Busco ginecòleg/a a Mataró

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
moflis
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. març 04, 2012 11:01 am

Busco ginecòleg/a a Mataró

EntradaAutor: moflis » dg. març 04, 2012 11:10 am

Bones!
Des que ens vam plantejar començar a buscar segueixo aquest fòrum i m'és molt útil. El mes passat vaig anar al ginecòleg per fer les proves de rigor i assegurar que tot estigués bé per començar la cerca (eco, frotis, analítica, etc). Em va trobar un quist a l'ovari i em va dir que m'esperés a buscar en tres mesos, coincidint amb el període de temps que recomanen prendre àcid fòlic abans de quedar-te embarassada i que així, molt probablement, el quist hauria marxat sol. Total, que l'home era molt fred i no em va agradar gens. Tot i que no hi visc, com que treballo a Mataró he pensat en buscar un ginecòleg o ginecòloga que em doni més confiança (no m'imagino parint amb aquell metge, la veritat). Com que vaig una mica perduda us volia demanar ajuda. Jo vaig per Aresa, i he mirat els ginecòlegs que porten a Mataró i són: Centre Mèdic Dr. Torres Pons, Dr. De Unzueta Merino, GEMA Gabinet, Dr. Puigvendrelló i Dr. Font Sastre.
La meva intenció és tenir els resultats a la mà i canviar-me ja de gine. Alguna de vosaltres me'n pot recomanar algun? Bon professional i atent, que serà el meu primer embaràs i vull algú "comprensiu"...

Mil gràcies a totes!
Jaqui
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:21 pm

Re: Busco ginecòleg/a a Mataró

EntradaAutor: Jaqui » dg. març 04, 2012 11:55 am

moflis ha escrit:Bones!
Des que ens vam plantejar començar a buscar segueixo aquest fòrum i m'és molt útil. El mes passat vaig anar al ginecòleg per fer les proves de rigor i assegurar que tot estigués bé per començar la cerca (eco, frotis, analítica, etc). Em va trobar un quist a l'ovari i em va dir que m'esperés a buscar en tres mesos, coincidint amb el període de temps que recomanen prendre àcid fòlic abans de quedar-te embarassada i que així, molt probablement, el quist hauria marxat sol. Total, que l'home era molt fred i no em va agradar gens. Tot i que no hi visc, com que treballo a Mataró he pensat en buscar un ginecòleg o ginecòloga que em doni més confiança (no m'imagino parint amb aquell metge, la veritat). Com que vaig una mica perduda us volia demanar ajuda. Jo vaig per Aresa, i he mirat els ginecòlegs que porten a Mataró i són: Centre Mèdic Dr. Torres Pons, Dr. De Unzueta Merino, GEMA Gabinet, Dr. Puigvendrelló i Dr. Font Sastre.
La meva intenció és tenir els resultats a la mà i canviar-me ja de gine. Alguna de vosaltres me'n pot recomanar algun? Bon professional i atent, que serà el meu primer embaràs i vull algú "comprensiu"...

Mil gràcies a totes!

Hola Moflis, mira yo soy de Sanitas y también me entran los medicos que has mencionado, he probado el Dr. Torres, es muy buen médico pero no me ha gustado lo suficiente es muy serio, y voy al consultorio del Dr. Font-Sastre y me lleva el Dr. Sanchez, este médico a mi me dijo que me llevaría todo el proceso del embarazo pero no asiste partos, luego tambioén hay que no se si te entra por Aresa el consultorio Cgo-Centre Ginecologic I Obstetric concretamente el dr. Carabias este tambien es muy bueno, si este centro no te entra, no seas tonta y coje el Font-Sastre.
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dg. març 04, 2012 1:45 pm

hola!!!
mira si t'entra el C.G.O. Jo sempre hem visito allà i quan hem vaig quedar embarassada també. a mi hem van portar el dr.carabies (tant el pare com el fill) i els hi dono més que un 10.són genials, tant ells com tot l'equip.
si no t'entren, jo també triaria l'opció font-sastre.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
moflis
Entrades: 53
Membre des de: dg. març 04, 2012 11:01 am

EntradaAutor: moflis » dg. març 04, 2012 3:35 pm

Doncs no entra... ho acabo de mirar i Aresa no és una de les mútues que porten, així que el C.G.O queda descartat :(
Liti
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Liti » dg. març 04, 2012 5:56 pm

Hola Moflis, jo et recomano l'Institut Font Sastre, a mi em va començar portant el Dr Font, és molt bo, però com q vaig parir a l agost el Dr estava de vacances i em la Dra Alvarez va ser la que va assistir el meu part. Genial! Ara em porta ella, el Dr Font té massa gent i sempreeeee t has d esperar, a mi la Dra Alvarez m encanta, m entèn i entèn les meves pors i els meus neguits! Espero haver-te ajudat!! :ok:
Jaqui
Entrades: 106
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:21 pm

EntradaAutor: Jaqui » dg. març 04, 2012 9:21 pm

Liti ha escrit:Hola Moflis, jo et recomano l'Institut Font Sastre, a mi em va començar portant el Dr Font, és molt bo, però com q vaig parir a l agost el Dr estava de vacances i em la Dra Alvarez va ser la que va assistir el meu part. Genial! Ara em porta ella, el Dr Font té massa gent i sempreeeee t has d esperar, a mi la Dra Alvarez m encanta, m entèn i entèn les meves pors i els meus neguits! Espero haver-te ajudat!! :ok:

Hola Liti, me podrias decir a donde tubistes a tu hijo con la Dra. Alvarez porque me dijeron que por Sanitas lo hace en la quiron, que sabes de esto tu.

Gracias anticipadas
petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dl. març 05, 2012 12:47 pm

Hola!

Jo també et recomano el C.G.O. Jo em visito amb en Pau Carabias i un 10 :ok:
També m'he visitat amb la Dra. llum Velasco i m'encanta!!!

Sort!!
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dl. març 05, 2012 12:49 pm

Aix ara he vist que no t'entrava...

Ho sento doncs...
Liti
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Liti » dt. març 06, 2012 10:03 pm

Jaqui ha escrit:
Liti ha escrit:Hola Moflis, jo et recomano l'Institut Font Sastre, a mi em va començar portant el Dr Font, és molt bo, però com q vaig parir a l agost el Dr estava de vacances i em la Dra Alvarez va ser la que va assistir el meu part. Genial! Ara em porta ella, el Dr Font té massa gent i sempreeeee t has d esperar, a mi la Dra Alvarez m encanta, m entèn i entèn les meves pors i els meus neguits! Espero haver-te ajudat!! :ok:

Hola Liti, me podrias decir a donde tubistes a tu hijo con la Dra. Alvarez porque me dijeron que por Sanitas lo hace en la quiron, que sabes de esto tu.

Gracias anticipadas

En el Instituto Font Sastre Sanitas los tiene en la Clínica El Pilar, yo lo tube en la Clíica del Remei porq voy por DKW.
kkkk
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 19, 2012 7:48 pm

EntradaAutor: kkkk » dl. març 19, 2012 7:59 pm

Hola a totes!

Des de fa més d'un any que estem intentant tenir un fill. Ens hem mirat i no tenim cap "problema", però ens estem mirant per fer una invitro.
Durant tot el procés he anat amb el Dr Font i m'encanta! És un doctor molt atent, molt amable, simpàtic i carinyós. Dels ginecòlegs amb els que m'he visitat, per mi el millor. Una de les proves que em va fer va consistir en una ecografia vaginal per veure la resevra ovàrica i, gairebé ni ho vaig notar, això que jo soc bastant sensible amb aquestes coses. Només volia fer la meva aportació per "defensar" una mica al Dr Font. Crec que no estem acostumades a que els metges siguin tant propers i, per això ens sobta, però per res per mi mo és gens forçat, sino molt humà i natural! Espero que la propera vegada que escrigui al fòrum sigui per dir-vos que ja estic embarassada!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::