Esport en etapa de "desespero"
Esport en etapa de "desespero"
Hola,
Un dubte que em sorgeix cada mes és què faig amb les classes més canyeres del gimnàs després d'haver ovulat. Instintivament penso que, en cas d'haver fet diana, potser amb tant de bot
(m'encanten les classes d'step)...no fos cas que tot anés avall.
Al final opto per fer classes més tranquil·letes durant el "desespero"
(que d'altra banda, són les que menys m'agraden). Però no sé si faig el ximple...
Com us ho feu vosaltres?
Moltes gràcies!
Un dubte que em sorgeix cada mes és què faig amb les classes més canyeres del gimnàs després d'haver ovulat. Instintivament penso que, en cas d'haver fet diana, potser amb tant de bot
(m'encanten les classes d'step)...no fos cas que tot anés avall.Al final opto per fer classes més tranquil·letes durant el "desespero"
(que d'altra banda, són les que menys m'agraden). Però no sé si faig el ximple...Com us ho feu vosaltres?
Moltes gràcies!
Re: Esport en etapa de "desespero"
Hola! Jo també hi he pensat detingudament però després he optat per seguir fent les classes fortes de gimnàs i seguir escalant. Amb el meu primer fill ho vaig fer així i tot va anar bé, mentre no vaig saber que estava embarassada vaig fer vida normal (així també evites obsessionar-te) penso que si la cosa ha d'anar bé doncs anirà bé igualment, si el "saquet" està ben agafat ja pots saltar que no caurà!
Un cop vaig saber que estava embarassada i la panxa i els pits anaven creixent vaig disminuir una mica el ritme, anava a caminar i a nedar a la piscina.
Petons.
Un cop vaig saber que estava embarassada i la panxa i els pits anaven creixent vaig disminuir una mica el ritme, anava a caminar i a nedar a la piscina. Petons.
Noies,jo amb el primer embaras jugava a basquet,salts,contactes,caigudes...i no vaig tenir cap problema.Fet et TE vaig parar i ja esta.Hem de fer vida normal
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

Noies, jo no soc ningu per aconsellar, pero la meva opinio es com la de l'Afrodita. Si la cosa ha d'anar be, hi anira. Jo no soc de gimnas, sino mes de footing i bicicleta. Jo vaig seguir amb el footing fins els 4 mesos i algo, aixo si baixant el ritme...el meu ginecoleg em va dir, que si no havia coregut mai, que no comences aleshores, i que tampoc fes cap marato...amb la bici de passeig vaig seguir fins gairebeal final, pero clar no hi ha gairebe impacte. Crec que l'esport en moderacio es sanissim si l'embaras transcorre amb normalitat, i si el cap esta "massa enfeinat" ajuda a calmar-lo, tambe.
- panxu_lina
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dj. maig 17, 2012 4:46 pm
Noies a mi em passa el mateix, jo normalment faig running, i un cop ovulat em busco qualsevol excusa per no anar-hi pensant m'anirà malament en el cas que estigui embarassada i la veritat que aquesta por m'ha fet perdre molt la forma. Teniu raó si ha de venir vindrà.

Ostres noies! Moltes gràcies! m'heu fet pensar que és cert!! Així que...me'n vaig a step! :)
June ha escrit:Ostres noies! Moltes gràcies! m'heu fet pensar que és cert!! Així que...me'n vaig a step! :)

per experiència pròpia, vaig estar fent classes d'step i anant a córrer estant embarassa sense saber-ho. Quan em
vaig fer la prova estava de 6 setmanes. Si no es va "desenganxar" va ser pq havia d'anar bé i ara tinc una nena d'un any.
Jo de tu faria vida completament normal...
vaig fer la prova estava de 6 setmanes. Si no es va "desenganxar" va ser pq havia d'anar bé i ara tinc una nena d'un any.
Jo de tu faria vida completament normal...
Lluna21: Moltes gràcies! Em tranquilitza molt sentir opinió de les que ja sou mamis !
- calidoscopi
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm
Opino com vosaltres, si ha d'anar bé hi anirà. No sóc de molt exercici jo, però al gimnàs hi va venir una noia durant tot el seu embaràs, millor manternir-se en forma.
Si vols llegir alguna cosa de literatura pots mirar a http://www.infermeravirtual.com a l'apartat situacions de vida, embaràs: moure's, aquí parla d'exercici.
Si vols llegir alguna cosa de literatura pots mirar a http://www.infermeravirtual.com a l'apartat situacions de vida, embaràs: moure's, aquí parla d'exercici.
calidoscopi: Moltes gràcies!
- pantxa contenta
- :: peixet

- Entrades: 257
- Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:57 pm
June a mi em passa el mateix i he arribat a la mateixa conclusió, si ha de ser, serà. Jo estic fent classes d'step, de body combat, corro a la cinta, etc. Ho estic fent per perdre pes abans de la panxu, aixíq ue penso que és pel seu bé, i quan tingui un positiu ja ho consultaré, potser haurem de baixar el ritme una mica, pero de mentres, classes canyeres!!!! 

La majoria dieu que si ja fas esport no tens perquè deixar-ho. Però jo ara fa potser un any que no passo per la piscina (sóc una mandrosa
). Què faríeu en el meu cas? Hi tornaríeu encara que estigui intentant quedar-me embarassada?
). Què faríeu en el meu cas? Hi tornaríeu encara que estigui intentant quedar-me embarassada?Re: Esport en etapa de "desespero"
Olguiky, tot i que us hagiu posat ara a buscar, has de fer la teva vida normal. I l'esport es molt bo inclús amb l'embaràs. i a sobre, el recomanen!
No crec que s'hagi de perdre la por, perquè sino caus enm l'obssessió i crec que això es pitjor encara
No crec que s'hagi de perdre la por, perquè sino caus enm l'obssessió i crec que això es pitjor encara
Aquitania ha escrit:Olguiky, tot i que us hagiu posat ara a buscar, has de fer la teva vida normal. I l'esport es molt bo inclús amb l'embaràs. i a sobre, el recomanen!![]()
![]()
Em feia una mica de cosa posar-m'hi precisament ara, tenint en compte que no he fe gens d'esport des de fa una bona colla de mesos. Però suposo que tens raó Aquitania, fe esport és bo i a més la natació tampoc és un esport molt i molt dur... No? Això sí, començaré suau...
Olguiky, la natació es la millor opció que pots escollir. Tingues en compte que es un esport sense impacte per tant no hi ha perill per temes d'implantacio entre d'altes. Va molt be per desconnectar i alliberar tensions, ja veuràs com et trobaràs genial!!! Això si, com tot a la vida, te el seu procés, per tant has de començar poc a poc sense gaires esforços i anar augmentant el ritme a mida que el cos t'ho demani 
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Gràcies petita31!!! De fet practico la natació des del 16 anys, però amb aquest parón d'un any que he fet em feia cosa posar-m'hi justament ara. Però tens raó, no és un esport d'impacte... Et faré cas! A veure si demà m'ho arreglo per anar a la piscina 

Jejeje quina força de convicció tinc
A mes, ara amb aquesta xafogor que fa, anar a piscina es un regal del cel!!!
Unes quantes piscines i després una estoneta al solàrium a prendre el sol
A mes, ara amb aquesta xafogor que fa, anar a piscina es un regal del cel!!!
Unes quantes piscines i després una estoneta al solàrium a prendre el sol

24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
Olguiky ha escrit:Gràcies petita31!!! De fet practico la natació des del 16 anys, però amb aquest parón d'un any que he fet em feia cosa posar-m'hi justament ara. Però tens raó, no és un esport d'impacte... Et faré cas! A veure si demà m'ho arreglo per anar a la piscina
El teu poder de convicció ha combinat a la perfecció amb el meu mono de piscina
Noies, i fer abdominals? Sempre que en faig en epoca de desespero em sento malament!
Vosaltres en feu?
Vosaltres en feu?
Buscant el nostre cigronet des de l'octubre de 2011
08/06/2013 - 1a IA - negativa
29/07/2013 - 2a IA - negativa
04/09/2013 - 3a IA - positiva amb avort posterior (embaràs bioquímic)
desembre 2013 - 1a FIV - 6 òvuls, 4 embrions - 9/12 Transferència 2 blastòcits +A
20/12- TE positiu; 23/12 beta 1500
08/06/2013 - 1a IA - negativa
29/07/2013 - 2a IA - negativa
04/09/2013 - 3a IA - positiva amb avort posterior (embaràs bioquímic)
desembre 2013 - 1a FIV - 6 òvuls, 4 embrions - 9/12 Transferència 2 blastòcits +A
20/12- TE positiu; 23/12 beta 1500
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |