Coses que passen mentre busques
Coses que passen mentre busques
...que no ho dius a ningú perquè no t’atabalin, però sempre hi ha qui va néixer per atabalar: “què, vosaltres per quan?”, “mira que s’us passa l’arròs eh?” Serà imbècil...
...que et fa l’efecte que hi ha més embarassades i més nadons que mai. I que tots, tots, sense excepció, passen per aquell tros de carrer per on tu vas.
...que et sorprens a tu mateixa mirant-te els pits al mirall. Sí, sí, els teus. Mirant-te’ls, a la recerca de la vena marcada.
...que és igual com de compenetrats estigueu amb la vostra parella; sempre hi ha un moment de dubte, de psicosimptoma, de plorera, de gana, de dia de desespero...en que et sents terriblement sola. Tu i el teu cos que no et fa cas. I que quan veus que l’altre s’amoina, seeeeeeempre hi ha un moment en què, senyores, ens ho quedem per nosaltres mateixes. Amb un que pateixi, ja n’hi ha prou. O no?
...que faries TE’s com qui menja pipes. No fos cas que el pipí no fos prou de primera hora, o que fos un fals negatiu, o que justament l’incompetent que treballa a tot arreu s’encarregués just del TE que tu has comprat.
...que no et prens una copa de vi/canya/mojito per si de cas. Osti tu, si m’ho arriben a dir fa un any, encara riuria....I mira tu per on...
...que un bon dia et trobes mirant el paper del water després d’eixugar-te. Senyores, benvingudes al món de la recerca.
...que, quan ja portes uns quants cicles, amb cada regla et proposes “aquest mes, amb calma”. Ja. Sí. Segur.
...que arribes a pensar que el sexe cansa. Com amb la del vi, si m’ho arriben a dir fa un any no m’ho crec.
...que imagines com anirà el dia que per fi tinguis un + a la mà. Què faràs. Com ho diràs a qui (en el meu cas, quanta estona passarà abans que deixi de plorar com una bleda professional).
...que el teu vocabulari aumenta: ja no és “la regla d’aquest mes” és “aquest cicle”. O “estic en ple síndrome premenstrual i per això em menjo tots els dònuts de totes les botigues” passa a ser “estic d’un desespero brutal i per això és justificat que em mengi els teus donuts, amor”.
...que recordes poques coses que et facin sentir tan impotent. Si vull aprendre anglès, estudiio i – més o menys- n’aprenc. Si em vull posar “catxes” , vaig al gimnàs i –més o menys- m’hi poso. Si vull comprar-me unes sabates cares, estalvio moooooooooolt i al final, si vull, me les puc comprar. Si em vull quedar embarassada: bec suc de pomelo, aquarius, prenc suplements vitamínics, em poso un coxi al cul i aixeco les cames després de cada polvo, tinc sexe quan toca (que no sempre és quan ve de gust), em controlo la tempe, el fluxe...i ni més ni menys, NO m’embarasso. Toca’t els ous.
Ai, noies, segur que me’n deixo mil. Incorporeu vosaltres les vostres...espero que un dia, amb panxa o amb mostres petits corretejant per casa, hi pensi i em faci gràcia perquè el que és ara no me’n fa gens ni mica...
...que et fa l’efecte que hi ha més embarassades i més nadons que mai. I que tots, tots, sense excepció, passen per aquell tros de carrer per on tu vas.
...que et sorprens a tu mateixa mirant-te els pits al mirall. Sí, sí, els teus. Mirant-te’ls, a la recerca de la vena marcada.
...que és igual com de compenetrats estigueu amb la vostra parella; sempre hi ha un moment de dubte, de psicosimptoma, de plorera, de gana, de dia de desespero...en que et sents terriblement sola. Tu i el teu cos que no et fa cas. I que quan veus que l’altre s’amoina, seeeeeeempre hi ha un moment en què, senyores, ens ho quedem per nosaltres mateixes. Amb un que pateixi, ja n’hi ha prou. O no?
...que faries TE’s com qui menja pipes. No fos cas que el pipí no fos prou de primera hora, o que fos un fals negatiu, o que justament l’incompetent que treballa a tot arreu s’encarregués just del TE que tu has comprat.
...que no et prens una copa de vi/canya/mojito per si de cas. Osti tu, si m’ho arriben a dir fa un any, encara riuria....I mira tu per on...
...que un bon dia et trobes mirant el paper del water després d’eixugar-te. Senyores, benvingudes al món de la recerca.
...que, quan ja portes uns quants cicles, amb cada regla et proposes “aquest mes, amb calma”. Ja. Sí. Segur.
...que arribes a pensar que el sexe cansa. Com amb la del vi, si m’ho arriben a dir fa un any no m’ho crec.
...que imagines com anirà el dia que per fi tinguis un + a la mà. Què faràs. Com ho diràs a qui (en el meu cas, quanta estona passarà abans que deixi de plorar com una bleda professional).
...que el teu vocabulari aumenta: ja no és “la regla d’aquest mes” és “aquest cicle”. O “estic en ple síndrome premenstrual i per això em menjo tots els dònuts de totes les botigues” passa a ser “estic d’un desespero brutal i per això és justificat que em mengi els teus donuts, amor”.
...que recordes poques coses que et facin sentir tan impotent. Si vull aprendre anglès, estudiio i – més o menys- n’aprenc. Si em vull posar “catxes” , vaig al gimnàs i –més o menys- m’hi poso. Si vull comprar-me unes sabates cares, estalvio moooooooooolt i al final, si vull, me les puc comprar. Si em vull quedar embarassada: bec suc de pomelo, aquarius, prenc suplements vitamínics, em poso un coxi al cul i aixeco les cames després de cada polvo, tinc sexe quan toca (que no sempre és quan ve de gust), em controlo la tempe, el fluxe...i ni més ni menys, NO m’embarasso. Toca’t els ous.
Ai, noies, segur que me’n deixo mil. Incorporeu vosaltres les vostres...espero que un dia, amb panxa o amb mostres petits corretejant per casa, hi pensi i em faci gràcia perquè el que és ara no me’n fa gens ni mica...
Re: Coses que passen mentre busques
June, boniiiissim!!
el millor!!!
que, quan ja portes uns quants cicles, amb cada regla et proposes “aquest mes, amb calma”. Ja. Sí. Segur.
el millor!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Boníssim!!!!!!

I siiiiiii.... Amb molta calma..... Cada mes.... Va home va!!!

I siiiiiii.... Amb molta calma..... Cada mes.... Va home va!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
HAHAHAHAHA, June boníssima!!!
M'has fet riure molt....
Però no t'oblidis dels moments d'arribar a casa amb el dit a punt d'engegar l'ordinador per veure el SP, i quan les teves millors amigues ja no es diuen Maria o Cristina sinó cuki86 o espardenya75... que la cosa té telita...
I també quan tot el teu entorn es posa d'acord per embarassar-se tothom alhora, i fins i tot aquella amiga que no tenia cap interès en ser mare fa 6 mesos, ara s'hi ha quedat a la primera...
I quan et vas a comprar roba i te la compres una mica més amplona per si d'aquí a dos mesos ja faig panxona, i ja fa 6 mesos que tothom et pregunta si és que t'has aprimat perque tot et fa bosses...
En fi, per escriure un llibre reina...
FANTÀSTIC POST, GRÀCIES PRECIOSA!

M'has fet riure molt....
Però no t'oblidis dels moments d'arribar a casa amb el dit a punt d'engegar l'ordinador per veure el SP, i quan les teves millors amigues ja no es diuen Maria o Cristina sinó cuki86 o espardenya75... que la cosa té telita...
I també quan tot el teu entorn es posa d'acord per embarassar-se tothom alhora, i fins i tot aquella amiga que no tenia cap interès en ser mare fa 6 mesos, ara s'hi ha quedat a la primera...
I quan et vas a comprar roba i te la compres una mica més amplona per si d'aquí a dos mesos ja faig panxona, i ja fa 6 mesos que tothom et pregunta si és que t'has aprimat perque tot et fa bosses...
En fi, per escriure un llibre reina...
FANTÀSTIC POST, GRÀCIES PRECIOSA!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

tal qual!
a mi només se m'acut que deixeu a les vostres parelles i torneu a ser novios, perquè a les nòvies es súper fàcil deixar-les prenyi no?
ei! esta broma eh?
petonets i molta sort i til.les en la recerca que anda que no costa ni ná!
a mi només se m'acut que deixeu a les vostres parelles i torneu a ser novios, perquè a les nòvies es súper fàcil deixar-les prenyi no?
ei! esta broma eh?
petonets i molta sort i til.les en la recerca que anda que no costa ni ná!
Jajaja per no dir tot el que els hi prohibim a ells!!
No portar calçotets apretats...
No pendre begudes de soja...
No fer saunes....
No dutxar-se amb aigua massa calenta...
I suma i sigue....
No portar calçotets apretats...
No pendre begudes de soja...
No fer saunes....
No dutxar-se amb aigua massa calenta...
I suma i sigue....
Que bona!!
I ara que deieu a l'home: prohibit tenir el portatil a la falda, no sigui que mati els
.
I ara que deieu a l'home: prohibit tenir el portatil a la falda, no sigui que mati els
.Re: Coses que passen mentre busques
Quan buscavem el primer i feiem pinxito sense ganes i perque tocava.... El meu home deia!!
Cling..... Aqui tiene su esperma!!!
Jajajaja
Jajajaja
june ho has calcat!! si senyor
yuyu bonissim el teu home!!
jo també li dic fora el portàtil......
yuyu bonissim el teu home!!
jo també li dic fora el portàtil......
yuyu ha escrit:Quan buscavem el primer i feiem pinxito sense ganes i perque tocava.... El meu home deia!!
Jajajaja

Jo en tinc una altra:
... que quan tothom que es queda prenyat del teu voltant, et digui ben orgullós "ha sigut a la primera!! només hi ha hagut un sol intent en tot el mes" si, home, i que més!!!
yuyu ha escrit:Quan buscavem el primer i feiem pinxito sense ganes i perque tocava.... El meu home deia!!
Jajajaja
i lo que diu la neuetes tambe te raó! jo també he sentit això d'amigues i no m'ho acabo de creure!
Es que va donar la casualitat que amb una setmana, 3 amigues meves que no es coneixen entre elles, em van dir que estaven prenyades dient-me el mateix!! au, va, home!! si fos veritat, no caldria dir-ho per fardar i si és mentida (que estic 90% segura que és mentida), encara cal menys dir-ho!
neuetes ha escrit:Es que va donar la casualitat que amb una setmana, 3 amigues meves que no es coneixen entre elles, em van dir que estaven prenyades dient-me el mateix!! au, va, home!! si fos veritat, no caldria dir-ho per fardar i si és mentida (que estic 90% segura que és mentida), encara cal menys dir-ho!
estic amb tú! amb mi em va passar amb dos amigues comunes i a mes fa poc... i clar, em vaig enfonsar una mica perque elles no saben que estic buscant i menys que porto 7 mesos, i al arribar a casa plorava i li deia al meu marit: com s'ho fa la gent?? segur que tenim algun problema..tothom al nostre voltant a la primera o a la segona y el caliopo em va dir: vols dir que serà veritat?? perque quina casualitat i quina punteria tambe! i a partir d'aqui m'he tornat més crédula amb això.
June molt ben explicat m'identifico amb totes i cada un d'elles!
Anims ales buscadores que vé quan menys t'ho esperes el +. aixi em va passar a mi i va ser + doble! :) aixi que ja sabeu no obessionar-se (es facil de dir) i el dia que nomes penses bueno ara em vindra la regla i aixi dep podrem tornar a començar pos no aquell dia no ve i ++
SORT BUSCADORES!
Anims ales buscadores que vé quan menys t'ho esperes el +. aixi em va passar a mi i va ser + doble! :) aixi que ja sabeu no obessionar-se (es facil de dir) i el dia que nomes penses bueno ara em vindra la regla i aixi dep podrem tornar a començar pos no aquell dia no ve i ++
SORT BUSCADORES!
Que bona June !!!
La gent, doncs sí, es la pera !!!
Primer si us caseu, despres si aviat serem pares, un cop tens una fill/a, si no aniras pel segon que es una pena que es quedi filla única, bla bla bla ... PESATS !!!
I es veritat eh ??? tothom es queda a la primera !!! llavors els TO perque es van inventar ???? potser per les noies del SP que som un desastre !!!
La gent, doncs sí, es la pera !!!
Primer si us caseu, despres si aviat serem pares, un cop tens una fill/a, si no aniras pel segon que es una pena que es quedi filla única, bla bla bla ... PESATS !!!
I es veritat eh ??? tothom es queda a la primera !!! llavors els TO perque es van inventar ???? potser per les noies del SP que som un desastre !!!

Ai, June, què bo!!
A mi darrerament la familia del Danuo i a la meva feina no paren de dir-me que porto molt de temps cercant (5 mesos), que em faci proves, que no sé qui/ells mateixos van estar només un o dos mesos, o que va venir de "rebote"!! I em deixen tota neguitosa...
No hauria d'haver dit res a ningú!!
És clar que sempre hi ha la bona gent que et tranquilitza explicant-te que van trigar un any i mig, i que al final va venir la panxeta quan ja passaven de tot... Aixxxx...
Molt identificada amb gairebé tot el que dius al post!!!
A mi darrerament la familia del Danuo i a la meva feina no paren de dir-me que porto molt de temps cercant (5 mesos), que em faci proves, que no sé qui/ells mateixos van estar només un o dos mesos, o que va venir de "rebote"!! I em deixen tota neguitosa...
És clar que sempre hi ha la bona gent que et tranquilitza explicant-te que van trigar un any i mig, i que al final va venir la panxeta quan ja passaven de tot... Aixxxx...
Molt identificada amb gairebé tot el que dius al post!!!

June, ets la canya!!!
quin fart de riure m'he fet i quaaaaaaantaaaa rao teniu totes!!!!
Aquest pos s'ha d'acabar d'omplir!!!

quin fart de riure m'he fet i quaaaaaaantaaaa rao teniu totes!!!!
Aquest pos s'ha d'acabar d'omplir!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |