AJUDA OMIFIN!
AJUDA OMIFIN!
Hola Noies, he obert un pot nou perquè estic una mica desesperada. Ja havia escrit en altres pq la meva història, com moltes de les vostres, també és llarga. Resumint, vam començar a buscar al novembre del 2010, al maig vaig tenir un avortament, només estava d'un mes, però que va ser complicat en el sentit que no sabien dir-me si l'havia perdut, si era un embaràs ectòpic...a les ecos no sortia res però l'¡hormona de l'embaràs m'anava pujant. Finalment va ser avortament. Aquests dos últims mesos m'he fet TO, en un no he ovulat i a l'altre si, crec, perquè la segona ratlleta no era molt fosca.La setmana passada vaig anar al gine i ens ha demanat seminograma i si surt bé m'ha dit que em prengui dues pastilles d'omifin al dia durant 5 dies a partir del 5e dia de cicle. Li vaig demanar si no m'havia de fer proves i em va dir que no calia. Em sembla estrany, he estat llegint a l'altre forum (les que prenem onifim) i he vist que a la majoria us van demanar proves...No sé, estic feta un embolic, no sé si hauria d'anar a un altre gine a demanar una altra opinio. La setmana que ve en teoria me les hauria de començar a pendre...
A algu més li van receptar sense fer proves?
A algu més li van receptar sense fer proves?
Re: AJUDA OMIFIN!
a mi abans de donar-me omifin em van fer analítica el 3r dia del cicle i histerosalpingografia, més que res perquè si tens les trompes obstruides estaràs prenent tractament per res!
També trobo estrany que t'hagi donat 100 mg d'entrada, normalment es comença per 50 mg i es puja si l'ovari no respon o respon malament, en el meu cas m'he quedat embarassada el 2n cicle d'omifin amb 50 mg
També trobo estrany que t'hagi donat 100 mg d'entrada, normalment es comença per 50 mg i es puja si l'ovari no respon o respon malament, en el meu cas m'he quedat embarassada el 2n cicle d'omifin amb 50 mg
...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nita30, bonica, jo al Març del 2011 vaig tenir un avort amb sis mesos d'embaràs, i al Gener d'aquest any també la meva gine m'ha receptat Omifin amb una analítica prèvia i amb dosi de 50 gr. Jo també demanaria una segona opinió, ja què aquest medicament és fort reina.
Hola,
doncs a mi em va receptar Omifin sense fer-me cap prova, només la revisió de cada any, cap analítica i la mar de bé. En el meu cas no tinc cap problema d'ovaris, el primer embaràs va ser sense cap tipus d'ajuda mèdica i vam trigar 6 mesos. Amb aquest segon embaràs, cap al setè o vuitè mes de cerca, em va receptar Omifin per, tal i com em va dir la ginecòloga, "espavilar els ovaris perquè la concepció sigui més fàcil" (al 6è mes vaig patir un primer avortament a les 6 setmanes). I així va ser. El primer mes, al setembre, de prendre Omifin em vaig quedar embarassada però vaig perdre'l a les 5 setmanes, i el següent mes, vaig fer com si fos un cicle normal, me les vaig tornar a prendre i fins ara, embarassada de 5 mesos d'un nen
Això de les proves deu anar segons els casos. També sé de noies que amb l'Omifin les han anat controlant amb ecografies i el meu cas no va ser així. També hi ha de noies per aquí el SP que han tingut casos com el meu. Així que jo no m'amuïnaria
Per cert, referent a la dosi, em va dir una pastilla cada 12 hores des del 5è fins el 9è dia de cicle, com tu: 100gr al dia.
doncs a mi em va receptar Omifin sense fer-me cap prova, només la revisió de cada any, cap analítica i la mar de bé. En el meu cas no tinc cap problema d'ovaris, el primer embaràs va ser sense cap tipus d'ajuda mèdica i vam trigar 6 mesos. Amb aquest segon embaràs, cap al setè o vuitè mes de cerca, em va receptar Omifin per, tal i com em va dir la ginecòloga, "espavilar els ovaris perquè la concepció sigui més fàcil" (al 6è mes vaig patir un primer avortament a les 6 setmanes). I així va ser. El primer mes, al setembre, de prendre Omifin em vaig quedar embarassada però vaig perdre'l a les 5 setmanes, i el següent mes, vaig fer com si fos un cicle normal, me les vaig tornar a prendre i fins ara, embarassada de 5 mesos d'un nen
Això de les proves deu anar segons els casos. També sé de noies que amb l'Omifin les han anat controlant amb ecografies i el meu cas no va ser així. També hi ha de noies per aquí el SP que han tingut casos com el meu. Així que jo no m'amuïnaria
Per cert, referent a la dosi, em va dir una pastilla cada 12 hores des del 5è fins el 9è dia de cicle, com tu: 100gr al dia.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Moltíssimes gracies noies!
Primer de tot, felicitats Bie i Meerut pels vostres embarassos!! Me n'alegro molt per vosaltres.
La veritat és que m'ha anat molt bé coneixer les vostres experiències, tot això és molt complicat, com si no fos ja prou difícil que tinguis dificultats per quedar-te embarassada...
Em sembla que si que per assegurar-me'n demanaré una altra opinió, si no no em quedaria tranquil·la...Avui he parlat amb la meva doctora de capçalera, amb qui tinc molta confiança i també m'ha dit que li semblava una mica arriscat, ella pensa que no m'han demanat proves pq ja vaig aconseguir un embaràs, encara que el perdés, però que igualment s'han de mirar les causes...
ja posats, em recomaneu algun ginecòleg de Barcelona?
Moltes gràcies per tot!
Primer de tot, felicitats Bie i Meerut pels vostres embarassos!! Me n'alegro molt per vosaltres.
La veritat és que m'ha anat molt bé coneixer les vostres experiències, tot això és molt complicat, com si no fos ja prou difícil que tinguis dificultats per quedar-te embarassada...
Em sembla que si que per assegurar-me'n demanaré una altra opinió, si no no em quedaria tranquil·la...Avui he parlat amb la meva doctora de capçalera, amb qui tinc molta confiança i també m'ha dit que li semblava una mica arriscat, ella pensa que no m'han demanat proves pq ja vaig aconseguir un embaràs, encara que el perdés, però que igualment s'han de mirar les causes...
ja posats, em recomaneu algun ginecòleg de Barcelona?
Moltes gràcies per tot!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |