TEST D'OVULACIÓ
TEST D'OVULACIÓ
Bones!
Tinc intenció de començar a utilitzar els tests d'ovulació aquest proper mes de cerca però no n'he comprat ni fet servir mai, així que tinc algunes preguntes de novata. Quins són els que utilitzeu? els compreu per internet? Tinc entès que es comencen a fer servir uns dies després de la regla i indiquen que l'ovulació es produirà en unes hores, pel que vol dir que, sense saber quan es produirà ja s'ha hagut de començar a fer deures... Quin embolic!
merci per avançat!
Tinc intenció de començar a utilitzar els tests d'ovulació aquest proper mes de cerca però no n'he comprat ni fet servir mai, així que tinc algunes preguntes de novata. Quins són els que utilitzeu? els compreu per internet? Tinc entès que es comencen a fer servir uns dies després de la regla i indiquen que l'ovulació es produirà en unes hores, pel que vol dir que, sense saber quan es produirà ja s'ha hagut de començar a fer deures... Quin embolic!
merci per avançat!
Re: TEST D'OVULACIÓ
HOLA GUAPA!
Mira, el mes passat vaig anar a la ginecòloga i li vaig explicar que estava amoinada perquè no em quedava embarassada. Em va demanar un semiograma per n'esvedrano i em va recomanar molt insistentment, el test d'ovulació de clearblue. (36 euros) un clau!!
LLavors, el dia 12 després de la regla vaig començar a usar-lo.
1r dia: ho vaig fer malament i va donar error.
2n dia: vaig aprendre i no estava ovulant.
3r dia: tampoc ovulava
4t dia: 15 del mes, va sortir la careta somrient. Al migdia vam fer deures, al dia seguent també, així, fins a 4 dies més.
el dia 4 m'havia de venir la regla, i el 6 , el test va donar POSITIU!
per tant, la meva recomanació, és que et compris el de clearblue, jo no puc dir més que meravelles. i aixó que portava 6 mesos de cerca. Ha estat fantàstic. La doctora ja m'havia dit que és molt important conèixer els dies fèrtils.
Espero haver-te ajudat i MOLTA SORT!!!!
Hola guapa! Fa més d'un any que faig servir tests d'ovulació o sigui que a veure si et puc ajudar una miqueta jeje:
- Els tests d'ovulació els pots comprar a la farmàcia però són caríssims i en venen molt pocs, per això la majoria de nosaltres els comprem per internet perquè són paquets més grans i molt més econòmics. (els més econòmics són el "formato tira", és a dir, no porten tota la carcassa de plàstic sinó que només és la tira tal cual) Perquè et facis una idea: 20 test de ovulació de tira poden valer més o menys uns 20 euros. Tens per 20 dies si en fas un cada dia.
Jo n'he comprat a vàries pàgines per exemple:
http://www.farmatest.es
http://www.vidatest.com
http://www.fidetest.com
N'hi ha moltes més però ara no les recordo totes. Si poses al google "comprar tests de ovulación" et sortiràn moltes més webs.
- El primer mes seria interessant que els comencessis a fer cap al dia 10 del cicle ja que encara no controles la ovulació i si comencessis més tard potser ja hauries ovulat i no et sortiria mai positiu.
- Els tests de ovulació, detecten la pujada de la hormona LH que es la encarregada de desencadenar la ovulació. Aquesta hormona puja unes 24-48 hores abans d'ovular per tant, els tests d'ovulació et sortiràn positius 1 o 2 dies abans d'ovular. Aquests són els 2 dies ideals per fer deures ja que els espermatozous viuen dins nostre uns 2 o 3 dies esperant que surti l'ovulito.
Espero haber-te ajudat!! Si tens qualsevol pregunta ja saps on sóc reina.
Edito: Acabo de veure que la Esvedra t'ha recomanat els de la marca Clearblue i he de reconèixer que són fantàstics ja que no has d'interpretar les línies. Per internet els trobaràs molt més econòmics que a la farmàcia.
- Els tests d'ovulació els pots comprar a la farmàcia però són caríssims i en venen molt pocs, per això la majoria de nosaltres els comprem per internet perquè són paquets més grans i molt més econòmics. (els més econòmics són el "formato tira", és a dir, no porten tota la carcassa de plàstic sinó que només és la tira tal cual) Perquè et facis una idea: 20 test de ovulació de tira poden valer més o menys uns 20 euros. Tens per 20 dies si en fas un cada dia.
Jo n'he comprat a vàries pàgines per exemple:
http://www.farmatest.es
http://www.vidatest.com
http://www.fidetest.com
N'hi ha moltes més però ara no les recordo totes. Si poses al google "comprar tests de ovulación" et sortiràn moltes més webs.
- El primer mes seria interessant que els comencessis a fer cap al dia 10 del cicle ja que encara no controles la ovulació i si comencessis més tard potser ja hauries ovulat i no et sortiria mai positiu.
- Els tests de ovulació, detecten la pujada de la hormona LH que es la encarregada de desencadenar la ovulació. Aquesta hormona puja unes 24-48 hores abans d'ovular per tant, els tests d'ovulació et sortiràn positius 1 o 2 dies abans d'ovular. Aquests són els 2 dies ideals per fer deures ja que els espermatozous viuen dins nostre uns 2 o 3 dies esperant que surti l'ovulito.
Espero haber-te ajudat!! Si tens qualsevol pregunta ja saps on sóc reina.

Edito: Acabo de veure que la Esvedra t'ha recomanat els de la marca Clearblue i he de reconèixer que són fantàstics ja que no has d'interpretar les línies. Per internet els trobaràs molt més econòmics que a la farmàcia.
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
ole ole ole!! moltíssimes gràcies a les dues!! i moltes felicitats de nou pel teu positiu Esvedra!! 
Ja tinc ganes que marxi la warry per tornar-nos-hi a posar!!

Ja tinc ganes que marxi la warry per tornar-nos-hi a posar!!
Hola bonica!
Jo fa uns mesos que en faig servir, tot i que la cerca la començaré si tot va bé el mes que vé, però vaig començar a prendre la temperatura i fer gràfiques,a més dels To per intentar coneixer una mica el meu cos.
Com t'han dit, el més econòmic és comprar-los per internet. Jo tinc de tira i també dels de clearblue. Els de tira els he comprat a unitest (que crec que són els mateixos que els de vidatest que et recomana la kukilus) i els de clearblue els vaig comprar a farmahouse crec, tot i que després vaig trobar una oferta millor per ebay. Si li volguessis fer un cop d'ull m'ho dius i et passo l'enllaç, al mateix lloc d'ebay vaig comprar tb uns TE de clearblue també més barats que a la farmàcia (crec que em van sortir a menys de 7 euros la unitat).
Val la pena comprar-los per internet, si vas mirant sempre acabes trobant una bona oferta.
Jo la efectivitat dels TO en quant a aconseguir un embaràs no la se, ja que encara no he començat a buscar, però si que et puc dir que els de clearblue són millor en el sentit de que no has d'interpretar línies.. per exemple, jo avui he fet un de tira i hagués posat la mà al foc de que no era del tot positiu (la línia del test era una micona més fluixa que la de control) i en canvi al clearblue m'ha sortit la careta sonrient.
Ja ens diràs que fas al final!
Petonets!!!
Jo fa uns mesos que en faig servir, tot i que la cerca la començaré si tot va bé el mes que vé, però vaig començar a prendre la temperatura i fer gràfiques,a més dels To per intentar coneixer una mica el meu cos.
Com t'han dit, el més econòmic és comprar-los per internet. Jo tinc de tira i també dels de clearblue. Els de tira els he comprat a unitest (que crec que són els mateixos que els de vidatest que et recomana la kukilus) i els de clearblue els vaig comprar a farmahouse crec, tot i que després vaig trobar una oferta millor per ebay. Si li volguessis fer un cop d'ull m'ho dius i et passo l'enllaç, al mateix lloc d'ebay vaig comprar tb uns TE de clearblue també més barats que a la farmàcia (crec que em van sortir a menys de 7 euros la unitat).
Val la pena comprar-los per internet, si vas mirant sempre acabes trobant una bona oferta.
Jo la efectivitat dels TO en quant a aconseguir un embaràs no la se, ja que encara no he començat a buscar, però si que et puc dir que els de clearblue són millor en el sentit de que no has d'interpretar línies.. per exemple, jo avui he fet un de tira i hagués posat la mà al foc de que no era del tot positiu (la línia del test era una micona més fluixa que la de control) i en canvi al clearblue m'ha sortit la careta sonrient.
Ja ens diràs que fas al final!
Petonets!!!

Noies! al final he trobat una estona (que no tenia, hauria d'estar corregint examens...!) per remenar per internet i buscar ofertes de TO. Al final m'he decidit per una pàgina anglesa que té unes quantes ofertes de Clearblue i m'he comprat el lector digital+10 sticks per 21.6 euros. És una empresa que surt molt a Amazon, però com que ja he comprat força vegades per internet se m'ha acudit mirar a la pàgina directament i allí els ports des de Gran Bretanya són força mçes barats que des d'Amazon, cunluqual m'ha sortit més baratet...
Ja us diré a veure què tal, n'hauria de tenir prou per dos cicles :)
Us deixo aquí el link de la pàgina per si a alguna li serveix
http://www.homehealth-uk.com/medical/ov ... -tests.htm
Apalins, i ara començarà el Barça i jo sense corregir
Ja us diré a veure què tal, n'hauria de tenir prou per dos cicles :)
Us deixo aquí el link de la pàgina per si a alguna li serveix
http://www.homehealth-uk.com/medical/ov ... -tests.htm
Apalins, i ara començarà el Barça i jo sense corregir

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |