Nen o nena

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Hana
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 09, 2011 6:56 pm

Nen o nena

EntradaAutor: Hana » dj. juny 14, 2012 11:33 am

Hola noies, soc nova al fòrum. La meva parella i jo ens faria ilusió quedar-nos embarassats d'un nen. Tinc entés que si fas feina just després de l'ovulació tens més possibilitats de que sigui nen, però també he sentit que la lluna hi influeix... Sabeu si es cert??
Hana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Nen o nena

EntradaAutor: yuyu » dj. juny 14, 2012 11:46 am

?-) ?-) ?-) de veritat que voleu triar?......es tant bonic un nen com una nena...i si no surt el que tenieu pensat.......que passarà encara us fustrareu mes!
No entenc les parelles que volen triar i volen concebre un :cnena: o :cnen: buuuuufff el que es diu de mentre vingui sa sigui el que sigui.............quan estas ambarassada es cert!! Saps, es que ja costa prou quedar-se embarassada, algunes noies triguen anys....com per encara posar-se a demanar a la carta que jo vull una :cnena: o un :cnen:
yuyu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 12:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ERV
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. juny 14, 2012 11:55 am

yuyu ha escrit:?-) ?-) ?-) de veritat que voleu triar?......es tant bonic un nen com una nena...i si no surt el que tenieu pensat.......que passarà encara us fustrareu mes!
No entenc les parelles que volen triar i volen concebre un :cnena: o :cnen: buuuuufff el que es diu mentre vingui sa sigui el que sigui.............quan estas ambarassada es cert!! Saps es que ja costa prou quedar-se embarassada, en algunes noies anys....com per encara posar-se a demanar a la carta que jo vull una :cnena: o un :cnen:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. juny 14, 2012 11:58 am

Hana ... tinc entes que qui ho decideix es el primer ..::·· que arriba , o sigui que res d'ovulació ni llunes ... no se eh ??? a veure que t'expliquen per aquí !!! i sort !!!!!!!
Imatge
caliope
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » dj. juny 14, 2012 12:03 pm

jo sempre havia dit que volia nena, que volia nena i nena, pero desde que estic cercant i sobretot desde que estic vivint embarassos d'amigues i m'he assabentat de totes les proves que s'han de fer i dels riscos que hi han, l'unica cosa que m'importa es primer quedar-m'hi aviat i despres que estigui totalment sa. Sigui el que sigui serà un nen/a molt desitjat i l'estimarem molt! ;-)))
ImatgeImatgeImatge Imatge
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

EntradaAutor: Cuca84 » dj. juny 14, 2012 12:03 pm

Bones!!

Estic amb la yuyu, ja és prou complicat quedar-se embarassada.. no t'ho prenguis malament, a mi també em faria més ilusió un nen, però el principal és aconseguir l'embaràs i que vingui sa! i si al final és un nen, genial, i si és una nena.. doncs també!!!!

Ànims i espero que aconsegueixis la panxu ben aviat!!!
Imatge
yuyu
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. juny 14, 2012 12:07 pm

cuca i caliope...estic amb vosaltres...que hi pot haver una predilecció que tu la penses....i ja està, pero fins el punt de dir es que volem fabricar un :cnen: saps es molt fort i ja estas com dient que si surt una :cnena: no et serà igual! :-:)
Hana

EntradaAutor: Hana » dj. juny 14, 2012 12:19 pm

No volia crear cap debat, sol he dit que ens faria ilusio, no que obligadament hagi de ser nen. Tampoc se si em costarà molt o no quedarnos embarassat perque encara no ho hem intentat. Sol buscava consell o l'experiencia d'alguna de vosaltres. Perdoneu per preguntar!!!
marteta75
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

EntradaAutor: marteta75 » dj. juny 14, 2012 12:31 pm

Hana,
hi ha un article en anglès, no recordo de quina revista però suposo que si busques en el google l'acabaràs trobant (segurament és Human Reproduction o Fertility & Sterility) , en el que segons el tipus de dieta i el moment del coit conseguien més nens o més nenes. Crec que menjar calci i baix en sal es conseguien més nenes. El que no recordo era el moment del coit. Si que depèn de l'espermatozoide, però es creu que els Y arriben primer que els X pq van més ràpid. De totes maneres dins el teu cos la selecció natural també actua, així que no se sap mai. Com t'han dit, quedar-se embarassada costa, no és fàcil. Jo miraria lo de la dieta, per provar no hi perds res, però faria feina quan toca, que no és tant fàcil.
Molta sort! :cnen:
Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. juny 14, 2012 12:39 pm

Ei, jo tampoc vull crear cap debat ni molt menys :ok: , però puc entendre la Hana..

Nosaltres sempre havíem dit q volíem nena! I penso q si mentre buscàvem hagués sapigut això q si et quedes abans d'ovular tenia més probabilitats de ser nena, potser també ho haguéssim provat, no sé... realment, quan portes un mesos de recerca i no et quedes, no penses en res més q quedar-t'hi, però nosaltres tot i així, seguíem desitjant una nena (q si hagués estat un nen, ens l'estimaríem igual, no cal ni dir-ho...), però posats a provar a veure si surt el q vols, tampoc hi veig res de dolent (no estic parlant d selecció d'embrions o com es digui, per triar el sexe :ok: ), simplement provar per provar :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dj. juny 14, 2012 1:04 pm

Hola,

A mi amb tots els meus respectes em sembla tot una mica de "cuarto milenio" la veritat, crec que també hi ha una taula xina i mil histories mes...... . Al final el sistema reproductor no es exacte així que no cal capficar-s'hi massa.

Dit això, Hanna tens tot el teu dret a que et faci mes ilusió tenir un nen..... en aquest fòrum, que a mi m'encanta, preguntem de tot, ens responem amb les nostres vivencies, cada una les seves, les que pot, les que creu que son les correctes o a ella li han funcionat, aixi que d'entrada crec que no cal que et disculpis dona...... . Jo una vegada vaig preguntar desesperada per les bullofetes del peu de les sabatetes noves del meu bebe de 8 mesos......ja em diràs quina parida no???

El que si que es cert es que concebre un fill es la millor experiencia del mon mundial, quan et quedes embarassada i quan li veus la cara, la única cosa que vols es que estigui bé, sa i feliç!!! Hi ha moltes moltes noies que han de passar veritables calvaris per poder tenir la il.lusió d'una panxeta, de ser mares , així que es natural que el parlar de voler un masclet o una femelleta porti controversia.

Jo només et recomano que et relaxis i que quan decideixis posar-te a fer feina, la facis amb gusterooooonnnn!!!!! Una parida mes: A mi em van dir que amb orgasme es nen i sense orgasme es nena :) >.-<: que te parece....totes les dones del mon som filles d'un mal polvet!!!!

AIshhhhhhhhhhhhhhhhhhh per cert jo tinc un nen, d'aquí poquet ens posarem a buscar el segón i la única cosa que demano ( a part de que vingui sa) que DORMI PER LA NIT!!!!!!!!!!!!!!!! :b-))) :b-)))

Apa bona cerca, i et recomano molt que passegis per aquest forum, t'ajudarà molt i molt!!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Hana

EntradaAutor: Hana » dj. juny 14, 2012 1:13 pm

Marteta75, Ítaca i Xaina moltes gràcies pels vostres consells i entendre la meva pregunta ;)
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dj. juny 14, 2012 2:00 pm

Hola
Que tinguis nen o nena depèn del cromosoma 32 que aporti el primer espermatozoo que arribi a l'òvul: si és XY serà nen i si és XX serà nena. Des del meu punt de vista, això de l'ovulació, les fases de la lluna o menjar determinades coses no influeix gens en el sexe que concebiràs.
Puc entendre que tingueu preferència per un o altre sexe, però també et dic que, si portessis com jo, més de 3 anys buscant un embaràs, 3 avortaments, 3 IA's i dues FIV, et seria del tot indiferent el tema del sexe del nadó....

Que tingueu molta sort en la cerca i, com t'han dit gaudiu-la i la resta ja vindrà
cross_13
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dj. juny 14, 2012 2:59 pm

No es la formula de l’exit aquestes coses no se sap mai, però tens més probabilitats de que sigui nen si tens relacions el dia que ovules.
Eh! que a nosaltres ens feia molta ilu una nena, (no varem mirar com fer nenes) i des de el primer moment que em van dir que era un nen jo ja somiava amb pilotes de futbol encantada... i la veritat de cara al segon mirarem de seguir tècniques per tenir més probabilitats de que sigui nena, però el més important és que sigui una criatura saludable! Això segur que ho desitgem tots!
MOLTA SORT! EN TOOOT!
Imatge
Imatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. juny 14, 2012 3:04 pm

Jo trobo la mar de normal que la gent pugui preferir un sexe a un altre. Que no es pot triar, ja ho sabem, però si amb una mica de sort es pot encertar, perquè no? A vegades hi ha gent molt poc tolerant.
rosacatalana
Entrades: 449
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 2:39 pm

EntradaAutor: rosacatalana » dj. juny 14, 2012 4:11 pm

Hana. Primer de tot. No t'has de disculpar per a res. Cadascú aquí fa les preguntes que cregui que vol fer, només faltaria!!
Entenc que quan inicies l'aventura de ser mami tinguis il·lusion i expectatives a dojo!! Es normalissim que tinguem una preferencia de sexe. Ves si no, la gent quan estas embarassda i els hi dius el sexe et pregunten, gairebe sempre, que es el que preferia jo (ho dic per experiencia). I així és, tothom te una expectativa, sobretot al principi.

Jo reconec, quan vaig iniciar la recerca tenia preferencia d'una nena, i en el primer embaras quan em van dir que era una nena vaig botar d'alegria. La pena va venir que la nena venia molt malateta (esperança de vida de 2-3- dies), i varem interrompre l'embaràs.
En aquest segon embaràs t'asseguro que el que menys m'importava era el sexe, m'han dit que es un nen, i que de moment va tot ok, i quan em facin la eco morfologica i m'assegurin que tot ok, t'asseguro que faré bots i bots d'alegria per esperar un nen maquissim.

De totes meneres, t'explico el que vaig llegir jo sobre el "triar" el sexe del peque.
Diuen que els bitxets amb cromosoma Y (nen) son molt rapids, que acostumen a arribar dels primers, però que viuen molt poc i moren aviat, en canvi els de cromosoma X (nena) son mes lents pero més lluitadors, i viuen mes temps. Aquest explicació fa que si tens relacions el mateix dia de la ovulació o un dia despres, tens mes possibilitats de nen. En canvi, si les relacions les tens 2-3 dies abans de la ovulació tens mes possibilitats de nena.
Tambe havia sentit que si menges mes peix afavoreixes nena, en canvi la carn, afavoreixex nen, per question de ph vaginal.
Al moment del coit, la postura del missioner es per aconseguir nen, i la del gosset per nena. I lo de l'orgasme tambe ho tenia entes així. Amb orgasme tens un nen. Sense orgasme tens nena.

Ara be lo bo, t'explico els meus casos, ja que tinc les dos experiencies (nen i nena)
Per la nena, va ser el mateix dia de la ovulació (em feia TO), tenia el marit tot el mes fora i sol ens vam veure aquell dia i prou, a mes hi va haver orgasme :ok: , el Barça havia guanyat la chapions de wembley ||*|| i feia mooolts dies que no ens veiem! i del menjar aixó si que no so se.
Ara, pel nen, va ser una setmana desastrosa, sol ho vam fer 3 dies abans de la ovualció, i 3 dies mes tard (tambe em feia TO), va ser kiki rapid i amb presses sense esperar cames amunt ni res. i sense orgasme :ufs: .

Amb aixó et vull dir, que almenys, amb mi, les teories que volten per internet no han estat efetives en cap dels dos casos, i així confirmo el que tothom ja sap. EL SEXE ES QÜESTIÓ D'ATZAR!

SORT AMB LA RECERCA DE LA PANXETA I QUE SIGUI BEN CURTETA!!
Imatge

Imatge

Imatge
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Dafneta27 » dj. juny 14, 2012 4:17 pm

Bé noies, tampoc pasa res perquè les noies que porten més temps fent una cerca diguin la seva opinió al respecte, això no vol dir que no tinguin tolerància, però és que tal com ho havia escrit la Hana doncs pot ser molest.
Jo estic a favor de que encara que no sigui cientificament probat, fent determinades coses (menjar o dies d'ovulació) decantes la balança, que perds per intentar-lo? estic segura que encara que desprès no surti el sexe que volies, et farà igual ilusió, perquè ser mare és una experiència única, més enllà del sexe del bebito.
Imatge

Imatge
SONIBCN
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dj. juny 14, 2012 5:07 pm

A ver, yo entiendo a la Hana y entiendo a las demas, yo siempre habia dicho que queria una niña y cuando me quede embarazada fue de un niño, recuerdo que tenia echa la idea tanto de que iba a ser niña que me enfade muchisimo cuando supe que iba a ser niño, pero yo no lo cambio por nada. De verdad que con la cantidad de pruebas que te hacen cuando estas embarazada si que deseas que venga bien y da igual lo que sea.

Pues bueno, Hana respecto a lo que dices de la ovulacion, yo tengo entendido que si, que si lo haces en cuanto ovulas lo mas probable es que sea niño. Esto se debe a que los espermatozoides que van a ser niñas, dicen que son mas fuertes que los que van a ser niños y por lo tanto duran mas en el cuerpo de la mujer. Por ejemplo... si lo haces un lunes y el mismo lunes ovulas y te quedas embarazada lo mas seguro es que sea niño, pero si lo haces un lunes y ovulas un miercoles y te quedas embarazada hay mas probabilidades de que sea una niña. A lo mejor algunas lo encontrais una tonteria pero es verdad. Porque pensais que la mayoria (no todos eh!! digo la mayoria) de los niños que son por inseminacion son varones??? porque te hacen la inseminacion en cuanto estas ovulando para que haya mas posibilidades de que cuaje...

Bueno Hana, espero que te vaya bien, de todas formas sea lo que sea lo querreis con toda vuestra alma!! suerte en la busqueda!!!
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

EntradaAutor: xiulet » dj. juny 14, 2012 5:28 pm

Hanna,
jo sí que entenc que et faci més gràcia un sexe que un altre. I que quan comences a buscar, provar per provar perquè no? :-()-)
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. juny 14, 2012 6:13 pm

Encara que probéssiu una pòsima màgica... o-o:) tot és qüestió d'atzar, res més. A no ser que feu cas a les noves teories genètiques formulades per la meva sogra, que diu: "aquesta (senyalant a la panxa) ha de ser nena per força, perquè el nen ja el tens" :-D :-D :-D :-D i al final va resultar ser un altre nen. :-D Ai, si el Mendel aixequés el cap!! :-D

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::