Llibre per a futurs papis??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
MYE
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dc. des. 07, 2011 8:24 pm

Llibre per a futurs papis??

EntradaAutor: MYE » ds. feb. 04, 2012 1:19 pm

Hola guapis!!

Us escric per veure si alguna sabeu d'algun llibre exclusivament per futurs pares, per mares n'hi ha molts, però i per pares?? És cert que ens podem trobar a algun futur pare que tingui por del tema i que no sàpiga com anirà la cosa i estaria bé saber d'algún llibre escrit exclusivament per ells que els hi expliquin tot una mica i els hi treguin una miqueta aquesta por, si pot ser que sigui amè i una mica divertit, perque si és un totxo no sé si finalment s'ho miraran...

A veure si en trobem algún! Merci!! :-()-) :-()-)

Encara no tinc el positiu, però en el moment de dir-li als pares no és mala idea regalar-li, jijiji!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 04, 2012 4:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
ImatgeImatge
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: LLIBRE PER A FUTURS PAPIS??

EntradaAutor: petitaemma » ds. feb. 04, 2012 2:42 pm

Doncs jo li vaig comprar al meu home un que es deia, si mal no recordo, "Préparate papá" i era era una mica en plan conya, en plan: "los pechos?olvídate de ellos, ya no son tuyos" jaja.

T'he buscat 4 dades ara per internet:
PREPARATE PAPA: UN MANUAL PARA PADRES NOVATOS
GARY GREENBERG, JEANNIE HAYDEN, GRIJALBO, 2005
SINOPSIS
La presente obra ofrece una serie de sugerencias útiles y muy divertidas para que los hombres, tal y como especifican sus abundantes ilustracioens, aprendan a cuidar a sus bebés. Una especie de manual de supervivencia extremadamente práctico donde los papás encontrarán todo tipo de impagables consejos sobre situaciones tan habituales como cambiar un pañal en un campo de fútbol o mantenerse despierto en una reunión de trabajo tras un noche 'movida'.
Divertido y útil. Con muchas ilustraciones y muy fácil de leer. Un fantástico regalo para futuros papás o para los que acaban de serlo.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
AnnaNahia
Entrades: 222
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 9:55 am

EntradaAutor: AnnaNahia » ds. feb. 04, 2012 2:48 pm

Nosaltres no vam arribar a comprar cap de "preparació" però si que aquest cop no m'ha pillat desprevinguda. Des de que vam començar a buscar li vaig regalar "Papá el niño también es tuyo" a veure si s'entera de l'indirecta! :content:

És un llibre força bo i també en plan conya. És de Javier Serrano. Ed. Ambar. ISBN 9788493662745

Sinopsis

¿Quién dice que ser padre es fácil? Uno se convierte en papá de la noche a la mañana y, aunque haya tenido nueve meses para hacerse a la idea, la realidad desborda ampliamente cualquier previsión. El bebé viene sin manual de instrucciones y encima no colabora nada. ¿Qué debemos hacer en determinadas situaciones? ¿Aprenderemos a cambiar un pañal con los ojos cerrados? ¿Es verdad que nos esperan largas noches de insomnio? ¿Podrá la vida volver a cierta normalidad? He aquí lo más parecido a un manual de instrucciones, a una guía práctica, a una tabla de salvación. En definitiva, es un libro escrito por un padre para otros padres, porque todos los que nos hemos enfrentado a una criatura formamos una especie de hermandad, un equipo de sufridores incomprendidos que hemos pasado por los mismos miedos, vértigos y terrores, víctimas, por qué no decirlo, de nuestra propia ignorancia y torpeza.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 04, 2012 3:25 pm

I jo em pregunto... perquè els llibres per a pares (per homes) es tracta el tema en plan conya? :-:) :-:)
Jo no n'he comprat cap per aquest motiu, el meu home es llegia els que jo em llegia.
MYE
Entrades: 200
Membre des de: dc. des. 07, 2011 8:24 pm

EntradaAutor: MYE » ds. feb. 04, 2012 3:49 pm

Hola maques!!
Em miraré aquests que dieu :ok:

El meu home és que crec que està verdet amb el tema de l'embaràs.. jeje! Així que aniria super bé trobar un que li expliqués una mica el tema de l'embaràs, el part i cosetes de petitons :content: Que ho expliqui bé, però una miqueta amè i divertit. Que vegi la paternitat com una experiència divertida i enriquidora a la vegada que responsable.
Si hi ha algún llibre que sigui de preparació per tenir una criatura que serveixi per tots dos, tampoc està malament :ok: Però he vist llibres d'aquests tan extensos sobre les maternitats, que parlen de fluxes, mocs, nausees i demés que sé que ell no s'ho llegirà... jajajajaja!!!

Merci boniquetes!!
ImatgeImatge
AnnaNahia
Entrades: 222
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 9:55 am

EntradaAutor: AnnaNahia » ds. feb. 04, 2012 4:03 pm

neuetes ha escrit:I jo em pregunto... perquè els llibres per a pares (per homes) es tracta el tema en plan conya? :-:) :-:)
Jo no n'he comprat cap per aquest motiu, el meu home es llegia els que jo em llegia.

Bàsicament perquè encara estem en un món força esteriotipat en que les dones som les que "ens quedem a casa i cuidem dels nens" i els homes són sapastres que no entenen (i en principi es troba normal) sobre nadons i com fer les feines de la llar.

Encara rai que s'han fet llibres, ni que sigui tractant el tema en "conya" però com a mínim els hi dóna una visió de com es poden sentir ells... A més també cal dir que hi ha llibres d'embarassades que tracten el tema en conya eh! US buscaré un que tenia, em penso que es deia "Estoy preñada, y ahora que? " o alguna cosa així i parlava tot en plan conya, les nàusees matinals (són provocades pel petit alien que heu fet el teu marit i tu), el part (el moment en que desitjaries no haver conegut la teva parella), el primer contacte amb el nadó (quan tot es torna com una pel·lícula americana en que tot son somriures i les enfermeres ploren)...

Per gustos els colors.
Abril*
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Llibre per a futurs papis??

EntradaAutor: Abril* » ds. feb. 04, 2012 5:01 pm

Bones!

en aquest post http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=5&t=22879 es van recomanar uns quants, jo continuo recomanant "Dias de hijo", és álbum ilustrado, genial!
Imatge
Cuca84
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » dg. març 04, 2012 7:57 pm

neuetes ha escrit:I jo em pregunto... perquè els llibres per a pares (per homes) es tracta el tema en plan conya? :-:) :-:)

Opino el mateix que tu.. el meu home es va comprar un que es diu "Ser un padre friki"... sense comentaris!!! :content: :content:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::