Osteopatia cranial i fertilitat

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Osteopatia cranial i fertilitat

EntradaAutor: Vesnà » dc. des. 21, 2011 10:36 am

Bon dia!

Voldria saber si alguna de vosaltres ha fet o fa osteopatia (teràpia cranial) per tractar problemes de l'aparell reproductor. M'han comentat que pot ajudar a millorar el funcionament dels ovaris, a millorar la posició del sacre, que facilita la irrigació de l'úter, etc.

Com que és una teràpia poc invasiva, crec que ho intentaré.

En sabeu alguna cosa?
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
MONTY
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

Re: Osteopatia cranial i fertilitat

EntradaAutor: MONTY » dc. des. 21, 2011 2:11 pm

Ostres Vesnà, no en sé res pero m'interessa i ho preguntaré a un amis osteopata que tinc, aviam si em pot dir on informar-me millor. Et dic algo maca.
Siauuuu!!!
Morty
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dc. des. 21, 2011 8:45 pm

Vesnà!

Jo no sé massa com funciona el tema. Jo el que faré a partir del gener és acupuntura per estimular l'ovulació. A mi m'ha anat molt bé l'acupuntura per altres problemes de salut i a la última visita vaig demanar al doctor si podria servir per la fertilitat i em va dir que sí. Si trobes més informació sobre la osteopatia ens la passaràs??
Gràcies maca!!
Imatge
Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dt. feb. 28, 2012 8:56 am

Tinc una amiga que s'ahvia fet IA i FIV i re de re. Al final es va assebantar de l'osteopatia (ha de ser especialitzat en fertilitat). I a la següent, pam ja té un ninet bonic. Jo també hi vaig anar, feia 6 mesos que ho provava, hi vaig i a la següent ovulació ja m'hi quedo...
Resulta que per motius d'estrés tenia una part de la matriu contreta i diguem que l'òvul fecundat no s'hi podia enganxar. En una sessió em va posar a puesto i llestos.
L'osteopata explicava que gent que no s'hi queda de cap manera i que no sembla que tingui problemes als òvuls o als espermatozous... no t'hi quedes i no hi ha explicació, van a l'osteopata i s'arregla...
Jo ho provaria la veritat...
peueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dt. feb. 28, 2012 9:08 am

Bon dia! Podrieu recomanar algun osteopata? Es k jo en conec una pero no se si sa de ser expert amb el tema de la fertilitat?
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::