellapolar5
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: ds. nov. 19, 2011 3:49 pm
A mi això de tacar a meitat del cicle també m'ha passat, però jo taco durant uns 5 dies més o menys, vamos que m'he de posar salvaslip. No se si és degut a l'ovulació o a que. Jo li vaig comentar al meu gine l'últim cop que hi vaig anar, i no hem va fer ni cas, em va dir que era normal i prou.
Tant de bo, lo teu, sigui per sagnat d'implantació!! Té tota la pinta, perque si només ha sigut un dia

Tant de bo, lo teu, sigui per sagnat d'implantació!! Té tota la pinta, perque si només ha sigut un dia

A mi em passava abans de prendre la píldora: a meitat de cicle tacava marronet durant un parell de dies. Li vaig comentar al metge i em va dir que això li passa a algunes dones i era quan estaven ovulant. Ara, després de deixar la píldora no ho he tingut (mira que m'aniria bé per saber quan ovulo jejeje). Però si tu dius que és després de l'ovulació llavors pot ser el sagnat d'implantació no?? MOLTA SORT noia i ja ens diràs!!! Petonetsss
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

*