FREQÜENCIA MENSUAL
FREQÜENCIA MENSUAL
Hola a totes! Potser vaig encara molt perduda però no he vist cap post de dicat al tema de la freqüència en que feu l'amor cada mes. Al de "Els moments + idonis", sí que hi ha una referència de cada 2 dies,¿pero només en els dies en q esteu ovulant o cada 2 dies durant tot el mes?.
Perdoneu q sembli ximple preguntant aquestes coses!!!Abans de pendre la decissió de ser pares, no ens preocupava en absolut quan o com feiem els "kikis" i ARA ES UNA PRIORITAT....O ES FA PROTOCOLITZAT O NO ES FA....!!!!! Es horroròs, US PASSA TB A VOSALTRES? Si us ha passat algun cop i ho heu sol.lucio
nat,com ho heu fet?????
Espero les vostres opinions, i si s'animen les q ja són mamis a contestar, doncs molt millor així tindrem consells d'experts!!!
Ja direu wapes!
Perdoneu q sembli ximple preguntant aquestes coses!!!Abans de pendre la decissió de ser pares, no ens preocupava en absolut quan o com feiem els "kikis" i ARA ES UNA PRIORITAT....O ES FA PROTOCOLITZAT O NO ES FA....!!!!! Es horroròs, US PASSA TB A VOSALTRES? Si us ha passat algun cop i ho heu sol.lucio
Espero les vostres opinions, i si s'animen les q ja són mamis a contestar, doncs molt millor així tindrem consells d'experts!!!
Ja direu wapes!
Home, jo crec que per quedar-te embarassada ho has de fer dia si dia no mentre ovules. Però i lo bé que va fer-ho dia si, dia no, dia també durant tot el mes???? Que te quiten lo bailao, nena.....
Això si, nosaltres ho fem quan n'hi ha ganes. Vaja, a mi sempre m'ha fet pal que ho féssim perquè "toca". Això no toca: això es fa perquè n'hi ha ganes, i si no ja podem plegar
Això si, nosaltres ho fem quan n'hi ha ganes. Vaja, a mi sempre m'ha fet pal que ho féssim perquè "toca". Això no toca: això es fa perquè n'hi ha ganes, i si no ja podem plegar
Nosaltres també ho fem quan hi ha ganes, no m'ho puc imaginar de cap altra manera
. El tema és que des de que estem buscant
sembla ser que hi ha més ganes que abans
... Quan no sóc jo la que busco és ell...
i ja veus ens estem posant les botes. Dia si dia no, a vegades dos dies seguits.. va com va però si no en tenim ganes, nai de nai, ja pot baixar l'0vul i qui sigui! 
. El tema és que des de que estem buscant
sembla ser que hi ha més ganes que abans
... Quan no sóc jo la que busco és ell...
i ja veus ens estem posant les botes. Dia si dia no, a vegades dos dies seguits.. va com va però si no en tenim ganes, nai de nai, ja pot baixar l'0vul i qui sigui! Sincerament quan abans de buscar un embaras ho feiem quan ens venia de gust i un bon dia varem decidir de buscarlo i llavors vem quedar que quan ovules ho diria i dit i fet li vaig dir a fer nens! rollo Monica de Friends!
i ja n'hi va haver-hi prou. Aixo va ser 14 dies despres de tenir la regla i ja no m'ha tornat a venir....
i ja n'hi va haver-hi prou. Aixo va ser 14 dies despres de tenir la regla i ja no m'ha tornat a venir....
-
VisitantVi
Nenes, doncs us felicito a totes 2 per la punteria. Haurem d'anar prenent nota (crec q des q estic registrada en el Soc Petit estic aprenent molt...!!!).
Fora conyes, he fet el capullo durant un any, pq dec d'anar una mica descompensada en els cicles, no sé ni quan ovulo i ho fem sp en el mateix període del mes POTSER JA ES HORA DE CANVIAR LA MECÀNICA!!!
Fora conyes, he fet el capullo durant un any, pq dec d'anar una mica descompensada en els cicles, no sé ni quan ovulo i ho fem sp en el mateix període del mes POTSER JA ES HORA DE CANVIAR LA MECÀNICA!!!
Hola a totes!
Jo penso com vosaltres, que quan hi ha ganes i punt... Penso que si ho fas perque ho has de fer es perd la "magia" i estas tan concentrada i capfiacada que no t'ho passes tan be, i aixo no pot ser!
Penelop, has probat de prendre't la temperatura basal per saber quan ovules? jo fa dos mesos que ho faig, i el primer mes crec que no ho feia gaire be, pero aprens rapid i notes mes be com va el teu cos...
Jo penso com vosaltres, que quan hi ha ganes i punt... Penso que si ho fas perque ho has de fer es perd la "magia" i estas tan concentrada i capfiacada que no t'ho passes tan be, i aixo no pot ser!
Penelop, has probat de prendre't la temperatura basal per saber quan ovules? jo fa dos mesos que ho faig, i el primer mes crec que no ho feia gaire be, pero aprens rapid i notes mes be com va el teu cos...
FREQUENCIA MENSUAL
Hola, nosaltres també ho feiem quan hi havien ganes no per "obligació" i al cap de 2 mesos ja estava embarassada. Potser si hagues tardat més temps si que m'hagués preocupat de veure quan ovulava i llavors aprofitar.
De totes maneres jo sempre havia sentit que quan ovules es quan estas més "revolucionada"
aixi que aprofita en aquells dies !!!!
De totes maneres jo sempre havia sentit que quan ovules es quan estas més "revolucionada"
aixi que aprofita en aquells dies !!!!Ei! Ara m'adono d'aquest post!!
A veure, jo tinc una pregunta: si en tenim ganes cada dia...sabeu si això pot afectar a la qualitat de l'esperma? es que nosaltres hi han dies que res de res però d'altres no parariem!!! depèn molt dels estudis, la feina...
Però clar, ara que estem buscant, doncs potser no sigui convenient, perquè encara que coincideixi amb els dies d' ovulació les ganes de marxa, potser el fer-lo molt continu no sigui bo per a l'esperma...que opineu?
A veure, jo tinc una pregunta: si en tenim ganes cada dia...sabeu si això pot afectar a la qualitat de l'esperma? es que nosaltres hi han dies que res de res però d'altres no parariem!!! depèn molt dels estudis, la feina...
Però clar, ara que estem buscant, doncs potser no sigui convenient, perquè encara que coincideixi amb els dies d' ovulació les ganes de marxa, potser el fer-lo molt continu no sigui bo per a l'esperma...que opineu?
Gracias Pruna!!! La verdad es que yo creo que no mi vida no va en sintonía con mi cuerpo!!! El finde ya sabes que estuve de spa y claro a toda marcha!!!
Pero no era época de ovular...
Los días entre semana, bueno, a ver que tal...
Y sin embargo probablemente ovule para el puente, pero tenemos que presentar mil trabajos de estudios y encima compromisos familiares...me veo que ná de ná!!!
Los días entre semana, bueno, a ver que tal...
Y sin embargo probablemente ovule para el puente, pero tenemos que presentar mil trabajos de estudios y encima compromisos familiares...me veo que ná de ná!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |