Diferencia d'edat entre germans?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pampalluga
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:51 am

Diferencia d'edat entre germans?

EntradaAutor: pampalluga » dj. març 22, 2012 10:00 pm

Hola noies! Tinc un trapella q tot just ha fet 2 anys i la veritat es q, tot i q es molt demandant, no dorm gens b encara i jo treballo i estic esgotada, em moro de ganes d'anar a pel segon (ja fa un temps a + a +). El desitg es molt, molt gran pero, x motius logistics, seria questio d'intentar-ho ara mateix o deixar-ho x d'aqui a 1 any... Segons la vostra experiencia, es millor q es duguin 3 o 4 anys? Perdoneu les faltes i l'expressio, escric amb el MOBIL. Petons
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Diferencia d'edat entre germans?

EntradaAutor: nienna » dj. març 22, 2012 11:03 pm

Pampalluga, els meus es porten 3 anys i 3 messos i estic molt contenta. El gran ho va aceptar molt bé, m'ajuda molt, i a més a més enten i es autònom per menjar, anar al lavabo, vestir-se, etc. Jo crec que 3 anys està bé, i 4 també. No crec que canvii molt la cosa, potser seria una mica més fàcil amb 4 anys pels pares.

Ànims!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. març 23, 2012 8:51 am

Suposo que com en la immensa majoria de temes hi ha opinions per a tot. Els nostres nens es porten 16 mesos, ni el meu home ni jo volíem programar quan aniríem a buscar el segon i va vindre així. Ara el nen té tres anys i la nena va camí dels 22 mesos. Reconec que el primer any i mig (i més endavant deuré dir els primers dos anys), són duríssims, com a mínim així ho he viscut jo com a mare, que he estat amb ells totes les hores dels dies. Però ara ja fem el mateix per l'un que per l'altra, poden anar junts a tot arreu i ja és una etapa meravellosa. Hi ha els gelos justos i entenc que normals, tant del nen cap a la nena com de la nena cap al nen, però la complicitat que ja s'ha creat entre ells, malgrat que són molt diferents de caràcter, és increïble.
marta1974
Entrades: 19
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 1:24 pm
Ubicació: Barcelona (Eix. Esq)

EntradaAutor: marta1974 » dv. març 23, 2012 9:03 am

Hola, els meus es porten 4 anys (menys 8 dies), i per nosaltres ha estat fenomenal, fins el moment de neixer la nena, el nen va tenir tota l'atenció...començar guarderia, escola,... aprofitar a fer "primeres vegades" amb ell...
Quan va neixer la seva germana ell ja tenia certa independencia, menjar sol, vestir-se amb ajuda, anar al lavabo sol... Amb aquesta edat es veu gran per ajudar-te amb la nena i jugar amb ella. No treu que en algun moment hagui tingut una mica de gelos, però crec que ha sigut més facil explicar-li les coses i que les entegues.
Salutacions,

Marta

Imatge
Imatge
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dv. març 23, 2012 10:10 am

Pampalluga crec que 3 o 4 anys és el temps ideal entre els fills pel que et comenten les noies de que el gran ja és molt autònom i està fet un homenet per raonar.

Que es portin bé també està molt bé, sobretot a partir de quan creixen una mica, però crec que es portin menys fa que els papis passem un primer any (o més) molt caòtic i força dur. Així que per aquest motiu nosaltres vam descartar aquesta opció. El nostre fill té 22 mesos i ara començarem a buscar un germanet/a pel Marc.

Molta sort! :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. març 23, 2012 11:29 am

Crec que a partir dels 3 anys està molt bé, perquè tal i com comenteu moltes, el primer ja és molt més independent. Però, també penso que està molt bé, per nosaltres, els pares. De fet, estic esperant el segon i es portaran amb el primer, això, 3 anys i mig. Ara, el veig més preparat, i més autònom.
Per altra banda, però, si penso en ells dos com a germans, i no en nosaltres, com a pares, hagués triat en tenir-los més junts, perquè evolucionesin plegats, tal i com explica JLLT.
Però bé, en el meu cas, la realitat va vencer als desitjos. Ara que, per una banda, un any més passa volant, però per una altra, si ho tireu endavant ara, segur que us en sortiu. Al final, tot és passa.
Witchy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 12:54 am

EntradaAutor: Witchy » dv. març 23, 2012 11:58 am

Això de la diferència d'edat és molt relatiu, tot té les seva part bona i la seva part dolenta. Si són molt seguits la feina pels pares és doble i si es porten 3-4 anyets el gran ja va sol. Nosaltres tenim un nen de 19 mesos i ara iniciem la recerca del germanet/a. Si tot va bé es portaran 2,5 -3 anyets
Imatge
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-())-Nena-Boop :-())--CRIS86 :-())--Witchy :-())-Judy* :-())-Lexi-clarivcl :-())
Imatge
Marona78
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

EntradaAutor: Marona78 » dv. març 23, 2012 3:01 pm

els meus es porten quasi 5 anys i reconec que vaig esperar massa, en 3 o 4 ja n'hi ha prou: el gran ja és independent i inclús col·labora.
La meva gran ho porta molt bé i m'ajuda, ja que gran part del dia estic sola amb ells dos. Que es dutxi sola, es canviï, mengi... És un gran què.

Tot és qüestió de veure com et plantegis la vida.

Salut! ||*||
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
pampalluga
Entrades: 17
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:51 am

EntradaAutor: pampalluga » ds. març 24, 2012 2:45 pm

Moltes gracies x les respostes noies!!! La veritat es q em pot el desig, aixi q... Dimarts deixo els anticonceptius i... Quina nervis!!! I quina emocio!!!! Seguim en contacte ;-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::