nova i amb dubtes...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_annetta_
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. des. 21, 2011 9:00 am

nova i amb dubtes...

EntradaAutor: _annetta_ » dc. des. 21, 2011 4:51 pm

Hola noies!!

Porto dies llegint i informant-me però tinc alguns dubtes i m'agradaria sentir les vostres opinions.

He pres pastilles durant uns 15 anys i ara portem uns 5 mesos buscant. Tinc unes regles molt irregulars que varien de 32 a 39 dies... Aquest mes he fet unes petites pèrdues de dos o tres dies de molt poca quantitat molt abans que m'hagués de venir la regla...

Avui ja fa 40 dies que no tinc la regla, però em vaig fer un TE fa dos dies i era negatiu.

Què en penseu?

PD: Bones festes a totes!!! neujor:-)
01/06/12: TE +
Agafa't fort que comença l'aventura!!
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: nova i amb dubtes...

EntradaAutor: Laia29 » dc. des. 21, 2011 5:51 pm

Benvingua al SP annetta!! aquí t'ho passaràs d'alló més bé!

és possible que no hagis ovulat? et controles tempes? això de les pèrdues abans de la regla podria ser sagnat d'implantació i portes 1 dia de retard en cas que haguessis tingut un cicle de 39 dies!

tens algún símptoma que et pogués orientar... mal de pits, ovaris, nàusees, mareig.. alguna cosa?
Imatge

Imatge
-niobe-
Entrades: 37
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:57 pm

EntradaAutor: -niobe- » dc. des. 21, 2011 8:02 pm

A veure... molt no et puc ajudar perque jo mai he pres pastilles anticonceptives, però si no et fa res, et dire la meva opinió...
Crec que els teus cicles son llargs, aixi que la prova d'embaràs l'has fet amb pocs dies de retard... espera uns dies més... una setmaneta o així, i si encara no t'ha vingut, doncs torna a fer-te'l... igualment, crec que hauries d'anar al ginecòleg i explicar-li tot... ell és qui millor et podrà orientar...
Un petonet i a veure si el caga-tió el porta el regalet!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. des. 21, 2011 8:38 pm

Estic d'acord amb la niobe. Tens els cicles llargs i hauries d'esperar-te una setmana més per tornar-te a fer el TE. Tanmateix, si veus que no et ve i els testos continuen sortint negatius, vés al ginecòleg.
Molta sort!
Morty
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dc. des. 21, 2011 8:43 pm

Annetta! Benvinguda!

Jo no et puc ajudar gaire, ja que estic amb una situació semblant a la teva. Jo vaig prendre pastilles durant 10 anys i ara que les he deixat tinc cicles moooooolt llargs, dir-te que avui estic a dia 65 de cicle. Jo he optat per anar al ginecòleg i amb medicament em provoca la regla. Ara, si aquesta regla es decideix a baixar entre divendres i diumenge començaré amb l'Ovusitol que ajuda a regular els cicles i a ovular. Jo et recomanaria que deixessis passar uns dies més i que et facis un altre TE, si surt negatiu aniria al gine a veure què et diu!

Petons!!
Imatge
Imatge
_annetta_
Entrades: 29
Membre des de: dc. des. 21, 2011 9:00 am

EntradaAutor: _annetta_ » dj. des. 22, 2011 7:25 am

Gràcies noies per la rebuda!!

Crec que esperaré uns dies a tornar-me a fer un TE. Tot i que el dia 27 tinc hora amb l'homeòpata amb qui intentem reugular el tema de les regles després d'aquest descontrol de les pastilles...

Respecte els símptomes... només podria dir que estic molt cansada, però potser també és degut al ritme que porto...

De totes maneres, gràcies pels consells!!!

I de moment a esperar... :-o00m
01/06/12: TE +
Agafa't fort que comença l'aventura!!
estrellapolar5
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: estrellapolar5 » dj. des. 22, 2011 7:57 am

hola annetta, a mi m'ha passat el mateix després de deixar les pastilles, un descontrol total. Jo m'estic prenent oli d'onagra a veure si em regula una mica i he començat a fer gràfiques per saber quan ovulo, perque la veritat és que no en tenia ni idea. De fet aquest mes, m'he sorprés al veure que ho he fet a dia 32 del cicle..

Petons!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::