DRa.Mercé Duran Granollers (activita)
Re: DRa.Mercé Duran Granollers (activita)
Doncs jo no la conec, però et recomano molt el meu ginecoleg, el Dr. Tarbal. Te la consulta davant on era la Policlínica i la consulta es diu Ginecolegs. Per Sanites també t'entra. Jo m'estic portant l'embaras amb ell i n'estic molt i molt contenta. Es molt atent i ho explica tot molt bé.
Hola noia,
en l'Activita hi ha unes altres doctores de les que sí hi ha alguna informació per Internet (Novoa, Peñalba..). Potser et convencen més. Particularment, jo vaig anar-hi amb la Carmen Novoa i em van fer esperar nua 15 minuts a la consulta i em van perdre els resultats de la citologia, però trobo que va ser un problema del centre i no tant de la gine.
en l'Activita hi ha unes altres doctores de les que sí hi ha alguna informació per Internet (Novoa, Peñalba..). Potser et convencen més. Particularment, jo vaig anar-hi amb la Carmen Novoa i em van fer esperar nua 15 minuts a la consulta i em van perdre els resultats de la citologia, però trobo que va ser un problema del centre i no tant de la gine.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Jo tampoc coneixo aquesta doctora. Jo porto la nena al pediatre a l'Activita, però de gine vaig amb el Dr. Tarbal, m'agrada molt. Em va atendre ell un dia d'urgencies quan vaig tenir un abortament i el Dr. Rafecas no hi era, vaig decidir continuar i fins ara sempre m'he visitat amb ell.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |