En busca de Ginecòleg

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
vaiolet
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:01 am

En busca de Ginecòleg

EntradaAutor: vaiolet » dc. gen. 04, 2012 11:11 am

Hola a tots!

Som novells del tot. Estem plantejant buscar un petit/a. Estem a la mútua MGS i busquem ginecòleg. Sabeu d'algun per la zona de Sabadell i que el part sigui a l'Hospital General de Catalunya o algun altre Hospital o Clínica que estigui bé.

Gràcies!
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

Re: En busca de Ginecòleg

EntradaAutor: Rainbow » dc. gen. 04, 2012 11:53 am

Hola!

Jo vaig tenir la meva segona filla a l'HGC i en vaig quedar encantada. El ginecòleg també el tinc allà i en el mateix hospital em van fer tot el seguiment de l'embaràs, les analítiques, etc. T'ho has plantejat agafar un ginecòleg a l'hospital on t'agradaria tenir el teu fill i que ja et faci el seguiment allà mateix?? T'ho dic perque és molt còmode. A més, n'estic encantada del ginecòleg que em va portar (i em porta, ja que les revisions rutinàries, etc. també hi vaig) i penso que hi ha un equip molt bo.
Imatge

Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dc. gen. 04, 2012 3:23 pm

Hola!!!!

He tingut el meu primer fill a l'HGC, i la segona si no arriba avui, serà demà.. o demà passat (he anat a controls avui i estic a punt). Et garanteixo que et trobaras molt i molt bé, i el ginecoleg jo en conec tres i estic encantada.
El meu primer fill, vaig estar amb la MARGARITA GOMEZ DEL CAMPO, ara em visito amb el DR. PEIRO.
I es meravellos també, el DR. AUBERT,un ginecoleg amb experiencia que et transmet una calma i una tranquilitat estupendes.
m'estic visitant també amb ell ara, perque el Dr PEIRO està de vacances uns dies... i estic tan encantada que m'es igual qui estigui amb mi el moment del part.Imagina't.
Però et recomano que facis tot el seguiment des del principi.

Moltes felicitats, i que vagi mooolt i molt bé.

Isa s.f.
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dc. gen. 04, 2012 10:16 pm

Jo també tinc molt bones referencies del dr. Peiró.

És molt bon hospital!!!

Molta sort en la recerca.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dc. gen. 04, 2012 10:19 pm

Hola!!

No sé si per Mútua t'entra, però jo vaig a fer el seguiment a la Clínica del Vallès, a Sabadell. I pel que em van dir allà mateix, aquesta any ja no assisteixen parts, sino que ho faran a l'HGC.

Estic molt contenta del seguiment que em fan, i respecte al part, m'han parlat molt bé del HGC.

Molta sort!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
vaiolet

EntradaAutor: vaiolet » dj. gen. 05, 2012 9:21 am

Gràcies noies!!!

I que vagi molt bé Isa s.f.!!!!

Doncs visc a Castellar del Vallès i havia llegit que el Dr. Cristobal Rombaut Cauterman té consulta a Sabadell que em queda més aprop i porta els parts a HGC. La clínica del Vallès no m'entra per la Mutua sí la Salus XXI. La veritat és que vaig molt perduda. Vareu fer alguna visita abans de començar a buscar per parlar amb el vostre ginecòleg?

Gràcies!!!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 05, 2012 9:33 am

Jo el q et recomanaria és q et busquessis un ginecòleg q treballi a l'HGC, però em visitaria a la seva consulta privada, si en té.
Jo visc al costat de l'HGC, però normalment les consultes estan a rebentar i l'estona d'espera és força llarga (ho vaig comprovar les darreres setmanes de l'embaràs q em vaig haver de visitar allà, pq la meva gine era de vacances).

Jo em visito amb la Mila Martínez (té la consulta privada a St. Cugat), però com ja dic, ella a l'agost va agafar vacances i em va derivar al Dr. Peiró, i va ser qui em va atendre el part.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dj. gen. 05, 2012 10:08 am

Hola,

el centre Salus XXI de Sabadell és el famós Centre Mèdic Fuster, que té molt de renom i solera a Sabadell. A mi no m'acaba de fer el pes perquè sempre hi ha molta gent i també hi ha molta cua. És una mini-clínica on fan visites. Una coneguda meva fa el seguiment de l'embaràs allà i parirà al HGC, suposo que amb el seu gine. Hi ha varis metges, entre ells el Dr. Fuster i el Dr. Sargatal, que són els que jo conec. Però n'hi ha molts més. Et poso el link: http://www.salusxxi.com/sabadell-centre ... etges.html

Molta sort!!!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
MYE
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dc. des. 07, 2011 8:24 pm

EntradaAutor: MYE » dg. gen. 22, 2012 5:47 pm

Jo també sóc de Sabadell i el ginecòleg el tinc al Policlinic, algú sap on atenen parts ells??

I també, si algú que no viu a Barcelona vol tenir el part a algun hospital d'allà com ho feu? Ja porteu el seguiment desde el primer dia al propi hospital? A mi la veritat és que m'agradaria en un hospital de Barcelona però em fa cosa el tema que està una miqueta lluny, i si tens pressa??jajajaja!! Que penseu? Vosaltres com ho feu?

Gràcies
Petons
ImatgeImatge
vaiolet

EntradaAutor: vaiolet » dj. gen. 26, 2012 9:06 am

Jo al final tinc gairabé decidit visitar-me amb el Dr.Rombaud que porta els parts a l'Hospital General de Catalunya. Se de gent de Sabadell i Castellar que han tingut els parts a Barcelona i molt bé.
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

EntradaAutor: Sol1411 » dv. feb. 10, 2012 8:04 pm

Hola,

Jo també sóc de Castellar i tinc la mútua DKV. L'HGC no mentra per visitar-me però sí pel part.
Em visito a la Clínica del Vallès i estic molt contenta, ho porten tot allà i el part és a l'HGC doncs ara són del mateix grup i no hi ha cap problema amb l'historial .

Jo també havia pensat anar a Barcelona però al final ens ha fet por la distància i trobar-nos caravana just el dia del part.

A mi em visita el Dr. lluís gómez que també té consulta privada amb el Dr. rombaut. Crec que pot ser una bona opció.
Pel que fa als Salus XXI no conec ningú que hi vagi i la meva doctora de capçalera no me'l va recomenar i vaig optar per fer-li cas i estic encantada.

Espero haver-te servit d'ajuda.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::