Feina & Embaràs
Feina & Embaràs
Bona nit!
Se que pot sonar a boixeria als temps que corren però, jo no tinc feina i estem buscant un baby
De vegades penso que es una irresponsabilitat per part meva però, tinc tantes ganes i com no se quan trobaré feina i en cas d'embaràs si em mantindrien a la plantilla llavors anem fent...
I ha alguna que tingui la mateixa situació? Totes teniu feina??
Em sento malament de vegades per aquest tema...
Se que pot sonar a boixeria als temps que corren però, jo no tinc feina i estem buscant un baby
De vegades penso que es una irresponsabilitat per part meva però, tinc tantes ganes i com no se quan trobaré feina i en cas d'embaràs si em mantindrien a la plantilla llavors anem fent...
I ha alguna que tingui la mateixa situació? Totes teniu feina??
Em sento malament de vegades per aquest tema...
Martí i Emma els meus petits
Re: Feina & Embaràs
Cuca jo estic com tu. Bé ara ja estem amb el cigronet però no tinc feina des del maig. La veritat és que no em preocupa, bàsicament perquè crec que és la manera en que realment pots gaudir de l'embaràs.
En l'embaràs de la Nahia vaig estar treballant i realment no vaig gaudir-ho tant com hagués volgut.
En l'embaràs de la Nahia vaig estar treballant i realment no vaig gaudir-ho tant com hagués volgut.

Lexi, yo tampoco tengo actualemte trabajo y estamos en ello
!!! pero bueno son circunstancias, mi marido es militar y tiene trabajo fijo fijisimo (que hoy en día es una pedazo de bendición)y hemos tenido que ir rotando de ciudades por trabajo y siempre yo lo tenia que ir dejando (el no, claro! porque donde va lo tiene) ya nos cansamos de viajar y nos asentamos y es por eso que buscamos el baby, yo sin trabajo pero con el suyo ya estamos bien , entonces lo que hemos pensado es tenerlo para este año (si sale bien todo) y en cuanto pueda ya buscar yo e ir aun más tranquilos
!!! pero bueno son circunstancias, mi marido es militar y tiene trabajo fijo fijisimo (que hoy en día es una pedazo de bendición)y hemos tenido que ir rotando de ciudades por trabajo y siempre yo lo tenia que ir dejando (el no, claro! porque donde va lo tiene) ya nos cansamos de viajar y nos asentamos y es por eso que buscamos el baby, yo sin trabajo pero con el suyo ya estamos bien , entonces lo que hemos pensado es tenerlo para este año (si sale bien todo) y en cuanto pueda ya buscar yo e ir aun más tranquilosRe: Feina & Embaràs
Nena ha escrit:Lexi, yo tampoco tengo actualemte trabajo y estamos en ello!!! pero bueno son circunstancias, mi marido es militar y tiene trabajo fijo fijisimo (que hoy en día es una pedazo de bendición)y hemos tenido que ir rotando de ciudades por trabajo y siempre yo lo tenia que ir dejando (el no, claro! porque donde va lo tiene) ya nos cansamos de viajar y nos asentamos y es por eso que buscamos el baby, yo sin trabajo pero con el suyo ya estamos bien , entonces lo que hemos pensado es tenerlo para este año (si sale bien todo) y en cuanto pueda ya buscar yo e ir aun más tranquilos
Guapa, el teu marit és militar? el meu també. Està als boines verdes de Alacant!
Ostras pues parece una tonteria, pero me me tranquiliza... l
Que casualidad que los dos sean militares!!
El mio es informatico
El mio es informatico

AnnaNahia el mio es del Ejercito del Aire, destinado en varios sitios y ahora en Zaragoza! que casualidad!! tambien que estemos las dos sin trabajo...que mantenidas,no? jajaja
pero los funcionarios vienen a ser los únicos que se "aseguran" el trabajo hoy en día
pero los funcionarios vienen a ser los únicos que se "aseguran" el trabajo hoy en díaRe: Feina & Embaràs
Lexi ha escrit:Ostras pues parece una tonteria, pero me me tranquiliza... l
El mio es informatico
Pues la verdad es que a mi tambien me tranquiliza que no sea la unica desempleada buscando

Noies! Heu de pensar en el que voleu i no tant en la feina. Tal i com estan les coses encara que tinguis feina ningú t'assegura conservar-la i tampoc saps mai si et sortirà com vols. Jo fa 2 anys que estic buscant. Vaig decidir seguir a la meva feina actual i no buscar una altra cosa perque em volia quedar embarassada i ara em trobo que 2 anys després no ho he aconseguit i he perdut l'oportunitat de fer canvis laborals interessants. Si amb un sou us ho podeu muntar mira... també tindreu l'avantatge de gaudir de l'embaràs i dels fills, poder-los dedicar temps.
barrufa! tienes razón,tenemos que mirar el lado positivo y es que podemos disfrutar más de los peques almenos en su etapa más tierna y luego ya buscaremos con tranquilidad algo! Conozco muchas mamis que como lo que es normal al cabo de 3 4 meses de nacer sus peques se incorporan al trabajo...que penita me daria a mi tan chiquito dejarlo, cuando 9 meses de embarazo más los 3 4 meses de vida no lo he dejado sol@ ni un solo instante!
Nena ha escrit:AnnaNahia el mio es del Ejercito del Aire, destinado en varios sitios y ahora en Zaragoza! que casualidad!! tambien que estemos las dos sin trabajo...que mantenidas,no? jajajapero los funcionarios vienen a ser los únicos que se "aseguran" el trabajo hoy en día
Doncs si!
El meu és de l'exèrcit de terra... hi porta allà des dels 18 anys i ara en té 32.. així que imagina! Mitja vida allà
Però si a ell li agrada... doncs endavant. Jo ho passo malament perquè fa uns anys va estar a Afganistan i tot però tu mira.. aguantarem! De fet ara esta mirant de fer les oposicions a mosso d'esquadra, a veure si l'agafen tot i que a ell no se'l veu massa convençut. Lexi, ja t'hem dit, jo gaudiria i com diuen per a dalt.. tindre feina ara no vol dir conservar-la en dos mesos així que gaudeix del moment i no et preocupis en excés. La teva parella treballa? Podeu anar tirant? Doncs endavant!.
Noies, nosaltres tot just comencem a buscar i jo sí que tinc feina, pero amb unes ganes de canviar.... Pero penso que millor esperar-me a tenir la criatura.... Clar, que em pot passar com a la Barrufa!, aixo ho he pensat... I vaig començar a mirar coses, pero tal I com està el mercat es molt i molt complicat.... En fin, que sigui el que hagi de ser...
annanahia el mio lleva desde los 19/20 años más o menos y tambien tiene 32!! el por el momento no le ha tocado afganistan, a estado de maniobras en otros paises pero nada peligroso. El tambien ha pensado(más por mi) en presentarse a mossos pero el no es catalan sino Vasco...y piden catalan jaja así que catalan sabe lo poco que le he podido enseñar yo y poco más! así que mejor se mantiene de militar por el momento
barrufa! ha escrit:Noies! Heu de pensar en el que voleu i no tant en la feina. Tal i com estan les coses encara que tinguis feina ningú t'assegura conservar-la i tampoc saps mai si et sortirà com vols. Jo fa 2 anys que estic buscant. Vaig decidir seguir a la meva feina actual i no buscar una altra cosa perque em volia quedar embarassada i ara em trobo que 2 anys després no ho he aconseguit i he perdut l'oportunitat de fer canvis laborals interessants. Si amb un sou us ho podeu muntar mira... també tindreu l'avantatge de gaudir de l'embaràs i dels fills, poder-los dedicar temps.
Tens tota la raó, desde que ens vam casar (maig) estabam esperant per que jo trobes feina per anar a buscar un baby i com no hi havia sort a finals d'any vam veure que teníem que seguir amb els nostres projectes de parella, i com amb el sou d'ell anem be, que la meva feina ja arribaria... però a dies m'oblido d'això i començo a ratllar-me.... massa temps lliure
Aquí va una altra que no té feina, en alguna ocasió també penso que es una bojeria pq a més se'm acaba l'atur el mes d'octubre o sigui ho tindre xungu després ja tinc un nen de 20 mesos però com que tampoc no hi ha feina doncs aprofitem fer-ho ara i després ja treballaré, de passo quan en marc esta malalt jo puc cuidar-lo ja que els avis treballen i disfrutaré més de l'embaras que el primer, tot i que encara no ho estic, espero estar-ho aviat!!
Jo també ja no em sento tant malament al veure que hi ha més noies com el meu cas ;)
Jo també ja no em sento tant malament al veure que hi ha més noies com el meu cas ;)
Una altra més pel grup... Jo tampoc en tinc feina... i el meu atur s'acaba al juliol.. que hi farem....
Crec que és el meu moment, a més avui en dia estar treballant tampoc és una assegurança, doncs et poden fer fora d'un dia per l'altre...
Sóc totalment positiva
Jo només espero trovar encara que sigui una feina d'un, dos o tres mesets per parar l'atur... Però que hi farem, la cosa està ben fotuda, hem de ser positives 
Crec que és el meu moment, a més avui en dia estar treballant tampoc és una assegurança, doncs et poden fer fora d'un dia per l'altre...
Sóc totalment positiva

Nena ha escrit:annanahia el mio lleva desde los 19/20 años más o menos y tambien tiene 32!! el por el momento no le ha tocado afganistan, a estado de maniobras en otros paises pero nada peligroso. El tambien ha pensado(más por mi) en presentarse a mossos pero el no es catalan sino Vasco...y piden catalan jaja así que catalan sabe lo poco que le he podido enseñar yo y poco más! así que mejor se mantiene de militar por el momento
Doncs si que són casualitats!
El meu si sap català perquè és d'aquí i les opos doncs s'ho esta pensant però clar... és passar d'estar cobrant un bon sou a estar cobrant què... uns 1.500-2.000 e. al mes? No sé que cobren els mossos però tampoc crec que gaire més, així que estem valorant, encara no hi ha cap decisió presa. A més amb això puc anar per l'ISFAS que és metge privat i va genial 
Moltes gracies a totes per compartir-ho
Jo acabaré el paro a l'abril, a veure si trobo feineta d'uns quants mesos per allargar una mica el paro, ara que no tinc panxolina
Jo acabaré el paro a l'abril, a veure si trobo feineta d'uns quants mesos per allargar una mica el paro, ara que no tinc panxolina

Lexi ha escrit:Moltes gracies a totes per compartir-ho![]()
![]()
![]()
![]()
A veure si tenim sort, hem d'aprofitar ara
Pel que fa al tema dels mossos, no se si hauran aquest any d'opos i si ni han sortiran poquetes places.... A més, els 9 mesos aproximadament que estan a l'academia de formació cobren uns 500 euros, molt poquet si n'hi ha només aquest ingrès (almenys per a mi, jejeje!)
Ostres! Veig que el bitxo raro del grup sóc jo!!!!
Jo tinc fèina, no guanyo un souàs, pero anem tirant i també amb unes ganes terribles de canviar perque no em sento gens a gust en aquesta fèina.
El que no té fèina és el meu marit, ni en troba i el pas que portem no en trobarà. De fet és autònom pero el poc que guanya se’n va en impostos i no es pot considerar com a sou... Ja fa molts mesos que busca fèina per compte aliena pero no hi ha manera… és treballador, pero no te massa recursos ni massa empenta com per buscar una sortida. Per tant sóc jo qui manté la familia. És molt bona persona i me l’estimo amb bogeria, pero entre les seves virtuds no està la de ser un gran “emprenedor”.
He allargat el tema de la maternitat precisament per aquest motiu, per buscar el moment en que estiguem bé econòmicament, pero aquest bé, no arriba. Jo ja tinc 36 anys (cap a 37) i haig de mirar per mi. Vull ser mare, aixó ho tinc clar, i amb el que guanyo haurem de tirar. Tinc clar que la meva criatura no podrà vestir de marca, ni anar a escoles privades d’èlit, ni tindrà totes les joguines del món, pero tindrà tot l’amor del món, i d’aquí uns anys qui sap com serà la nostra situació, potser estem forrats de duros, o potser estem a la ruïna, pero com que no es pot saber jo em llanço a la piscina, perque no em perdonaria mai, renunciar a la maternitat sense saber que em depara el futur…. He decidit arriscar i ja ens en sortirem!
Que estic boja? Igual sí. Pero tal com van les coses tenir una feina avui en dia, no es garantia de res a no ser que siguis funcionari com molt bé heu comentat…

Jo tinc fèina, no guanyo un souàs, pero anem tirant i també amb unes ganes terribles de canviar perque no em sento gens a gust en aquesta fèina.
El que no té fèina és el meu marit, ni en troba i el pas que portem no en trobarà. De fet és autònom pero el poc que guanya se’n va en impostos i no es pot considerar com a sou... Ja fa molts mesos que busca fèina per compte aliena pero no hi ha manera… és treballador, pero no te massa recursos ni massa empenta com per buscar una sortida. Per tant sóc jo qui manté la familia. És molt bona persona i me l’estimo amb bogeria, pero entre les seves virtuds no està la de ser un gran “emprenedor”.
He allargat el tema de la maternitat precisament per aquest motiu, per buscar el moment en que estiguem bé econòmicament, pero aquest bé, no arriba. Jo ja tinc 36 anys (cap a 37) i haig de mirar per mi. Vull ser mare, aixó ho tinc clar, i amb el que guanyo haurem de tirar. Tinc clar que la meva criatura no podrà vestir de marca, ni anar a escoles privades d’èlit, ni tindrà totes les joguines del món, pero tindrà tot l’amor del món, i d’aquí uns anys qui sap com serà la nostra situació, potser estem forrats de duros, o potser estem a la ruïna, pero com que no es pot saber jo em llanço a la piscina, perque no em perdonaria mai, renunciar a la maternitat sense saber que em depara el futur…. He decidit arriscar i ja ens en sortirem!
Que estic boja? Igual sí. Pero tal com van les coses tenir una feina avui en dia, no es garantia de res a no ser que siguis funcionari com molt bé heu comentat…

Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Sarins estar clar que no pot ser que la crisis que porta el pais ja 4anys sigui un impediment per avançar a les nostres vides.
Com tu dius, no sabem com vindrà la vida!
I el futur babysarins tindra lo mes important!! L'amor dels papis

Com tu dius, no sabem com vindrà la vida!
I el futur babysarins tindra lo mes important!! L'amor dels papis

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |