Dubte sobre els tests d'ovulació
Dubte sobre els tests d'ovulació
Hola ,
Veureu fa uns dies que hem ronda un dubte , que potser és una mica "tonto " pero hem te rallada... si el test d'ovulació marca que ovules , és segur que ovules? no se si m'explico bé ... veureu en la última revisió al gine hem va dir que tenia ovaris poliquístics i segons he llegit amb aquests tipus d'ovaris a vegades no s'ovula... jo el mes passat hem vaig fer uns tests d'ovulació d'unitest i hem van marcar que ovulava el dia que havia d'ovular... no hi va haber panxeta ... i no se penso que igual no vaig ovular...... uffffff, és que porto una rallada ....
Veureu fa uns dies que hem ronda un dubte , que potser és una mica "tonto " pero hem te rallada... si el test d'ovulació marca que ovules , és segur que ovules? no se si m'explico bé ... veureu en la última revisió al gine hem va dir que tenia ovaris poliquístics i segons he llegit amb aquests tipus d'ovaris a vegades no s'ovula... jo el mes passat hem vaig fer uns tests d'ovulació d'unitest i hem van marcar que ovulava el dia que havia d'ovular... no hi va haber panxeta ... i no se penso que igual no vaig ovular...... uffffff, és que porto una rallada ....
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: Dubte sobre els tests d'ovulació
Pel que jo se, l'únic que marca és el pic d'una hormona concreta que puja abans d'ovular, però no l'ovulació en si, tot i que si hi ha pic d'hormona és perque estàs a punt d'ovular, no sé si m'explico... 
Igualment, pensa que tot i fer deures en el moment del TO positiu el que et dóna són més probabilitats de acabar amb
peró hi ha tants factors que no sol ser tan fàcil.
El cas és anar probant i gaudir de la cerca!!!

Igualment, pensa que tot i fer deures en el moment del TO positiu el que et dóna són més probabilitats de acabar amb
peró hi ha tants factors que no sol ser tan fàcil.El cas és anar probant i gaudir de la cerca!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
arlet76 ha escrit:Hola ,
Arlet76,
que tinguis relacions el dia que se suposa que ovules, no et garanteix que hi hagi embaràs aquell mes. Sí que és cert que els dies al voltant de la ovulació és quan et quedes embarassada, però no vol dir que "encertis".
D´altra banda, dir-te que els tests d´ovulació detecten una hormona ( no em voldria equivocar però crec que és la LH) que és una hormona que fa un pic molt alt quan ovules. Ara, hi ha dones ( jo inclosa) que tenim ovaris poliquistics o pseudopoliquistics que fem aquest pic quan no toca. Jo, per exemple, hi ha hagut mesos ( ho sé per quan em controlava tant quan estava en tractament de reproducció assistida) que tenia la LH als núvols el segon dia de cicle i no estava ovulant.
Així que aquests tests, per segons quines dones, no acaben de ser útils.
També et pot donar positiu el TO i tenir el fol.licle a punt i que finalment no trenqui i no ovular.. Sí que pot ser..
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
rela ha escrit:També et pot donar positiu el TO i tenir el fol.licle a punt i que finalment no trenqui i no ovular.. Sí que pot ser..
Ostres.. doncs jo estava 100% convençuda de que si un TO marcava positiu significava que ovulaves, vaia "chasco"!
Gràcies per la info rela.

Reina a mi em passa que hi ha mesos que els TO em surten positius i després no ovulo. Això ho sé perquè em miro la temperatura i veig que tot i que m'ha sortit el TO positiu, la temperatura no puja i per tant aquell cicle no he ovulat.
Això passa perquè el TO detecta la pujada de la hormona LH però a vegades el folicle no arriba a explotar i es queda enquistat. Això fa que tinguem els ovaris poliquístics (jo inclosa). El ovaris poliquístics son ovaris amb molts folicles residuals "enganxats".
Segons els metges, aquests folicles residuals s'acaben expulsant amb la regla encara que a vegades no s'expulsen del tot o s'en creen de nous els seguents cicles. Jo al desembre els tenia poliquistics i fa dues setmanes em van fer una eco i ara els tinc perfectes. Segons la ginecòloga, he "fet net" jeje.
Però no pateixis perquè això no té perquè passar-te a tú.
Tal i com diu la Sandie74, tenir relacions els dies pròxims a la ovulació no t'assegura quedarte embarassada.
Si no recordo malament, em sembla que més o menys hi ha un 20% de probabilitats en cada cicle si es mantenen relacions els dies voltants a la ovulació.
Un petonet!!
Això passa perquè el TO detecta la pujada de la hormona LH però a vegades el folicle no arriba a explotar i es queda enquistat. Això fa que tinguem els ovaris poliquístics (jo inclosa). El ovaris poliquístics son ovaris amb molts folicles residuals "enganxats".
Segons els metges, aquests folicles residuals s'acaben expulsant amb la regla encara que a vegades no s'expulsen del tot o s'en creen de nous els seguents cicles. Jo al desembre els tenia poliquistics i fa dues setmanes em van fer una eco i ara els tinc perfectes. Segons la ginecòloga, he "fet net" jeje.
Però no pateixis perquè això no té perquè passar-te a tú.
Tal i com diu la Sandie74, tenir relacions els dies pròxims a la ovulació no t'assegura quedarte embarassada.
Si no recordo malament, em sembla que més o menys hi ha un 20% de probabilitats en cada cicle si es mantenen relacions els dies voltants a la ovulació.
Un petonet!!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Gràcies per les vostres respostes !!!
No , si jo ja se que per que es tinguin relacions cuan en teoria ovules no vol dir que et quedis embarassada... el que passa és que cuan hem vaig quedar embarassada de la Jana ( a la primera ) no tenia els ovaris poliquístics ... i ara es veu que si... i això hem te molt rallada per que penso que hem pot costar molt i pensava que els tests d'ovulació hem podien ajudar .... en fi , haurem de tenir paciencia...
Petonets i moltes gràcies guapes!!!
No , si jo ja se que per que es tinguin relacions cuan en teoria ovules no vol dir que et quedis embarassada... el que passa és que cuan hem vaig quedar embarassada de la Jana ( a la primera ) no tenia els ovaris poliquístics ... i ara es veu que si... i això hem te molt rallada per que penso que hem pot costar molt i pensava que els tests d'ovulació hem podien ajudar .... en fi , haurem de tenir paciencia...
Petonets i moltes gràcies guapes!!!
Jo em vaig fer TO, els de Clearblue, que n'hi van 7, quan en principi havia d'estar ovulant no sortia la careta sonrient, i un dels TO em va donar positiu el dia després de la regla... suposo que com cadascuna de nosaltres és un món, no a totes ens ha d'anar bé.
Jo sóc bastant irregular i tenia força confiança en els tests d'ovulació. Però pel que dieu veig que no són tan fiables com et vol fer creure l'anunci 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |