PROBLEMES AMB EL TO
PROBLEMES AMB EL TO
Hola noies, no sé si hi ha algun post obert al respecte, m'agradaria que si alguna domina el tema em pogués donar un cop de mà. Us explico:
Es el primer mes que estic fent TO. No se gaire bé com funcionen i quina fiabilitat tenen. Tinc cicles de 28-29 dies bastant regulars. M'he fet TO els dies 8, 10, 13,14 i 15 de cicle, tots amb resultat negatiu. Pot ser que no els estigui fent bé o que justament els dies que no me l'he fet fossin els positius?? Quants dies seguits donen positiu quan ovulem?? Vol dir que no he ovulat aquest mes?
Els faig tots més o menys a la mateixa hora, cap al migdia. Avui me'n faré un altre a veure si per fi veig la ratlleta.
Perdoneu la meva ignorància, però això és un món nou per mi. En el primer embaràs no vaig mirar res i ara m'agradaria controlar una mica els dies fèrtils.
Gràcies a totes
Es el primer mes que estic fent TO. No se gaire bé com funcionen i quina fiabilitat tenen. Tinc cicles de 28-29 dies bastant regulars. M'he fet TO els dies 8, 10, 13,14 i 15 de cicle, tots amb resultat negatiu. Pot ser que no els estigui fent bé o que justament els dies que no me l'he fet fossin els positius?? Quants dies seguits donen positiu quan ovulem?? Vol dir que no he ovulat aquest mes?
Els faig tots més o menys a la mateixa hora, cap al migdia. Avui me'n faré un altre a veure si per fi veig la ratlleta.
Perdoneu la meva ignorància, però això és un món nou per mi. En el primer embaràs no vaig mirar res i ara m'agradaria controlar una mica els dies fèrtils.
Gràcies a totes
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

- Primavera17
- :: tortuga

- Entrades: 319
- Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm
Re: PROBLEMES AMB EL TO
Hola Witchy,
normalment ovulem més tard del q ens pensem. Per tant jo el test en el teu cas el faria el dia 14,16, 18. Com q suposadament els TO marquen els dos dies fèrtils cada 48 hores està bé. Si pots fes-ho amb el primer pipí (més q al migdia), pq igual q els TE crec q funcionen millor.
Ara bé, si vols controlar els dies d'ovulació jo et recomano termòmetre i cada matí abans de llevar-te del llit temperatura i apuntar-ho a la gràfica (jo és la única manera q vaig aconseguir saber si ovulava aquell mes o no)!
Molta sort i q la recerca sigui ràpida!!!
normalment ovulem més tard del q ens pensem. Per tant jo el test en el teu cas el faria el dia 14,16, 18. Com q suposadament els TO marquen els dos dies fèrtils cada 48 hores està bé. Si pots fes-ho amb el primer pipí (més q al migdia), pq igual q els TE crec q funcionen millor.
Ara bé, si vols controlar els dies d'ovulació jo et recomano termòmetre i cada matí abans de llevar-te del llit temperatura i apuntar-ho a la gràfica (jo és la única manera q vaig aconseguir saber si ovulava aquell mes o no)!
Molta sort i q la recerca sigui ràpida!!!
Gràcies primavera!! Ho tindré en compte, avui i demà seguiré fent testos a veure si finalment surt el positiu. Ho de la temperatura no ho faig perquè sé que no podré fer-ho cada dia al matí perquè faig torns de treball i m'aixeco a hores molt diferents.
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

Guapi, el millor es fer-los a la tarda ja que es veu q la pujada de l'LH és llavors i si ho fessis al matí no veuries el positiu fins al dia següent. Jo els faig a partir del dia 12 del cicle xq mes o menys tinc cicles de 27-29 dies. Jo en tinc uns baratos de tira i vaig alternant amb els de clearblue tot i q els dos mesos q ho he fet el dia del positiu en el meu cas es notava molt mes fosca q la rstlleta de control. Petons!!! Perdoneu les faltes pero escric des del mobil!!

- rosacatalana
- :: gosset

- Entrades: 449
- Membre des de: dt. abr. 26, 2011 2:39 pm
Bones... jo tinc els cicles regulars, de 28-29 dies com tu.
Tambe tenia aquest dubte i vaig fer-me TO desde el dia 10 fins que va sortir positiu i despres negatiu, dia 17 i 18 de cicle... així que cal que allarguis mes els TO,
Espero haver-te ajudat!
Tambe tenia aquest dubte i vaig fer-me TO desde el dia 10 fins que va sortir positiu i despres negatiu, dia 17 i 18 de cicle... així que cal que allarguis mes els TO,
Espero haver-te ajudat!
jo no els faria cada 2 dies, hi ha dones a la que sí els hi dura 2 dies el pic de LH però a la majoria només els hi dura 1 dia o fins i tot unes hores. Segueix fent-los ja veuràs com l'agafes!
Noies, gràcies per les respostes. He seguit fent TO i crec que va sortir positiu el dia 16 de cicle. I dic crec perquè vaig fer-me el de farmatest de tira i costa saber quina ratlla és de control i quina d'ovulació. Agafant la tira cap avall la primera ratlla era més fluixa que la segona. A veure si amb diferents cicles fent TO puc anar sabent més o menys quan ovulo. 

-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |