Radiografia i ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Radiografia i ovulació

EntradaAutor: xiulet » dt. feb. 07, 2012 9:09 am

Hola!
M'han de fer-me una radiografia de torax, tinc regles molt irregulars però he calculat que més o menys m'enganxarà els dies del final de la regla o la "setmana sexy" en plena ovulació!!! :ufs: :ufs: :ufs:
He mirat per internet i he trobat les dos versions:
-que no passa res i que es necessiten moltes radiografies perquè pugui afectar. (abans de la última regla me n'han fet una a les dents i una al torax, però era abans de la última regla per tant amb aquestes ja no hi contava).
- sí que pot afectar a la formació de l'ovul i val més deixar-ho per més endavant. :ufs:

Quan temps creieu que s'ha d'esperar???

Algú s'hi ha trobat??? No sé, ara que per fi ens havíem decidit i se m'havia posat al cap que volia provar-ho al febrer,...és que sinò la pròxima oportunitat no serà fins a finals de març o principis d'abril i s'em fa etern! però necessito opinions fiables perquè sinò no pararé de donar-hi voltes, em donarà mal rotllo i després m'emparanoiaré,...
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Radiografia i ovulació

EntradaAutor: rela » dt. feb. 07, 2012 9:16 am

Xiulet... No passa res.. El quid estaria en si no sabessis si estàs o no prenyi, però per la ovulació no passa res! Per aquesta regla de tres, només enspodríem fer radiografies "segures" 5 o 6 dies al mes!! :ok: Tranquil.la!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Nena
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dv. des. 16, 2011 12:00 am

Re: Radiografia i ovulació

EntradaAutor: Nena » dt. feb. 07, 2012 1:20 pm

por la ovulación yo tampoco me preocuparia porque como bien dicen solo podriamos hacernos las radiografias 3 días antes! y el medico cuando te va hacer una radiografia te pregunta si acaso si estas embarazada o crees estarlo...no si estas ovulando! jeje igualmente para que te quedes más tranquila...no es mejor que se lo preguntes al médico cuando te hagas dichas radiografias?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::