Pare a partir dels 40
Pare a partir dels 40
Hola a tothom!
He obert aquest post per saber si hi ha gaires casos en què les vostres parelles vulguin ser pares i ja tinguin els 40 fets. Com ho porten ells? I vosaltres, us agobieu quan veieu que els mesos van passant i el
no arriba?
Ja sé que no és cap problema l'edat del pare, però de tota manera a mi em neguiteja una mica... M'agradaria compartir amb vosaltres tots els dubtes i opinions que en tinguem!
He obert aquest post per saber si hi ha gaires casos en què les vostres parelles vulguin ser pares i ja tinguin els 40 fets. Com ho porten ells? I vosaltres, us agobieu quan veieu que els mesos van passant i el
no arriba?Ja sé que no és cap problema l'edat del pare, però de tota manera a mi em neguiteja una mica... M'agradaria compartir amb vosaltres tots els dubtes i opinions que en tinguem!
Re: Pare a partir dels 40
No se avui dia deu ser forca corrent no? El meu marit te 42 i vaja no veig que sigui cap problema aixo si, es cansa mes i no pot jugar en plan bestia massa estona pero tambe esta en mala forma i amb quilets de mes.
El meu pare em va tenir amb 44 anys (soc la petita) i tambe recordo aixo, dir-li papa corre i el papa no corria jajaja
Pero en canvi crec que estan infinitament mes preparats per ser pares, son madurs i com a minim el meu, te moltes ganes d'estar amb el nen perque sortir de farra ja ho ha fet molts anys. Potser si fos mes jove ho portaria pitjor.
No se cada edat te les seves avantatges i inconvenients no?
El meu pare em va tenir amb 44 anys (soc la petita) i tambe recordo aixo, dir-li papa corre i el papa no corria jajaja
Pero en canvi crec que estan infinitament mes preparats per ser pares, son madurs i com a minim el meu, te moltes ganes d'estar amb el nen perque sortir de farra ja ho ha fet molts anys. Potser si fos mes jove ho portaria pitjor.
No se cada edat te les seves avantatges i inconvenients no?
Gràcies, Roser!! Sí, avui en dia és força corrent, però bé, jo m'atabalo igualment!!
i a sobre, la gent de fora encara em fot més pressió...
però volia saber com ho viviu les noies que ja us hi heu trobat i les que estan en plena cerca. Jo ara estic a la banqueta per un problema d'endo, això fa que la cerca es postposi fins no sé quan i fa que comenci a donar voltes al cap i a l'edat del twixman...
i a sobre, la gent de fora encara em fot més pressió... però volia saber com ho viviu les noies que ja us hi heu trobat i les que estan en plena cerca. Jo ara estic a la banqueta per un problema d'endo, això fa que la cerca es postposi fins no sé quan i fa que comenci a donar voltes al cap i a l'edat del twixman...

Jejeeje Tu quants en tens? Jo 33.
Nosaltres ha sigut per gust, perque portem 11 anys junts pero al ser jo mes jove no volia encara i ja et dic que no ens amoinava massa.
La majoria dels amics del meu home tenen nens petits i son tots d'aquestes edats.
Nosaltres ha sigut per gust, perque portem 11 anys junts pero al ser jo mes jove no volia encara i ja et dic que no ens amoinava massa.
La majoria dels amics del meu home tenen nens petits i son tots d'aquestes edats.
Jo en faré 31 (sóc jove encara!!
), les meves amigues comencen ara a tenir fills, i els amics del twixman ja són pares des de fa 5 o 6 anys..
), les meves amigues comencen ara a tenir fills, i els amics del twixman ja són pares des de fa 5 o 6 anys..Re: Pare a partir dels 40
Ei cap problema, el meu home va ser pare amb 40 anys i ara si tot va bé, ho tornarà a ser 3 anys més tard, o sigui que res, que els homes no se'ls passa l'arrós com diu molta gent amb poc tacte!!
A mi em fa més por per mi, jo ho tornaré a ser amb 39 anys i ufff el post part el veig més complicat, perquè el cos ja està més tocat
A mi em fa més por per mi, jo ho tornaré a ser amb 39 anys i ufff el post part el veig més complicat, perquè el cos ja està més tocat

Ei Xell! Enhorabona per aquest segon embaràs!! i ànims, que segur que el teu cos està a tope!! 

ja, ja, ja, ja
Gràcies Twix, però ja noto jo que ara per ara està tot més donadet que fa 3 anys enrere!!!

Gràcies Twix, però ja noto jo que ara per ara està tot més donadet que fa 3 anys enrere!!!

Hola!
Mira jo en tenc 39 i la meva parella en te 44, tenim un fill de 2 anys i ara estam intentant tenir-ne un altre.
No se com seria se fossim mes joves, ell diu que aixo de ser pare es molt cansat pero jo crec que si fos mes jove tambe estaria cansat, sobre tot amb el nostre petit que mai ha estat dormidor
.
Ell que te molt clar es que li agradaria tenir un altre fill quan abans millor, perque pensa que quan estas mes a prop dels 50 que dels 40 ets un pel gran per tenir fills, pero aixo es la seva opinio personal.
A part d'aixo crec que a ells no els afecta massa, a nosaltres, les dones, es un altre tema.
Espero que le nostra experiencia et serveixi
Mira jo en tenc 39 i la meva parella en te 44, tenim un fill de 2 anys i ara estam intentant tenir-ne un altre.
No se com seria se fossim mes joves, ell diu que aixo de ser pare es molt cansat pero jo crec que si fos mes jove tambe estaria cansat, sobre tot amb el nostre petit que mai ha estat dormidor
.Ell que te molt clar es que li agradaria tenir un altre fill quan abans millor, perque pensa que quan estas mes a prop dels 50 que dels 40 ets un pel gran per tenir fills, pero aixo es la seva opinio personal.
A part d'aixo crec que a ells no els afecta massa, a nosaltres, les dones, es un altre tema.
Espero que le nostra experiencia et serveixi

Doncs aqui un altre papi que ho ha sigut al s 40!!
Quan buscàvem ho portava malament, deia que a la porta de la guarderia es pensarien que era l'avi!
Ara està com un nen amb sabates noves! és com si en tingués 20! je je je
està enamorat del seu peque! je je je
I a les classes de preparació al part veiem parelles de la nostra quinta que també eren primerencs o sigui que ben normal avui en dia!
Jo tin 33 i ell 40 i també vam esperar perquè jo no volia encara i després fa 4 anys quan ens vam posar vem tenir problemes però gràcies a un IA ara tenim el nostre petit Quique,
petonets!!
Quan buscàvem ho portava malament, deia que a la porta de la guarderia es pensarien que era l'avi!
Ara està com un nen amb sabates noves! és com si en tingués 20! je je je
està enamorat del seu peque! je je je
I a les classes de preparació al part veiem parelles de la nostra quinta que també eren primerencs o sigui que ben normal avui en dia!
Jo tin 33 i ell 40 i també vam esperar perquè jo no volia encara i després fa 4 anys quan ens vam posar vem tenir problemes però gràcies a un IA ara tenim el nostre petit Quique,
petonets!!
jo vaig ser mamà amb 40 i el papa amb 43
Com ho portem? doncs suposo que igual que un de 20 però amb més experiència (ell ja en tenia 2), més paciència, una mica menys d'energia, i amb la tranquil.litat que dona haver arribat als 40 i tenir un tarannà més relaxat
És cert que al principi li va agafar com una mica d’angoixa en pensar que quan el petit tingués 20 anys ell en tindria 60...... però avui és força habitual ser pares als 40.
Com ho portem? doncs suposo que igual que un de 20 però amb més experiència (ell ja en tenia 2), més paciència, una mica menys d'energia, i amb la tranquil.litat que dona haver arribat als 40 i tenir un tarannà més relaxat
És cert que al principi li va agafar com una mica d’angoixa en pensar que quan el petit tingués 20 anys ell en tindria 60...... però avui és força habitual ser pares als 40.
Hola, jo encara no sóc mare...pero espero aviat poder posar-me a la cerca.
El meu home en té 40 i jo 29. Ell sempre m'havia dit que si no tenia un fill abans dels 40 ja no en tindria...i mira ja hem arribat al límit. I es que ell sempre ha dit que no vol ser un pare iaio...però les circunstàncies ens han portat en aquest punt i la veritat les ganes dels dos fa que ja no l'importi gaire el tema de l'edat. També t'he de dir que aparentar-los els aparenta ben poc els 40. Ell té un esperit jove i sempre té ganes de fer coses.
Ànims i sort.
El meu home en té 40 i jo 29. Ell sempre m'havia dit que si no tenia un fill abans dels 40 ja no en tindria...i mira ja hem arribat al límit. I es que ell sempre ha dit que no vol ser un pare iaio...però les circunstàncies ens han portat en aquest punt i la veritat les ganes dels dos fa que ja no l'importi gaire el tema de l'edat. També t'he de dir que aparentar-los els aparenta ben poc els 40. Ell té un esperit jove i sempre té ganes de fer coses.
Ànims i sort.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Ei!! moltes gràcies per les vostres aportacions!! veig que més o menys totes tenim els mateixos pensaments!
En el meu cas, quan el twixman diu que semblarà l'avi del nen, ell mateix es descollona!!
però bé, també crec que no ho semblarà pas!! només que se'l veurà més gran que els atlres pares, o potser ja no, perquè, com dieu, de cada vegada és més normal ser pare/mare als 40!
Riu: això que dius que ell té un esperit jove i sempre té ganes de fer coses.. s'assembla al twixman, normalment té més energia ell que jo!!
En el meu cas, quan el twixman diu que semblarà l'avi del nen, ell mateix es descollona!!
però bé, també crec que no ho semblarà pas!! només que se'l veurà més gran que els atlres pares, o potser ja no, perquè, com dieu, de cada vegada és més normal ser pare/mare als 40!Riu: això que dius que ell té un esperit jove i sempre té ganes de fer coses.. s'assembla al twixman, normalment té més energia ell que jo!!

Hola noies, en el meu cas quan vem tenir el nen tenien 34 el meu home i jo 31, ara busquem el segon i tenim 40 i 43, de vegades penso que ara fem coses amb el nen com anar al parc aquàtic, al parc d'atraccions, aquest tipus de coses que vulguis que no, et cansen, que si en tenim un altre no sé si tindrem forçes, je, je... estarem iaiets.
Pero avui en dia la gent te els fills més grans, abans era més extrany veure homes de certa edat amb nens, ara està bastant a l'orde del dia.
Sort a totes!!
Pero avui en dia la gent te els fills més grans, abans era més extrany veure homes de certa edat amb nens, ara està bastant a l'orde del dia.
Sort a totes!!
Twix, acabo de veure que estás en el nostre pactupanxa!! oleee olee!!! Molta sort maca!!! Ara et possaré !!!!
Luniiiiii! quant de temps!!!!! com estàs? i la Julia???
Ei, en realitat sóc l'Airun, però em vaig canviar el nom, ja fa temps...
Ei, en realitat sóc l'Airun, però em vaig canviar el nom, ja fa temps...

Twix ha escrit:Jo en faré 31 (sóc jove encara!!), les meves amigues comencen ara a tenir fills, i els amics del twixman ja són pares des de fa 5 o 6 anys..
Ara al llegir això m'he sentit identificada! Jo tinc 30 anys i el xulletaman 39, a la tardor jo faré els 31 i ell a l'estiu estrenarà la quarentena, que es diu aviat. Jo no penso que sigui massa gran ell per ser pare, sí que si et pares a pensar són 40 tacos però ara és el que hi ha. Els seus amics i amigues els que tenen canalla els tenen d'entre quatre i onze anys, excepte una parella més joveneta que els té més bebès. Ell algun cop s'estressa per que és el petit dels germans i va venir una mica de rebot i els seus pares tenien 40 i pocs anys i ell als seus pares els veu grans i diu que no vol ser un pare tan gran. Jo li dic que les àpoques canvien i que no és el mateix ara que quan ell era petit i amb germans de més de 10 anys d'edat que ell, però sovint es mosqueja. Què hi farem, és el que hi ha, jo no ho veig res decabellat, la societat ens porta a que cada cop tinguem babies més tard!
Jo el que si em vaig trobar es que el meu pare li tocava jubilarse quan jo tenia 20 anys mes o menys i clar es un pal si hagues estudiat una carrera, pero vaja per altra banda estava super concienciada que m'havia d'espabilar per buscarme la vida.
BONA NIT A TOTES!!
SÓC BASTANT NOVA ALS FÒRUMS I VAIG LLEGINT TOT EL QUE ESCRIBIU A MARXES FORZADES. JO TINC 31 ANYS I EL MEU HOME 41, A PUNT DE FER ELS 42. SEMPRE M'HAVIA AMOINAT QUE ELL FOS PARE TAN TARD PERÒ CADASCÚ ESTÀ PREPARAT EN EL SEU MOMENT. JO SÓC MESTRE I M'AGRADEN MOLTÍSSIMELS NENS,SEMPRE M'HAN AGRADAT. SI FOS PER MI, FARIA JA 7 ANYS QUE TINDRÍEM NENS ...PERÒ A ELL NO LI FAN GAIRE GRACIA. ARA SÉ QUE ÉS EL MOMENT IDONI.
ARA ELL ESTÀ PREPARAT I ILUSIONAT I PROFESSIONALMENT ÉS UN GRAN MOMENT PER A MÍ. CADASCÚ TÉ EL SEU MOMENT I NO CREC QUE LA EDAT SIGUI UN FACTOR PREOCUPANT.
ARA FA SIS MESOS QUE ESTEM BUSCANT I JO ESTIC UN POC OBSESIONADA...I ELL TAMBÉ. PERÒ JUNTS HO SUPERAREM. QUE ÉS MÉS IMPORATNT QUE L'AMOR ENTRE NOSALTRES PER DONAR AMOR ALS NOSTRES FILLS?????

SÓC BASTANT NOVA ALS FÒRUMS I VAIG LLEGINT TOT EL QUE ESCRIBIU A MARXES FORZADES. JO TINC 31 ANYS I EL MEU HOME 41, A PUNT DE FER ELS 42. SEMPRE M'HAVIA AMOINAT QUE ELL FOS PARE TAN TARD PERÒ CADASCÚ ESTÀ PREPARAT EN EL SEU MOMENT. JO SÓC MESTRE I M'AGRADEN MOLTÍSSIMELS NENS,SEMPRE M'HAN AGRADAT. SI FOS PER MI, FARIA JA 7 ANYS QUE TINDRÍEM NENS ...PERÒ A ELL NO LI FAN GAIRE GRACIA. ARA SÉ QUE ÉS EL MOMENT IDONI.
ARA ELL ESTÀ PREPARAT I ILUSIONAT I PROFESSIONALMENT ÉS UN GRAN MOMENT PER A MÍ. CADASCÚ TÉ EL SEU MOMENT I NO CREC QUE LA EDAT SIGUI UN FACTOR PREOCUPANT.
ARA FA SIS MESOS QUE ESTEM BUSCANT I JO ESTIC UN POC OBSESIONADA...I ELL TAMBÉ. PERÒ JUNTS HO SUPERAREM. QUE ÉS MÉS IMPORATNT QUE L'AMOR ENTRE NOSALTRES PER DONAR AMOR ALS NOSTRES FILLS?????

Hola maques!
Jo tinc 36 anys i la meva parella 46 i la seva edat no m´amoina gens. A ell si, diu que serà un pare vell, que els nens li diran iaio i bajanades similars. Jo el veig tan juvenil, amb tantes ganes i il-lusió que no em preocupo gens. Sé que ho farà genial.
Hi ha gent que amb 30 sembla que en tinguin 50 per algunes coses...
Em preocupava més la meva edat abans de quedar-me que la d´ell.
Així que ànims!!!
Jo tinc 36 anys i la meva parella 46 i la seva edat no m´amoina gens. A ell si, diu que serà un pare vell, que els nens li diran iaio i bajanades similars. Jo el veig tan juvenil, amb tantes ganes i il-lusió que no em preocupo gens. Sé que ho farà genial.
Hi ha gent que amb 30 sembla que en tinguin 50 per algunes coses...
Em preocupava més la meva edat abans de quedar-me que la d´ell.
Així que ànims!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit