EFECTES SECUNDÀRIS DE L'ÀCID FÒLIC
EFECTES SECUNDÀRIS DE L'ÀCID FÒLIC
Hola!
Primer de tot, dir-vos que sóc nova en aquest fòrum! Estic contenta perquè he trobat un lloc on compartir els dubtes...que no en són pocs!
Bé, us faig cinc cèntims: fa una setmaneta que ens hem posat a buscar
i ja m'estic prenent l'àcid fòlic. Me les va donar la meva ginecòloga en l'última visita rutinària. Fa una setmana que me l'estic prenent. Són les Natifar. I fa un parell o tres de dies que tinc picor a tot el cos: a l'esquena, als braços, als pits...he llegit les contraindicacions i m'he quedat glaçada de tots els efectes secundàris que tenen aquestes pastilles! No sé si serà perquè porten iode...
Alguna de vosaltres les ha près o en sap alguna cosa?
M'agradaria canviar de marca i prendre'n unes que no portin iode. Oi que no cal recepta mèdica? Alguna recomanació?
Moltes gràcies per tot i espero anar participant més en aquest fòrum!
Fins aviat!
Silvya.
Primer de tot, dir-vos que sóc nova en aquest fòrum! Estic contenta perquè he trobat un lloc on compartir els dubtes...que no en són pocs!
Bé, us faig cinc cèntims: fa una setmaneta que ens hem posat a buscar
i ja m'estic prenent l'àcid fòlic. Me les va donar la meva ginecòloga en l'última visita rutinària. Fa una setmana que me l'estic prenent. Són les Natifar. I fa un parell o tres de dies que tinc picor a tot el cos: a l'esquena, als braços, als pits...he llegit les contraindicacions i m'he quedat glaçada de tots els efectes secundàris que tenen aquestes pastilles! No sé si serà perquè porten iode...Alguna de vosaltres les ha près o en sap alguna cosa?
M'agradaria canviar de marca i prendre'n unes que no portin iode. Oi que no cal recepta mèdica? Alguna recomanació?
Moltes gràcies per tot i espero anar participant més en aquest fòrum!
Fins aviat!
Silvya.
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Re: EFECTES SECUNDÀRIS DE L'ÀCID FÒLIC
hola sílvia,
jo porto molt temps prenent acid fòlic, i no m'ha donat mai problema, abans era Acfol que crec que no porten iode i no es necessita recepta, després em vaig prendre un complex vitamínic per un embaraç que va durar 8 setmanes i després el metge em va recomenar que ho seguís prenent (Seidibion), que porta moltes vitamines, iode i acid fòlic. Ara he fet una mica de descans, però mai m'han donat problemes.
De totes maneres recordo que fa unes setmanes un parell de noies van comentar que des que es prenien l'acid fòlic amb iode que els picava o alguna d'ells se l'hi havia inflat un ull. No sabien si era per culpa del iode, però ho sospitaven. Em sap greu pq no recordo els noms, soc un desastre ho sento, tot i així estic segura que et llegiran i t'en diran alguna cosa. A veure si el problema es la marca, que tampoc recordo eh?
Benvinguda!!!
jo porto molt temps prenent acid fòlic, i no m'ha donat mai problema, abans era Acfol que crec que no porten iode i no es necessita recepta, després em vaig prendre un complex vitamínic per un embaraç que va durar 8 setmanes i després el metge em va recomenar que ho seguís prenent (Seidibion), que porta moltes vitamines, iode i acid fòlic. Ara he fet una mica de descans, però mai m'han donat problemes.
De totes maneres recordo que fa unes setmanes un parell de noies van comentar que des que es prenien l'acid fòlic amb iode que els picava o alguna d'ells se l'hi havia inflat un ull. No sabien si era per culpa del iode, però ho sospitaven. Em sap greu pq no recordo els noms, soc un desastre ho sento, tot i així estic segura que et llegiran i t'en diran alguna cosa. A veure si el problema es la marca, que tampoc recordo eh?
Benvinguda!!!
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Hola hola!!
Jo sóc una de les de l'ull inflat, jajaja ;)
T'explico: vaig començar l'1 de març a prendre l'AF, vaig començar amb el Yodocefol (que tb porta iode) i al cap d'uns 15 dies un ull se'm va inflar una micona i al cap d'un parell de dies se'm va passar sol. Però al cap d'uns dies més se'm va inflar l'altre i aquest no hi havia manera de que se'm passés.. vaig anar al metge i aquest em va dir que ell creia que era conjuntivitis i em va receptar unes gotes i em va dir que de moment continués amb el Yodocefol. El cas es que no em baixava la inflamació i al final vaig estar dos dies sense prendre-ho i em va començar a baixar.. casualitat? podria ser.. però ara prenc Acfol que com diu l'eni no porta iode i no he tornat a tenir cap problema..
Jo penso que en el meu cas si que va ser del iode, però bé, el cas és que ja no en prenc i cap problema. El millor que pots fer és consultar al gine o al metge de capçalera.
Recupera't aviat bonica!!!
T'explico: vaig començar l'1 de març a prendre l'AF, vaig començar amb el Yodocefol (que tb porta iode) i al cap d'uns 15 dies un ull se'm va inflar una micona i al cap d'un parell de dies se'm va passar sol. Però al cap d'uns dies més se'm va inflar l'altre i aquest no hi havia manera de que se'm passés.. vaig anar al metge i aquest em va dir que ell creia que era conjuntivitis i em va receptar unes gotes i em va dir que de moment continués amb el Yodocefol. El cas es que no em baixava la inflamació i al final vaig estar dos dies sense prendre-ho i em va començar a baixar.. casualitat? podria ser.. però ara prenc Acfol que com diu l'eni no porta iode i no he tornat a tenir cap problema..
Jo penso que en el meu cas si que va ser del iode, però bé, el cas és que ja no en prenc i cap problema. El millor que pots fer és consultar al gine o al metge de capçalera.

Moltes gràcies noies!
La veritat és que m'heu ajudat força!
Cuca84, fa dos dies que no prenc les pastilles i avui ja no tinc picor... no sé si seran les pastilles però em fa pensar que alguna cosa hi tenen a veure....
Tot i així, em pensava que les pastilles d'àcid fòlic eren un complement vitamínic i que, per tant, no tenien efectes secundàris! I el prospecte de les Natifar era ben llarg!!!!
Doncs...demà mateix trucaré a la gine i li consultaré!
Per cert, sóc d'Agrupació Mutua...alguna recomanació?
Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La veritat és que m'heu ajudat força!
Cuca84, fa dos dies que no prenc les pastilles i avui ja no tinc picor... no sé si seran les pastilles però em fa pensar que alguna cosa hi tenen a veure....
Tot i així, em pensava que les pastilles d'àcid fòlic eren un complement vitamínic i que, per tant, no tenien efectes secundàris! I el prospecte de les Natifar era ben llarg!!!!
Doncs...demà mateix trucaré a la gine i li consultaré!
Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Silvya, pot ser que no siguin efectes secundaris, sinó directament una alèrgia a algun component. Espero que ho solucionis, jo ni me'n vaig adonar, jo prenia Yodocefol.
sort en la busca!
sort en la busca!
Hola!!
Edae, pot ser que sigui el que tu dius...aquesta tarda mateix he anat a la farmàcia i, tot i que la farmacèutica ha estat més seca que un bacallà, m'ha dit que pot ser algun tipus d'al·lèrgia...
He demanat unes altres pastilles d'una altra marca i m'han donat les Folidoce. Demà mateix me les començaré a prendre! Espero que amb aquestes no em passi res!!!
Tot i que la picor ja ha disminuït, encara segueixo tenint picor...sobretot a l'esquena...em rascaria fins a fer-me mal! Tinc, fins i tot, uns puntets petits...Mare meva, sóc un cromo!!!!

Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!! I gràcies!! Us aniré informant de com em va!!!
Edae, pot ser que sigui el que tu dius...aquesta tarda mateix he anat a la farmàcia i, tot i que la farmacèutica ha estat més seca que un bacallà, m'ha dit que pot ser algun tipus d'al·lèrgia...
He demanat unes altres pastilles d'una altra marca i m'han donat les Folidoce. Demà mateix me les començaré a prendre! Espero que amb aquestes no em passi res!!!
Tot i que la picor ja ha disminuït, encara segueixo tenint picor...sobretot a l'esquena...em rascaria fins a fer-me mal! Tinc, fins i tot, uns puntets petits...Mare meva, sóc un cromo!!!!

Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!! I gràcies!! Us aniré informant de com em va!!!

Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Nena! ja he llegit que estàs millor! me n'alegro! t'han donat les mateixes que a mi, les foli-doce, que l'altre dia em vaig liar i et vaig dir acfol! (el dia que vaig anar a canviar la capsa que tenia em van oferir les dues i em vaig decantar per foli-doce xq també té B12) jajaja
Jo des de que estic amb aquestes lo de l'ull no m'ha tornat a sortir, així que suposo que va ser alèrgia al iode, tot i que no ho entenc.. en fi, el cas és que estem millor. Ja veuràs com t'acabarà passant!
I a mi la farmacèutica també em va fer cara rara quan li vaig dir lo de que creia que m'havia donat reacció el iode.. que ràncies, jajaja
Petonets!!!!!!
Jo des de que estic amb aquestes lo de l'ull no m'ha tornat a sortir, així que suposo que va ser alèrgia al iode, tot i que no ho entenc.. en fi, el cas és que estem millor. Ja veuràs com t'acabarà passant!
I a mi la farmacèutica també em va fer cara rara quan li vaig dir lo de que creia que m'havia donat reacció el iode.. que ràncies, jajaja
Petonets!!!!!!

Hola!!!!!
Si, sembla que estic millor!!!
Osti tu, això és una aventura eh? Tot just fa una setmaneta que estem amb el tema i ja ens passen coses! jajajaja!
La farmacèutica me'n ha ofert dues marques: la Folidoce (que m'he quedat jo) i una altra que no me'n recordo. Li he preguntat si aquestes que porten vitamina B12 són més completes, i la senyora m'ha dit: " Doncs no ho sé...". Cony, si no ho saps tu....anem bé!
I com que havia llegit per aquest fòrum que moltes de vosaltres les havieu pres...doncs les he agafat i tant panxa!!
A veure què tal!
Un petonet!!!!
Si, sembla que estic millor!!!
Osti tu, això és una aventura eh? Tot just fa una setmaneta que estem amb el tema i ja ens passen coses! jajajaja!
La farmacèutica me'n ha ofert dues marques: la Folidoce (que m'he quedat jo) i una altra que no me'n recordo. Li he preguntat si aquestes que porten vitamina B12 són més completes, i la senyora m'ha dit: " Doncs no ho sé...". Cony, si no ho saps tu....anem bé!
I com que havia llegit per aquest fòrum que moltes de vosaltres les havieu pres...doncs les he agafat i tant panxa!!
A veure què tal!
Un petonet!!!!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Hola noietes!
Jo con tu Silvya soc novata en tot això! Avui he anat a veure al gine per una visita general (feia massa temps que no em feia cap revisió!) i de pasada li he explicat que en un parell de mesos ens voliem posar al tema! I m'ha dit que JA comenci amb el ácid fólic! M'ha recomenat acfol... Pel que veig algunes de vosaltres l'heu pres. Ara m'has posat una mica nervi amb això del efectes secundaris! Amb lo hipocondriaca que soc segur que em sortiran tots els mals!
Ja m'aniras explicant com et va! I jo ja et diré tb!
Avui mateix aniré a la farmacia!
Jo con tu Silvya soc novata en tot això! Avui he anat a veure al gine per una visita general (feia massa temps que no em feia cap revisió!) i de pasada li he explicat que en un parell de mesos ens voliem posar al tema! I m'ha dit que JA comenci amb el ácid fólic! M'ha recomenat acfol... Pel que veig algunes de vosaltres l'heu pres. Ara m'has posat una mica nervi amb això del efectes secundaris! Amb lo hipocondriaca que soc segur que em sortiran tots els mals!
Ja m'aniras explicant com et va! I jo ja et diré tb!
Hola SaraC!!!
O sigui que tu també t'has decidit eh? Enhorabona!!
Doncs jo vaig haver de deixar les primeres pastilles perquè em va entrar una picor horrible a tot el cos. I això que només me'n havia près unes 4 o 5!
Jo crec que les que tenen més efectes secundaris són les que porten iode...però tampoc ho sé segur...Ara que he canviat de marca (i me'n prenc unes sense iode) la veritat és que estic millor. Tot i així, la picor encara hi és...no tant, però encara em pica!
Estem en contacte!!!!!!
O sigui que tu també t'has decidit eh? Enhorabona!!
Doncs jo vaig haver de deixar les primeres pastilles perquè em va entrar una picor horrible a tot el cos. I això que només me'n havia près unes 4 o 5!
Jo crec que les que tenen més efectes secundaris són les que porten iode...però tampoc ho sé segur...Ara que he canviat de marca (i me'n prenc unes sense iode) la veritat és que estic millor. Tot i així, la picor encara hi és...no tant, però encara em pica!
Estem en contacte!!!!!!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Hola Silvya!
Gracias guapa! Ahir ja vaig anar a la farmacia. Em vaig endur el acfol que es el que em van recomanar. I el farmaceutic em va dir que es el més comú. I vem mirar que no tingés iodo i tot! JAJAJAAAA
A veure que tal va tirant tot aixó! Encara tardaré com un mes en posar-m'hi pero! Tu com ho portes?
Gracias guapa! Ahir ja vaig anar a la farmacia. Em vaig endur el acfol que es el que em van recomanar. I el farmaceutic em va dir que es el més comú. I vem mirar que no tingés iodo i tot! JAJAJAAAA
A veure que tal va tirant tot aixó! Encara tardaré com un mes en posar-m'hi pero! Tu com ho portes?
Hola SaraC!!!!
Que tal? Ja t'has començat a prendre les pastilles? Espero que tot bé! Ja veuràs com no tindras cap tipus d'efecte secundari!! Això només em deu passar a mi, que dec tenir la pell fina! jajajajaja!
Jo ja me les vaig prenent cada dia (i sense oblidar-me'n!) i de moment anem fent!
Ja ens mantindras informades!
Una abraçada!!!!!
Que tal? Ja t'has començat a prendre les pastilles? Espero que tot bé! Ja veuràs com no tindras cap tipus d'efecte secundari!! Això només em deu passar a mi, que dec tenir la pell fina! jajajajaja!
Jo ja me les vaig prenent cada dia (i sense oblidar-me'n!) i de moment anem fent!
Ja ens mantindras informades!
Una abraçada!!!!!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
- pantxa contenta
- :: peixet

- Entrades: 257
- Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:57 pm
Hola a totes, jo estic igual que vosaltres, fa un parell de setmanes que estic prenent l'AF.Em va donar el Maleavit el gine, pero es veu que és una marca nova i no la trobava enlloc i l'havien de demanar i em va recomanar el farmacèutic que mirés una altra marca que portés els mateixos components més o menys i ara m'ha donat el Femivit, que porta iode, ferro, magnesi, .... Em va bé, ja que a mi els canvis estacionals m'aixafen molt i sempre prenc vitamines, i amb això vaig tirant. Això dels picors jo la veritat és que no he notat res. No se... Fa dues setmanes que vaig deixar les pastis anticonceptives i el gine em va dir que havia d'estar un o dos mesos deixant ovular normal als ovaris pero si aquest mes em ve bé la regla, crec que el mes que ve, en busca i captura!! jejeje

Hola maca!!!
Carai us veig molt animades! Tu ja d'aqui a un mes si tot va bé t'hi poses i tu Silvya tb no?
Jo he tingut una mala noticia...
res greu tot al contrari! Pero si que potser retrassarà el tema una mica. Al meu marit li ha sortit una molt bona possibilitat de feina, pero potser implica marxar a viure fora i m'ha dit que esperem un mes o dos mes per veure com van les coses... Jo no se, penso que un mes o dos no canvia res! Si li donen i hem de marxar que m'importen un mes o dos? Em temo que a lo millor voldrà aplaçar-ho... Per això i veient el panorama he decidit esperar a començar a pendre el ac... a veure d'aqui a un mes com van les coses!
Carai us veig molt animades! Tu ja d'aqui a un mes si tot va bé t'hi poses i tu Silvya tb no?
Jo he tingut una mala noticia...
Hola SaraC!
Primer de tot, enhorabona per l'oferta de feina del teu marit! Ho heu d'agafar com una oportunitat!Pel que expliques pot ser tot un canvi, perquè haureu de marxar a viure fora, no?
Crec que (jo et dono el consell, eh? No m'agradaria posar-me en la vida de ningú!) ho hauries de parlar amb el teu marit. Se't veu amb forces ganes de començar la cerca i veig que tens la sensació que ell ho voldrà aplaçar...parla-ho! Et sentiràs millor!
Per cert, si decidiu esperar tinc entès que l'AC te'l pots prendre tres mesos abans de començar la recerca, o sigui que....pots prendre-te'l des de ja!
I si! Nosaltres ja hem començat a buscar!
Vam començar ara el mes d'Abril, o sigui que segurament no haurem fet diana a la primera, però la veritat és que tot el procés i tot el que implica fa molt il·lusió! Esperem que tot vagi bé!
Petonets!
Primer de tot, enhorabona per l'oferta de feina del teu marit! Ho heu d'agafar com una oportunitat!Pel que expliques pot ser tot un canvi, perquè haureu de marxar a viure fora, no?
Crec que (jo et dono el consell, eh? No m'agradaria posar-me en la vida de ningú!) ho hauries de parlar amb el teu marit. Se't veu amb forces ganes de començar la cerca i veig que tens la sensació que ell ho voldrà aplaçar...parla-ho! Et sentiràs millor!
Per cert, si decidiu esperar tinc entès que l'AC te'l pots prendre tres mesos abans de començar la recerca, o sigui que....pots prendre-te'l des de ja!
I si! Nosaltres ja hem començat a buscar!
Vam començar ara el mes d'Abril, o sigui que segurament no haurem fet diana a la primera, però la veritat és que tot el procés i tot el que implica fa molt il·lusió! Esperem que tot vagi bé! Petonets!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Silvya maca! Quina emoció! Ja ens aniras dient com et va tot! A veure si ens dones aviat una bona noticia!
I jo, el meu tema... pues mira no em preocupo, de tota manera fins a finals de mail o principis de juny no anavem a començar, aixi que de moment prefereixo esperar a veure per on van les coses. La veritat es que la oportunitat es fantastica! Economicament seria una millora increible! I a mes ara que jo estic al paso mes que mes! I està anat més rapid del que m'esperava! Tot va començar divendres i ahir ja teniem noticies noves i bastant esperançadores!
He decidit que començaré amb l'AC a principis de maig! La veritat es que ara jo tb estic nervioseta amb el tema i els nervis se'm posen molt a la panxa i no estic del tot fina...
I jo, el meu tema... pues mira no em preocupo, de tota manera fins a finals de mail o principis de juny no anavem a començar, aixi que de moment prefereixo esperar a veure per on van les coses. La veritat es que la oportunitat es fantastica! Economicament seria una millora increible! I a mes ara que jo estic al paso mes que mes! I està anat més rapid del que m'esperava! Tot va començar divendres i ahir ja teniem noticies noves i bastant esperançadores!
He decidit que començaré amb l'AC a principis de maig! La veritat es que ara jo tb estic nervioseta amb el tema i els nervis se'm posen molt a la panxa i no estic del tot fina...
- marietavoladora
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. maig 30, 2012 5:07 pm
Hola noies! Doncs jo tb sóc nova per aquí (sembla que faci vergonya i tot perquè tot això és un tema que no vas explicant "porai"...) Doncs bé, m'he quedat distreta perquè tot llegint el que us havia passat he al·lucinat! Justament farà 15 dies que vaig començar a prendre'm l'Acid Fòlic i no sé si he fet bé o no però en comptes de comprar-lo a la farmàcia vaig anar a una herbolisteria i vaig comprar una capsa d'AF. El que passa és que és AF a seques, ni vitamines ni altres complements... ja li comentaré a la llevadora aviam què hem diu. I el que us deia: que jo també he començat a tenir molta picor sobretot als peus i havia pensat que no hagués agafat fongs o algo així, però no hi tinc res a la pell!! Curiós... i amb el que més he alucinat és que l'altre dia em vaig llevar amb un ull inflat tb!! Jo vaig pensar que era una picada de mosquit (que en voltava algún) però ara començo a pensar que potser no... però dieu que això és pel iode i en el meu cas no em prenc iode, ai no sé... És molt extrany!!
Gràcies per tot!!
Gràcies per tot!!
Hola!!!
Silvya yo tambien tomo foli-doce. La tome durante casi un año mientras buscabamos el embarazo, y luego durante el embarazo y hasta que deje de darle el pecho a mi pequeñajo y no he tenido ninguna reaccion ni nada. Ahora he vuelto a tomarlas, llevo 5 dias, pero esta vez me ha dicho que haga un mes si y un mes no. Yo voy por privada tambien, pero estoy en Sanitas
[b]Marietavoladora[/b] no creo que pase nada, ves tomandotelas pero me imagino que te diran que te compres las de la farmacia porque tienen mas "complemetos", las foli-doce estas de las que hablamos vienen 28 comprimidos y valen creo 3'40€ mas o menos
Silvya yo tambien tomo foli-doce. La tome durante casi un año mientras buscabamos el embarazo, y luego durante el embarazo y hasta que deje de darle el pecho a mi pequeñajo y no he tenido ninguna reaccion ni nada. Ahora he vuelto a tomarlas, llevo 5 dias, pero esta vez me ha dicho que haga un mes si y un mes no. Yo voy por privada tambien, pero estoy en Sanitas
[b]Marietavoladora[/b] no creo que pase nada, ves tomandotelas pero me imagino que te diran que te compres las de la farmacia porque tienen mas "complemetos", las foli-doce estas de las que hablamos vienen 28 comprimidos y valen creo 3'40€ mas o menos
Cuca84 ha escrit:Hola hola!!
Ostres Cuca, estic llegint el teu cas... jo fa un mes que em prenc yodocefol i tinc els ulls fatals, al principi li donava les culpes a l'al.lèrgia, però ara ja no tinc al.lèrgia i els ulls encara els tinc malament... vermells i com si fos conjuntivitis... el cas es que no tinc clar que em comencés al mateix moment, però em sembla que ho deixaré no fos cas... l'acfol és el mateix més o menys?
Jo un mes abans de començar a buscar el primer bebé vaig prendre també yodocefol després al mes seguent ja em vaig quedar embarassada i em va canviar les vitamines, però no recordo haver tingut els ulls malament...

Ai nenes quina por!!
Aquesta setmana he tingut els ulls inflats 2 dies i com que soc mestra em pensava que era conjuntivitis que m'havien passat els meus nens, però per casualitat he mirat el post aquest del àcid fòlic i jo també m'estic prenent Yodocefol!! Segur que son aquestes pastilles. Doncs quin rotllo!! Justament ara ja estava acabant la primera caixa que ja m'he comprat la segona!!
No sé que fer. Si començar la segona caixa o canviar-la per una altra que no porti iode!!
Aquesta setmana he tingut els ulls inflats 2 dies i com que soc mestra em pensava que era conjuntivitis que m'havien passat els meus nens, però per casualitat he mirat el post aquest del àcid fòlic i jo també m'estic prenent Yodocefol!! Segur que son aquestes pastilles. Doncs quin rotllo!! Justament ara ja estava acabant la primera caixa que ja m'he comprat la segona!!
No sé que fer. Si començar la segona caixa o canviar-la per una altra que no porti iode!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |