2n embaras despres de desprendiment de placenta

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nonix1
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

2n embaras despres de desprendiment de placenta

EntradaAutor: nonix1 » dc. març 14, 2012 2:38 pm

Hola noies, us volia fer una consulta, sobretot a part dels anims que sempre doneu, saber si alguna ha passat per aquesta experiencia i em pot dir com li ha anat:

Vaig tenir a l'Isaac el 15 de setembre, a la setmana 33 de gestació per culpa d'un desprendiment de placenta bastant greu ja que vaig perdre molta sang i em van haver de fer corrents cesarea d'urgencia, transfussio de varies bosses de sang i vam patir molt pel nen, gracies a la rapidesa va sortir endavant i va estar 3 setmanes ingressat a neonatals i no li ha quedat cap secuela i ara tinc un nen de 6 mesos maquissim.
Ara mateix no vull tenir-ne un altre corrents, pero a vegades em plantejo si atrevir-me quan sigui amb un 2n embaràs més endavant perque he sentit que tinc més probabilitsts que em tornia passar.......tot i que no vol dir segur que sí, i m'entren pors, dubtes...Sabeu d'algu que li hagi passat aixo en un embaras i hagi tingut un segon bé?
m'imagino que em controlarien més i com dic no és al 100% que em torni a passar, pero no m'agradaria gens passar per aquella experiencia un altre cop, vam patir molt.......per aixo pregunto si coneixeu casos.
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
peueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

Re: 2n embaras despres de desprendiment de placenta

EntradaAutor: peueta » dc. març 14, 2012 4:26 pm

ostres, no sabia ni que pogués passar una cosa així.

no et puc ajudar però crec k ho has de preguntar a la ginecologa i que ella t'informi de les possibilitats que tens de que et torni a passar.

molta sort
Imatge
Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dc. març 14, 2012 8:39 pm

Hola guapa! primer de tot dir-te que m'alegro moltíssim de que tot anés bé.

Segons, tinc una amiga que la dona del seu germà li va passar el mateix, va ser molt dur.. ara ha tingut el seu segon fill. L'embaràs va ser perfecte, cap problema i un part genial. Com veus, es possible tenir un part bo després d'un desprendiment de placenta!!

Petonets! :ok: :b-)))
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. març 14, 2012 9:02 pm

Nonix bonica!

Mira, ja sé que el què vaig passar jo no té a veure amb el què et va passar a tu. Però pel fet d'haver patit preeclampsia en l'embaràs de l'Ona tenia més números de tornar-ne a tenir en els pròxims embarassos. Em van controlar més en l'embaràs de l'Arnau i també em punxava heparina perquè se sospita que pot ajudar (encara que no se sap), i ja saps que vaig tenir un embaràs molt bo i que tinc un nen preciós i saníssim. Així que t'animo a que quan us vingui de gust aneu a buscar el 2n...les pors sempre hi seran però SÍ que es pot tenir un segon embaràs bo. :content:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. març 15, 2012 6:56 am

Hola maca, mira jo conec dos casos:

Una bona amiga que tenia una nena i al anar a buscar el segon a les ultimes setmanes va patir un despreniment de placenta, per desgracia la nena va morir, va ser molt dur. Al cap d'uns mesos ho va tornar a provar i ara te un nen precios i ja molt gran. En principi no tenia perque tornar a passar pero de l'angoixa mateixa que tenia la van ingressar quan faltava un mes o mes i mig a vall d'hebron perque al ser embaras de risc li portaven alla. El nen va neixer de part natural.

L'altre cas q he conegut era una noia del curset preparacio al part. Tambe un despreniment de placenta i el nen va morir, al curset tornava a estar embarassada i tot i que cagadeta de por. Ella tenia una cessaria programada les ultimes setmanes i la vaig tornar a veurew fa uns mesos i tenia un nen precios.

O sigui que ja veus, molts anims reina!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::