ajuda: elecció ginecoleg/a Mutua del Carme de Granollers
ajuda: elecció ginecoleg/a Mutua del Carme de Granollers
hola a totes!!
fa molt poquet que ens hem fet de la mutua del Carme a Granollers perque la SS al poble on vivim és desesperant per la quantitat de població que ha d'atendre, sobretot estrangera.
En algunes especialitats tenim molt clar els metges, però en ginecologia estic realment molt perduda. M'han recomenat la Dra. Novoa, però es veu que les llistes d'espera són bastant llargues. En recomenariu algun/a altre?
moltes gràcies!
fa molt poquet que ens hem fet de la mutua del Carme a Granollers perque la SS al poble on vivim és desesperant per la quantitat de població que ha d'atendre, sobretot estrangera.
En algunes especialitats tenim molt clar els metges, però en ginecologia estic realment molt perduda. M'han recomenat la Dra. Novoa, però es veu que les llistes d'espera són bastant llargues. En recomenariu algun/a altre?
moltes gràcies!
Re: ajuda: elecció ginecoleg/a Mutua del Carme de Granollers
hola,
tinc una amiga que anava amb aquesta doctora i va deixar d'anar-hi ja que el tracte de les visites durant
l'embaràs era pèssim, pèssim i va acabar anant al CAP on sort en va tenir que li van voler fer el seguiment
fins al final de l'embaràs i no li van posar cap problema.
No sé a quin CAP vas però precisament m'estranya això que dius, no serà que les llistes d'espera han augmentat
útlimament per les retallades que hi ha la sanitat???, jo sóc usuària de la SS i diria que més aviat és aquest el problema.
Jo em vaig estar mirant aquesta mútua per temes de pediatria i ho vaig trobar molt car pel què oferien i la llista
de professionals què vols que et digui...
tinc una amiga que anava amb aquesta doctora i va deixar d'anar-hi ja que el tracte de les visites durant
l'embaràs era pèssim, pèssim i va acabar anant al CAP on sort en va tenir que li van voler fer el seguiment
fins al final de l'embaràs i no li van posar cap problema.
No sé a quin CAP vas però precisament m'estranya això que dius, no serà que les llistes d'espera han augmentat
útlimament per les retallades que hi ha la sanitat???, jo sóc usuària de la SS i diria que més aviat és aquest el problema.
Jo em vaig estar mirant aquesta mútua per temes de pediatria i ho vaig trobar molt car pel què oferien i la llista
de professionals què vols que et digui...
a Canovelles es sumen els dos temes: una alta quantitat d'estrangers + les retallades en sanitat. Està bé saber totes les opinions perquè ajuda a decidir el que, considero que el tracte amb el metge ha de ser agradable, ja que són temes molt importants
Conec a la Dra. Novoa que aten a l'Activita per seguiment d'embaràs (jo em vaig visitar amb ella en un altre centre per una visita rutinària) i em va semblar atenta i interessada, encara que una mica atabalada. Fins i tot l'auxiliar em va comentar que era la "millor" d'entre dues més ginecòlogues del centre, però bé potser això ho diu de totes... Igualment, pel meu "espero-futur-embaràs" no faria el seguiment amb ella, tot i que no tinc cap argument.
Per altra banda, crec que s'hauria de vigilar més comentaris del tipus excés de població estrangera a la S.S... en tot cas, pot haver-hi un excés de demanda, excés d'usuaris, (o més aviat manca de professionals...) però seguint aquesta lògica, l'origen d'aquests no sembla rellevant.
Ja sé que el pensament de fons no es pot canviar, però al menys sí la manera d'expressar-nos...
Per altra banda, crec que s'hauria de vigilar més comentaris del tipus excés de població estrangera a la S.S... en tot cas, pot haver-hi un excés de demanda, excés d'usuaris, (o més aviat manca de professionals...) però seguint aquesta lògica, l'origen d'aquests no sembla rellevant.
Ja sé que el pensament de fons no es pot canviar, però al menys sí la manera d'expressar-nos...
gateta10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2012 6:20 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
gabift ha escrit:Conec a la Dra. Novoa que aten a l'Activita per seguiment d'embaràs (jo em vaig visitar amb ella en un altre centre) i em va semblar atenta i interessada, encara que una mica atabalada. Fins i tot l'auxiliar em va comentar que era la "millor" d'entre dues més ginecòlogues del centre, però bé potser això li diu a totes, encara que no deixa de ser curiós.
Ja sé que el pensament de fons no es pot canviar, però al menys sí la manera d'expressar-nos.
jo no he dit excés, he dit alta quantitat, ho qual no significa que em molestin ni em deixin de molestar. Hi són i per tant, tenen el mateix dret que jo a utilitzar la SS, però pel que sigui, són juntament amb la gent gran els que més l'utilitzen. Si hem agafat una mutua, el fet del servei de ginecologia és un factor més dels nostres motius, perque tampoc es normal que per a una visita al otorrino + audiometria s'hagi d'agafar hora aquest any per a l'any vinent (i aixó no ve ja de les retallades ni de res perque ja fa temps)
Efectivament, hi ha una "alta quantitat de població", és una qüestió quantitativa, d'una deficient ràtio metge-habitants, però és que aqui s'ha fet l'especificació següent (tú i una altra usuària):
...quantitat de població que ha d'atendre, sobretot estrangera...
...alta quantitat d'estrangers...
Em segueix sobrant el terme "estranger", només fa que distorsionar la idea de saturació del servei, que és el rellevant. Aquesta és la meva única "queixa".
Bé, desitjo que trobis un professional amb el que te sentis còmoda, per cert, he afegit una frase respecte a ella en el meu primer missatge.
...quantitat de població que ha d'atendre, sobretot estrangera...
...alta quantitat d'estrangers...
Em segueix sobrant el terme "estranger", només fa que distorsionar la idea de saturació del servei, que és el rellevant. Aquesta és la meva única "queixa".
Bé, desitjo que trobis un professional amb el que te sentis còmoda, per cert, he afegit una frase respecte a ella en el meu primer missatge.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |