embaras si, embaras no?
embaras si, embaras no?
Hola noies, aveure sóc nova amb tot això i la veritat és que neccesito una mica d'ajuda. Ja que veig que moltes de vosaltres teniu experiència. Avuere, per començar dir-vos que sóc molt irregular (alguns mesos 32, 40, 45, 28, 35...)
L'últim cop que em va venir la regla va ser el 12 de novembre (fa 43 dies) i aquest més no he estat gaire activa sexualment que diessim jajajaja només vaig ho vaig fer el dia 14 de decembre sense protecció (de fet, no estic buscant cadar-me embarassa de moment). La questió es que no sé, si la meva ment té molt de poder o que, però els 3 dies seguents em va semblar anar més sovint al lavabo però no em vaig preocupar ja que es impossible casi tenir simptomes tan aviat. Fa una setmana que de tan en tant sento dolor sota el melic, com dolor d'ovaris i ronyons (normament quan em ve la regla només em fa mal el 1r dia). Per tant, per sortir de dubtes el divendres al matí em vaig fer un test i va sortir negatiu com una casa. De moment, la regla no m'ha vingut i podriem dir que estic una mica nervioseta. Que penseu vosaltres?
L'últim cop que em va venir la regla va ser el 12 de novembre (fa 43 dies) i aquest més no he estat gaire activa sexualment que diessim jajajaja només vaig ho vaig fer el dia 14 de decembre sense protecció (de fet, no estic buscant cadar-me embarassa de moment). La questió es que no sé, si la meva ment té molt de poder o que, però els 3 dies seguents em va semblar anar més sovint al lavabo però no em vaig preocupar ja que es impossible casi tenir simptomes tan aviat. Fa una setmana que de tan en tant sento dolor sota el melic, com dolor d'ovaris i ronyons (normament quan em ve la regla només em fa mal el 1r dia). Per tant, per sortir de dubtes el divendres al matí em vaig fer un test i va sortir negatiu com una casa. De moment, la regla no m'ha vingut i podriem dir que estic una mica nervioseta. Que penseu vosaltres?
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: embaras si, embaras no?
És massa aviat per saber-ho, hauries de deixar passar com a mínim 6 o 7 dies més perquè el test sigui fiable... De totes maneres, si ets irregular és altament probable que només sigui un retard. Jo ara mateix estic al dia 41 del meu cicle i sé positivament que és un retard.
Moltes gràcies Elidé, això de ser irregular és un rotllo. Tinc 20 anys i fa 2 que estic amb la meva parella i cada mes igual, nerviosa perquè em vingui la regla. No vull quedar-me embarasada de moment, tot i que d'aqui 2 o 3 anyets qui sap :) Casi sempre prenem precaucions, sóc jove i no vull haver de correr, tot i que a vegades sempre hi ha la temptació.... Per cert, Bon Nadal 

penso que es un retard, però si tens 20 anys i no vols canalla no juguis amb foc que et pots cremar, pensa que un bebe et caniva la vida molt més del que t'imagines. i no per ser jove no es que no estiguis preparada per ser mare es senzillament perquè no busques.
jo de tu no jugaria només fa falta un cop per quedar-s'hi......així segur que no aniràs amb mal de cap a veure si si o si no... jo de tu aniria al ginecolg a veure si et pot regular el cicle!!
BON NADAL!!
espero que sigui el que tu desitges.......
jo de tu no jugaria només fa falta un cop per quedar-s'hi......així segur que no aniràs amb mal de cap a veure si si o si no... jo de tu aniria al ginecolg a veure si et pot regular el cicle!!
BON NADAL!!
espero que sigui el que tu desitges.......
hola anna.
Et parla una noia de 24anys cap a 25 a l'abril, et puc asegurar que ti pots quedar embarassada jo amb el meu marit no prenia precaucions i al mes i mig de coneixernos ja estaba embarassada, i tirar endevant va ser la millor decisio de la meva vida, pero si no vols canalla per ara, jo de tu pendria precaucions per estalviarte un susto
edito jo vaig tindre a la meva primera nena amb 18anys i es durillo, pases a ser adult directament.
Et parla una noia de 24anys cap a 25 a l'abril, et puc asegurar que ti pots quedar embarassada jo amb el meu marit no prenia precaucions i al mes i mig de coneixernos ja estaba embarassada, i tirar endevant va ser la millor decisio de la meva vida, pero si no vols canalla per ara, jo de tu pendria precaucions per estalviarte un susto
edito jo vaig tindre a la meva primera nena amb 18anys i es durillo, pases a ser adult directament.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |