Ginecòleg a la plana de Vic

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sarapia
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 5:36 pm

Ginecòleg a la plana de Vic

EntradaAutor: sarapia » ds. gen. 21, 2012 8:13 am

Hola a totes,

obro aquest post perquè tinc el cap plè de dubtes i no sé què fer.
Amb el meu home estem a punt de començar la cerca de <:-< i ens vam fer de la mútua MediFiatc perquè no estem gens contents de l'hospital general de vic.
La meva pregunta ara és que clar, si em quedo embaraçada i es pot programar el part m'agradaria parir a la Dexeus però si per coses de la vida haig de córrer ho hauré de fer a Vic (passant per la mútua que ja és diferent) però m'agradaria saber si sabeu d'algun ginecòleg que visiti tant a Vic com a la Dexeus i que no sigui baixar a Bcn cada més per l'embaras? potser demano massa però estic mirant totes les opcions a veure què faig.
He sentit a parlar del centre Cemgine, què en sabeu?
o com ho puc fer perquè em controlin l'embaras des de Vic i després anar a parir a la Dexeus?

Gràcies per endavant a totes!

Us he deixat anar un rotllo maco maco...... :)
Imatge

Imatge
OlgaiMarc
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. des. 03, 2011 11:52 am

Re: Ginecòleg a la plana de Vic

EntradaAutor: OlgaiMarc » ds. gen. 21, 2012 10:31 am

Bon dia, Sapapia;
jo també sóc de Medifiatc i vaig a Cemgine, a Vic, al Portal de la Rambla amb la Dra. M. Carme Merced (és jove, treballa a la Vall d'Hebron, també, i és molt agradable! Només puc parlar-te bé d'ella!).També hi ha la Núria Fusté. Tant una com l'altra t'atenen el part al Pilar a Barcelona però totes les proves i seguiment te'l fan des de Vic (excepte l'eco de les 20 setmanes que te la fan a Mollet, a un centre associat a Cemgine!). Jo tampoc tinc gaires bones experiències a l'Hospital de Vic, però la llevadora de la SS (vaig tant a la gine de la mútua com a la llevadora) m'ha assegurat que no té res a veure maternitat amb altresespecialitats. De fet, estic de 29 setmanes i encara no tinc clari si aprir a VIc o fer-ho al Pilar...
Si vols anar a la Deixeus, jo aniria directament a algun gine d'allà. Pel que tinc entès d'una amiga que va parir allà, et podràs fer els anàlisis aquí VIc mateix, i llavors pots demanar, quan hi hagis d'anar de visita, que intentin concentrar-te el màxim de coses juntes al mateix dia per no fer tants viatges...
Una altra opció és fer-te tot el control des de Vic i llavors, al final, passar-te a la Deixeus portant-hi tot el que tinguis...
I sinó, em sembla que el Dr. Romeu que atén per Medifiatc també t'atén el part a Vic (que jo sàpiga, és l'únic...)

Espero haver-te ajudat una miqueta. Qualsevol cosa, ja saps! Per això estem!

Ja ens explicaràs...
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

EntradaAutor: aire » ds. gen. 21, 2012 2:29 pm

Hola Sapapia,

Jo em visito al Cemgine amb la Dra Merced i vaig per l' Aliança, estic totalment d'acord amb el que t'ha dit la Olgaimarc sobre la Dra Merced i els llocs on visita i atèn.

Si vols parir a la Dexeus, el que faria, es trucar-hi i demanar si hi ha algun metge que visiti a Vic, i ells t'informaran de si es aixi... Jo d'una manera o una altre parire a la SS. Si es abans de les 37 a Vall d'hebron i si es depres al HGV, m'agradaria fer-ho en un hospital on hi haguès la Dra Merced, per la confiança que tinc amb ella, pero tal i el que he llegit per aqui el ginecoleg no esta durant el part, o sigui que la figura important es la llevadora per el que encara que anes a la Clinica del Pilar a parir, si, potser estaria per allà, pero no amb mi com ho farà la llevadora. Llavors la meva intencio es parir a Vic, prop de casa, mes comode,tant per nosaltes com per la familia. Crec que de males experiencies ni ha a tot arreu, tant a Vic, com a la Dexeus, Quiron, etc... crec que aixó es una mica questio de sort, tambè et dire que tinc varies persones que han parit a Vic i estan encantades. Suposo que per gustos els colors. Tema mutua, l'unic avantatge que jo sapiga que tens a Vic, es que tens habitacio sola assegurada, i en cas de voler parir amb banyera tens preferencia abans de les que van x ss. Tot lo restant es igual per totes, sales, metges, etc...

Olgaimarc, veig que encara no t'has decidit, suposo que aixo anirà una mica sobre la marxa, jo he canviat d'opinio infinitat de vegades, pero quan em van dir que si paria abans de les 37 setmanes ho hauria de fer a Vall d'hebron, que alla si que no hi ha opcio per mutues, o sigui habitacion compartida i amb qui sigui, jo vaig estar ingresada uns dies i em varen ficar amb uns indis... vaig treure totes les manies... Clar que tambè et dire que si a Vic hi haguès un hospital privat aniria nomes per amortitzar la mutua!!jajajajajjajaja Ja explicaràs a veure que decideixes
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
canyella9
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

EntradaAutor: canyella9 » ds. gen. 21, 2012 9:02 pm

Hola noies, 1er de tot, felicitat per l'embaràs. Us vull explicar la meva experiència, no és ben bé com la vostra, però tinc ganes d'explicar-la.
Jo vaig parir a l'HGV fa 16 mesos, i estic entancada amb el tracte i amb tot. A Vic et permeten (almenys per la meva experiència) tenir un part natural, i pots tenir banyera encara que vagis per la SS. Jo només anava per la SS, però el dia que vaig parir, la Dra. Merced feia guàrdia a l'HGV i com que tenim una molt amiga en comú, ella va voler assistir al part de la meva filla, tot i que vaig tenir un part sense complicacions i per tant no hagués calgut una ginecòloga. 3 hores després de parir, i quan se'm despertava l'epidural, vaig començat a tenir molts dolors al cul, les infermeres de planta no em feien cas, fins que plorant, vaig demanar que si us plau, algú em mirés. Puja una ginecòloga, em fa un tacte i em diu que hem de córrer a quiròfen pq tinc una hemorràgia interna. La Dra merced quan em va cosir, es va deixar una vena oberta a dins i va anar rajant fins que em van tornar a obrir. què vull dir amb això... que tot i tenir una MOLT BONA PROFESSIONAL, vaig tenir un petit incident, i que aquesta professional només fa 1 guàrida al mes a l'HGV, o sigui que no va ser "culpa" de l'hospital sinó de la professional. Continuo pensant que és molt bona doctora, no me la carrego ni molt menys, però a mi, quan em demanen si vaig estar bé a l'HGV sempre dic que n'estic molt contenta, pq l'incident no va ser de l'hospital sinó de la professional.
Amb això què vull dir? que tant és anar a dexeus com a Vic, els i les ginecòlogues solen visitar en més d'un hospital, i que si teniu confiança amb la persona que us porta l'embaràs, penso que tant és parir a un hospital o a un altre. (no em malinterpreteu, no vull comparar la dexeus amb l'HGV... )
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » ds. gen. 21, 2012 9:33 pm

Doncs en el meu cas tambe tenia certa reticència a l'Hospital General de vic per certes "llegendes" que alguna noia havia explicat, però penseu que les coses dolentes solen ser les uniques que s'expliquen i les bones no.

JO us puc dir:

En el meu cas només anava per la SS i vam rebre un tracte super professional del personal de l'Hospital General de Vic :ok: , la veritat la comoditat de parir al lloc on vius i no haver de anar a Barcelona a parir no té preu, vaja almenys a mi crec que em faria motl de pal desplaçar-me i la distància, en canvi quan vaig notar dolorets en un plis estavà allà. No ho sé, cadascuna valora coses diferents.
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
sarapia

EntradaAutor: sarapia » dl. gen. 23, 2012 6:18 am

Hola noies,

gràcies a totes per les vostres opinions, m'han anat molt bé!

Ara veig més clares moltes coses que abans no i ja ho tinc gairebé decidit. Si tot va bé aniré al Cemgine i seguiré amb la llevadora de la SS (hi tinc molta confiança) i a l'hora del part, si veig que la cosa es complica baixaré a la Dexeus i sinó ho faré a quí a Vic.

Ja us ho aniré explicant. :ok:
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: sarapia » dl. gen. 23, 2012 6:18 am

Hola noies,

gràcies a totes per les vostres opinions, m'han anat molt bé!

Ara veig més clares moltes coses que abans no i ja ho tinc gairebé decidit. Si tot va bé aniré al Cemgine i seguiré amb la llevadora de la SS (hi tinc molta confiança) i a l'hora del part, si veig que la cosa es complica baixaré a la Dexeus i sinó ho faré a quí a Vic.

Ja us ho aniré explicant. :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::