Llibres

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sarins
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Llibres

EntradaAutor: sarins » dj. març 01, 2012 10:48 am

Hola nenes,

Sóc una gran amant de la lectura, i quan vaig decidir buscar cigru, no em vaig poder resistir i he comprat uns quants llibres relacionats amb el tema, aquests son els que he llegit, us els recomano 100%:

- La revolución del nacimiento (BRUTAL!) el vaig llegir casi del tirón i aixó que és gruixudet, interessantíssim!!
- Un regalo para toda la vida de Carlos González ( la Biblia de la lactancia materna, no podeu deixar de llegir-lo… meravellós)
- Bésame mucho de Carlos González (ídem, aquest home és un crack!)
- Parto sin dolor (Consuelo Velez Frias) interessant, pero m’esperaba més…
- Cartilla para aprender a dar a luz(Consuelo Velez Frias) més del mateix…
- Embarazo para Dummies (l’he començat avui)

Ara vull buscar Embarazo Seguro i Parto Seguro que el recomanen a la web de Crianza Natural i té molt bona pinta.

Vosaltres teniu alguna recomanació?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Llibres

EntradaAutor: magrana » dj. març 01, 2012 11:26 am

Hola, jo també sóc amant de la lectura però amb dues criatures per casa el temps s'escurça massa i no hi puc dedicar el temps que voldria.
De tota manera he llegit alguns llibres sobre embaràs i criança. En aquest últim embaràs em vaig llegir el llibre Parto Seguro, que comentes al teu missatge. Em va agradar molt, és molt complet. Sobretot és útil si tens en ment fer un part natural, com va ser el meu cas. Em va ajudar a entendre tot el procés i a perdre-hi la por. Llegint-lo vaig tenir la certesa que es podia parir de manera natural, i així va ser en el meu cas. El part va ser natural, salvatge, preciós. I en part va ser gràcies a aquesta lectura.
Imatge
sarins

EntradaAutor: sarins » dj. març 01, 2012 12:13 pm

Hola Magrana!!
Sí, jo en principi vull un part respectat (quan em toqui) pero com que serà la primera vegada, no vull parir a casa. Ma germana va tenir el segon a casa i em va dir que ella creu que millor que el primer sigui a l’hospital (assegurant que sigui un hospital on repectin els parts) per aixó m’interessa molt tota la lectura que parli d’aquest temes “naturals”
Caram! M’encanta aixó que dius d’un part salvatge!!! Sona genial jajaja
Si, crec que el llegiré perque tot i tenir clar que vull que tot sigui molt natural, sempre hi ha aquella por, i aquell riau- riau jajaja
Gràcies.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dj. març 01, 2012 8:41 pm

Hola!

Jo he tingut tots dos parts en un hospital públic i sempre m'han respectat molt. El meu segon part ha sigut natural, amb dilatació en una banyera i totalment respectat i, com et dic, ha sigut en un hospital. Jo em sento més tranquil·la així.
El llibre val la pena però és una mica car, això sí.

Bona lectura!
Imatge
Cuca84
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » ds. març 03, 2012 10:10 am

Hola bonica!

Doncs jo em vaig llegir un que es diu "Que esperar antes de estar esperando" i ara voldria llegir el que es "Que esperar mientras se está esperando", tot i que en tinc un que es diu "Serem pares" que penso que deu parlar més o menys del mateix. Aquest últim fa temps que el vull començar a llegir però em fa por ilusionar-me massa d'hora i que la panxa trigui a arribar.. ja em costa esperar-me al mes de maig per començar!

Aquesta setmana he d'anar a Barcelona i potser vaig a l'Fnac a mirar a veure si hi ha el primer que recomanes.

Petons! :miko:
Imatge
sarins

EntradaAutor: sarins » dl. març 05, 2012 11:07 am

Hola Cuca84!
Fa dies que et segueixo i et llegeixo amb unes ganes terribles de posar-te a fer feina!!
Escolta, perque no comences ja? Mira, igual tens sort i encertes a la primera (jo també m’ho pensaba) pero les estadístiques son força reveladores i ambans dels ¾ mesos quasi ningú fa diana.
T’ho dic perque jo també vaig planificar molt, i em preocupaba molt tenir les coses molt lligades pq estaba convençuda que em quedaria embaraçada de seguida, ja que a la meva familia i el meu entorn proper tothom s’hi ha quedat a la primera… pero ja veus que no és aixi.
Ara la meva preocupació és no haver-m’hi posat abans perque ha estat temps perdut, i si hagués començat abans potser ja estaria amb panxu, ara que la desitjo tantísim.
No em vull ficar amb la teva vida, pero penso que encara et falten 2 mesos per començar i ja ho vius molt intensament, imagina’t com estàs quan t’hi fiquis al 100%...

Parla-ho si vols amb el teu noi, pero veient com van les coses, jo em relaxaria i aniria fent… sense controlar ovulacions ni tempes si tu vols, pero mira alló de si sona la flauta… No cal que t’esperis dos mesos a començar la feina… no?

Guapa, pots llegir els llibres que t’he recomenat pq de debó que son molt interessants. Molts ànims cuca!!!

Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dj. març 15, 2012 9:21 pm

sarins ha escrit:Hola Cuca84!
Fa dies que et segueixo i et llegeixo amb unes ganes terribles de posar-te a fer feina!!
Escolta, perque no comences ja? Mira, igual tens sort i encertes a la primera (jo també m’ho pensaba) pero les estadístiques son força reveladores i ambans dels ¾ mesos quasi ningú fa diana.
T’ho dic perque jo també vaig planificar molt, i em preocupaba molt tenir les coses molt lligades pq estaba convençuda que em quedaria embaraçada de seguida, ja que a la meva familia i el meu entorn proper tothom s’hi ha quedat a la primera… pero ja veus que no és aixi.
Ara la meva preocupació és no haver-m’hi posat abans perque ha estat temps perdut, i si hagués començat abans potser ja estaria amb panxu, ara que la desitjo tantísim.
No em vull ficar amb la teva vida, pero penso que encara et falten 2 mesos per començar i ja ho vius molt intensament, imagina’t com estàs quan t’hi fiquis al 100%...

Parla-ho si vols amb el teu noi, pero veient com van les coses, jo em relaxaria i aniria fent… sense controlar ovulacions ni tempes si tu vols, pero mira alló de si sona la flauta… No cal que t’esperis dos mesos a començar la feina… no?

Guapa, pots llegir els llibres que t’he recomenat pq de debó que son molt interessants. Molts ànims cuca!!!

Guapiiiii

Ostres, perdonaaaaaaaaa, ara veig el que em vas escriure!! jajajajaja. Sóc un desastre :content:

Téns raó, en tinc moltes moltes ganetes.. però abans de començar vull anar al gine i veure que tot està ok, tinc hora el 12 d'abril! a part, vaig començar amb l'AF l'1 de març, i la meva gine em va recomanar de prendre-ho mínim dos mesos abans :p-)

Sé que téns tota la raó, segur que no em quedo ni a la primera ni a la segona, i sé que segurament pensaré el mateix que tu, que ha estat temps perdut, però bé, ara ja només em queda un mes i mig per començar!!! jijijijijijiji.

No pateixis, que no em molesta gens la teva opinió, tot el contrari xq pensó que téns raó.. però em fa por començar abans d'anar al gine per si no està tot bé.. només vull confirmar això :love:

Petonets guapi, a veure si tinc temps d'anar abuscar algun dels llibres que recomanes, sobretot el primer :-)(-:
Imatge
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dj. març 15, 2012 9:27 pm

Papagaya ha escrit:Cuca! aquests llibres que comentes son mentre busques o estan escrits per abans de començar la cerca! Nosaltres, com ja he dit al post de març, comencem jaa! així que potser em compro algun llibre que parli sobre la cercaa i demés!

Estic amb la Sarins! Set veu amb moltes ganes aixií que si pots llença't :ok: ! Nosaltres ens voliem esperar a començaments del 2013 pero les ganes ens han pogut... inclus teniem plantejat un viatge al desembre i no el farem en cas de que ja em quedi...tenim tantes ganes que ens ha pogut! :miko:

Papagaya!

El primer llibre que vaig llegir "que esperar antes de estar esperando" parla de moltes coses que tb es diuen al foro, que si prendre l'AF, que si perdre els kilos que sobren, que si bona alimentació.. tb parla sobre els TO, la ovulació i com funciona tot una mica, fins i tot hi ha un apartat que parla de IA i FIV, etc. Està molt bé :ok:

Aix... no em tempteu!!! que me'n moro de ganes de començar.. aixxx un mes i mig només ja!!! visca!! però com li deia a la Sarins, vull anar a fer-mre revisió al gine abans, que la última vegada va ser al juny de l'any passat

Moltes gràcies pels ànims, tant a tu com a la Sarins, i us desitjo moltíssima sort! a veure si quan jo comenci vosaltres ja esteu al post de mamis >.-<: >.-<:

Petonarrus!!!!!!!!!!!
Imatge
Cuca84

EntradaAutor: Cuca84 » dv. març 16, 2012 4:46 pm

Molt bé! doncs ja em comentaràs si el trobes, penso que està molt bé i que és un bon manual per començar! jejeje

Petonets bonica!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::