Radiografia i ovulació
Radiografia i ovulació
Hola!
M'han de fer-me una radiografia de torax, tinc regles molt irregulars però he calculat que més o menys m'enganxarà els dies del final de la regla o la "setmana sexy" en plena ovulació!!!

He mirat per internet i he trobat les dos versions:
-que no passa res i que es necessiten moltes radiografies perquè pugui afectar. (abans de la última regla me n'han fet una a les dents i una al torax, però era abans de la última regla per tant amb aquestes ja no hi contava).
- sí que pot afectar a la formació de l'ovul i val més deixar-ho per més endavant.
Quan temps creieu que s'ha d'esperar???
Algú s'hi ha trobat??? No sé, ara que per fi ens havíem decidit i se m'havia posat al cap que volia provar-ho al febrer,...és que sinò la pròxima oportunitat no serà fins a finals de març o principis d'abril i s'em fa etern! però necessito opinions fiables perquè sinò no pararé de donar-hi voltes, em donarà mal rotllo i després m'emparanoiaré,...
M'han de fer-me una radiografia de torax, tinc regles molt irregulars però he calculat que més o menys m'enganxarà els dies del final de la regla o la "setmana sexy" en plena ovulació!!!
He mirat per internet i he trobat les dos versions:
-que no passa res i que es necessiten moltes radiografies perquè pugui afectar. (abans de la última regla me n'han fet una a les dents i una al torax, però era abans de la última regla per tant amb aquestes ja no hi contava).
- sí que pot afectar a la formació de l'ovul i val més deixar-ho per més endavant.
Quan temps creieu que s'ha d'esperar???
Algú s'hi ha trobat??? No sé, ara que per fi ens havíem decidit i se m'havia posat al cap que volia provar-ho al febrer,...és que sinò la pròxima oportunitat no serà fins a finals de març o principis d'abril i s'em fa etern! però necessito opinions fiables perquè sinò no pararé de donar-hi voltes, em donarà mal rotllo i després m'emparanoiaré,...
Re: Radiografia i ovulació
Xiulet... No passa res.. El quid estaria en si no sabessis si estàs o no prenyi, però per la ovulació no passa res! Per aquesta regla de tres, només enspodríem fer radiografies "segures" 5 o 6 dies al mes!!
Tranquil.la!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Radiografia i ovulació
por la ovulación yo tampoco me preocuparia porque como bien dicen solo podriamos hacernos las radiografias 3 días antes! y el medico cuando te va hacer una radiografia te pregunta si acaso si estas embarazada o crees estarlo...no si estas ovulando! jeje igualmente para que te quedes más tranquila...no es mejor que se lo preguntes al médico cuando te hagas dichas radiografias?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |