Ànalisi de sang després de pendre antibiotic
Ànalisi de sang després de pendre antibiotic
Al gener ens volem posar a la búsquda i captura de la segona panxeta i el ginecòleg m'ha demanat ànalisi de sang i d'orina per veure que tot està bé per donar-nos llum verda (he tingut dos abortaments l'últim any). Hi volia anar la setmana que ve, però aquesta estic amb antibiòtic i xarop pels mocs. M'he d'esperar alguns dies des dé l'últim antibiòtic per a que els anàlisis no surtin alterats?
Es que m'ha de venir la warry a finals de mes i ho volia fer abans, així per la següent ovulació, si tot està correcte ja podrem començar a fer feina.
Gràcies reines
Es que m'ha de venir la warry a finals de mes i ho volia fer abans, així per la següent ovulació, si tot està correcte ja podrem començar a fer feina.
Gràcies reines

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: Ànalisi de sang després de pendre antibiotic
Glorieta pel que jo sé (a veure si algú ens ho pot confirmar del tot) per fer una anàlisi de sang sense que surti alterat hauries d'esperar una setmaneta abans de fer-te'l perquè el cos pugui fer net.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |