Embaràs per privat
- LLESCA1981
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dl. abr. 23, 2012 6:41 pm
Embaràs per privat
Hola a tothom!
Tinc una malformació a l'uter i des de la SS m'han aconsellat que anès per privat (pk si no has tingut molts avortamnts no et miren res).
Algú em pot aconsellar quin pot ser un bon lloc?
Jo he pensat en la Tecnon (Dr Lluís Marcet), la Dexeus, institut Marquès o la part privada del Clínic...
Què opineu???
Moltes gràcies
Tinc una malformació a l'uter i des de la SS m'han aconsellat que anès per privat (pk si no has tingut molts avortamnts no et miren res).
Algú em pot aconsellar quin pot ser un bon lloc?
Jo he pensat en la Tecnon (Dr Lluís Marcet), la Dexeus, institut Marquès o la part privada del Clínic...
Què opineu???
Moltes gràcies
Re: Embaràs per privat
home... per la privada no s'estan de res, et miren i et remiren.jo ho vaig fer per la privada i cada mes hi tenia ecos a part d'analitíques.
qualsevol de les que has dit està bé. Jo volia anar a la teknon però el meu ginecoleg només aten parts a la sagrada familia i també està bé
qualsevol de les que has dit està bé. Jo volia anar a la teknon però el meu ginecoleg només aten parts a la sagrada familia i també està bé
- LLESCA1981

Gràcies per la informació.... tu vas tenir un embaràs normal? jo vull anar per privat pk la meva situació no serà normal.... per cert, amb quin gine vas anar?
Si, jo vaig tenir un part normal, induït, però normal. El meu gine és el dr. Carabias.
Un dels avantatges que tens per la privada són els controls que et fan
Un dels avantatges que tens per la privada són els controls que et fan
Re: Embaràs per privat - Dr Marcet Teknon
Bon dia, jo vaig tenir un embaraç normal i me'l portava el Dr Brull (visita e Esplugues i fa parts a la Teknon) és molt recomanable perquè es molt bon ginecoleg. Quan em vaig posar de part el Dr Brull estava de vacances i el part que va a acabar sent cesàrea me la va fer el Dr Marcet: VAIG QUEDAR ENCANTADA!!! un tracte molt bo, molt humà i mirant en tot moment pel meu benestar, tranquilitat... GENIAL
- LLESCA1981

Ei!!! Moltes gràcies!!!
Jo necessito un expert amb malformacions i realment és igual a quin hospital només que sigui expert i sàpiga dir-me alguna cosa raonable... I l'únic que he trobat que sembla que hi entèn una mica és el Dr Marcet... i volia anar amb ell, però com que tothom parla de diferents llocs volia tenir una opinió!!!
Merci
Jo necessito un expert amb malformacions i realment és igual a quin hospital només que sigui expert i sàpiga dir-me alguna cosa raonable... I l'únic que he trobat que sembla que hi entèn una mica és el Dr Marcet... i volia anar amb ell, però com que tothom parla de diferents llocs volia tenir una opinió!!!
Merci
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Hola,
Jo en el teu cas aniria a la Dexeus, segurament que deuen tenir ginecolegs especialitzats.
Jo en el teu cas aniria a la Dexeus, segurament que deuen tenir ginecolegs especialitzats.
el dr. Guillem Hernández és un molt bon ginecòleg, jo he acompanyat com a Doula a vàries famílies que l'han tingut, és respecutós, amorós, amable i està a la clínica St. Jordi
- LLESCA1981

Nora, gràcies però amb aquest ginecòleg ja hi he anat... em va dir que mai seria mare i al cap de mig any ja estava
(però no va anar bé). Crec que és molt bo, sobretot amb parts naturals i poc partidar de fer cesària, però amb el que tinc jo no hi encaixa massa.
De fet he de dir-vos que he anat a la dexeus i la tecnon i m'han dit coses completament oposades.... em sento com una baldufa!!!!
Tot plegat.... per flipar!!!!
(però no va anar bé). Crec que és molt bo, sobretot amb parts naturals i poc partidar de fer cesària, però amb el que tinc jo no hi encaixa massa. De fet he de dir-vos que he anat a la dexeus i la tecnon i m'han dit coses completament oposades.... em sento com una baldufa!!!!
Tot plegat.... per flipar!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |