Regla irregular.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
vaiolet
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:01 am

Regla irregular.

EntradaAutor: vaiolet » dv. abr. 27, 2012 8:44 am

Hola a tots!

A principis de mes vaig anar al ginecòleg per començar l'aventura de la cerca d'un petit/a. I estem a l'espera dels resultats de les anàlisis (per saber si ja he passat la toxoplasmosis) i a acabar la caixa d'àcid fòlic per començar la cerca. El que passa és que al tenir la regla irregular quan busco als programes els meus dies fèrtils em demanen la duració del cicle... i els últims han estat 28, 36 i 30. Algú més li succeeix. Com ho feu?

Gràcies per avançat!
Lesmansdelapètal
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Regla irregular.

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. abr. 27, 2012 8:51 am

No sé si t'ho van fer, però et recomano que demanis que et facin una ecografia vaginal per descartar qualsevol petit quist als ovaris.
Jo quan vaig anar al ginecòleg per dir que començàvem a buscar no em va fer res i tenia les regles molt irregulars com tu i m'hagués estalviat molts problemes posteriors.
Igualment per aquí hi ha noies que fan gràfiques per saber quan ovulen i coses així, però jo no sé com funcionen. A veure si algú t'ho explica.
Que tinguis molta sort i encerteu ràpid.
Imatge

Imatge

Imatge
vaiolet

EntradaAutor: vaiolet » dv. abr. 27, 2012 9:00 am

Gràcies per respondre Maretameua!

Doncs sí, em van examinar i només em van trobar que tenia l'úter retrovertit, en comptes de la posició normal està una mica enrere. I em va dir que anteriorment es creia que era més difícil quedar-se però que no fes cas que no era així.
Estic peix
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Estic peix » dv. abr. 27, 2012 9:51 am

Jo he tingut sempre la regla caòtica. Mai a l'hora. Tinc ovaris poliquístics. Durant un temps em van fer inclús un control mitjançant ecografies per controlar quan feia la maduració l'òvul. Resultat: no va servir de rés, cinc anys buscant i rés.

Al final vam deixar-ho còrrer i descansar una mica, i pam, em vaig quedar en estat. I ara torno a estar-ho del segón. Està bè que intentis portar un control de quan en teoria maduren els òvuls, però no t'hi capfiquis. Si vols un consell, no et focis a tenir relacions només seguint un calendari, si us ve de gust ho feu i llavors vindrà.

És curiós però després m'ho ha dit força gent.

En tot cas estaria bè que algú expliquès quin control es feia per saber quin era el moment idoni. No vull semblar contradictòria, només que no t'hi capfiquis massa. També sé que és fàcil de dir, a mi m'ho deien i ja veus, suposo que quan ho desitges tant es inevitable obessionar-se una mica.

Acabarà venint.
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. abr. 27, 2012 7:30 pm

Jo sempre he tingut les regles irregulars, i de cicles mooooolt llargs (lo normal en mi són pels volts dels 31 dies, però he arribat als 56), i tinc un nen preciós de 2 anys!
Em pensava que ens costaria molt quedar-nos embarassats perquè sempre m'ha costat saber quan ovulo, i ens hi vam quedar al mig any.
Està bé poder controlar les coses una mica, però el millor és començar no fixant-hi tant ni obsessionar-s'hi i fer-ho quan et vingui de gust, intentant que la setmana que aproximadament ovules sigui dia sí dia no.

Molta sort! :-()-)
Imatge
Imatge
vaiolet

EntradaAutor: vaiolet » ds. abr. 28, 2012 9:34 am

Gràcies a totes!

Doncs la veritat és que intentarem agafar-ho amb calma... El ginecòleg em va dir que la mitja d'una parella amb períodes normals és de 6 mesos, a veure si no triguem massa més! :)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::