algna pren femibion?
algna pren femibion?
Vaig anar l'altre dia a la llevadora i em va recomenar que des de que he deixat les pastilles vagi prenent femibion, un complex vitamínic amb àcid fólic. Alguna n'esta prenent? heu tingut algún efecte secundari?
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: algna pren femibion?
Benvinguda shapty al SP! Et desitjo que tinguis una recerca ben curteta guapa!
El Femibion és un complex vitamínic que entre altres principis actius duu àcid fòlic, iode i algún tipus de Vitamina B. La llevadora t'he l'ha recomenat perquè és importantíssim prendre, sobretot, àcid fòlic quan s'està planejant un embaràs i també durant el primer trimestre del mateix. És molt important perquè evita (o més ben dit ajuda a prevenir) enfermetats del tub neural de l'embrió: espina bífida, llavi leporí i altres malformacions...
A totes ens recepten àcid fòlic quan anem al ginecòleg o a la llevadora i li expliquem que estem buscant un bebé.
No crec que prendre suplements alimentícis tingui efectes secundaris ja que en realitat están presents en una dieta variada i equilibrada però en petites quantitats.
Pel què jo sé la dosis d'àcid fòlic diari que duuen tots aquests medicaments són 400 mcg.
A tu t'han receptat Femibion, però hi ha molts noms comercials que en realitat són el mateix: Yofolvit, Yodocefol. Yodux, Acfol. FoliDoce...
No et preocupis Shapty, que mal al cos, no et faran.
Que vagi bé!!
El Femibion és un complex vitamínic que entre altres principis actius duu àcid fòlic, iode i algún tipus de Vitamina B. La llevadora t'he l'ha recomenat perquè és importantíssim prendre, sobretot, àcid fòlic quan s'està planejant un embaràs i també durant el primer trimestre del mateix. És molt important perquè evita (o més ben dit ajuda a prevenir) enfermetats del tub neural de l'embrió: espina bífida, llavi leporí i altres malformacions...
A totes ens recepten àcid fòlic quan anem al ginecòleg o a la llevadora i li expliquem que estem buscant un bebé.
No crec que prendre suplements alimentícis tingui efectes secundaris ja que en realitat están presents en una dieta variada i equilibrada però en petites quantitats.
Pel què jo sé la dosis d'àcid fòlic diari que duuen tots aquests medicaments són 400 mcg.
A tu t'han receptat Femibion, però hi ha molts noms comercials que en realitat són el mateix: Yofolvit, Yodocefol. Yodux, Acfol. FoliDoce...
No et preocupis Shapty, que mal al cos, no et faran.
Que vagi bé!!

Jo estic prenent femibion des del moment que em vaig quedar embarassada, abans de l'embaràs prenia folidoce però després el ginecòleg em va recomanar femibion primer el pronatal 1 i a partir del segon trimestre ja vaig començar a prendre el 2, ara cap al final de l'embaràs també prenc ferro. Jo no he tingut cap afecte secundàri, és un complement vitamínic que sempre et recomanen prendre durant l'embaràs, hi ha diferents marques.
Ànims amb la recerca, gaudeix-la que també és un bon moment, després amb la panxona se't passen les ganes de tot je je.
Ànims amb la recerca, gaudeix-la que també és un bon moment, després amb la panxona se't passen les ganes de tot je je.
gràcies pels comentaris!
una amiga que també esta buscant panxona em va comentar que ella prenia uns que li provocaven nausees i marejos quan se les prenia, per aixó preguntava..... però teniu tota la raó, són vitamines que cap mal em faran, al contrari....
esperem que la busqueda sigui curteta, però a la vegada que no ho sigui jajaja s'ha de gaudir també de la parella. Jo no estic disposada a obsessionar-me (el meu home si que s'obsessiona enseguida) perquè després el cos fa tot el contrari del que desitjes
una amiga que també esta buscant panxona em va comentar que ella prenia uns que li provocaven nausees i marejos quan se les prenia, per aixó preguntava..... però teniu tota la raó, són vitamines que cap mal em faran, al contrari....
esperem que la busqueda sigui curteta, però a la vegada que no ho sigui jajaja s'ha de gaudir també de la parella. Jo no estic disposada a obsessionar-me (el meu home si que s'obsessiona enseguida) perquè després el cos fa tot el contrari del que desitjes
shapty ha escrit:Vaig anar l'altre dia a la llevadora i em va recomenar que des de que he deixat les pastilles vagi prenent femibion, un complex vitamínic amb àcid fólic. Alguna n'esta prenent? heu tingut algún efecte secundari?
Hola guapa, jo també prenc femibion des que vaig deixar les pastilles anticonceptives ara farà 6 mesos i la llevadora em va dir que en prengués fins que em quedi embarassada i que després ja veurem si seguim o canviem.
Espero que la recerca et vagi molt bé!
Hola!!!
Jo quan vaig anar al Gine vaig que deixava les pastilles pq volia quedar-me embarassada i llavors em va receptar Femibion,em va dir que m'ho prengués un mes sencer cada dia i dp que parés i que no ho torni a pendre fins que em quedi embarassada.
Però ara veig que moltes de vosaltres no li han dit que parés no?? No sé, crec que aquesta setmana em tornaré a comprar Femibion i estaré un parell de mesos i tornaré a fer descans, que ara em fa cosa no estar prenent res!!!
Jo quan vaig anar al Gine vaig que deixava les pastilles pq volia quedar-me embarassada i llavors em va receptar Femibion,em va dir que m'ho prengués un mes sencer cada dia i dp que parés i que no ho torni a pendre fins que em quedi embarassada.
Però ara veig que moltes de vosaltres no li han dit que parés no?? No sé, crec que aquesta setmana em tornaré a comprar Femibion i estaré un parell de mesos i tornaré a fer descans, que ara em fa cosa no estar prenent res!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: algna pren femibion?
a mi el que em va dir era que l'anés prenent, un dia si dos no, que jo mateixa, que ho prengués "quan m'enrecordés" perque a part de les vitamines, em va comentar, que també aumentava la fertilitat 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |