Em presento
Em presento
Hola a totes,
sóc l'Olga i fa tres setmanes que m'he casat amb la parella amb la qual feia 3 anys que convíviem. Tenim 34 anys i pensem que ja va essent hora de començar a pensar en el tema de la canalla. De fet, el mes passat vaig deixar els anticonceptius. Però de moment la primera intentona ha estat un fracàs i durant el viatge de noces em va baixar la regla.
Crec que aquest cap de setmana torna a ser bo per intentar-ho altra vegada. El problema que tinc és que sóc moooolt irregular. I quan dic molt, vull dir molt! Penseu que en èpoques d'estrés fort (quan estava preparant les oposicions) em va arribar a desaparèixer la regla durant mig any sencer! I clar, això em preocupa una mica.
Per això m'he apuntat en aquest fòrum... si alguna de vosaltres es troba en la mateixa situació i em pot donar algun consell, us ho agrairia molt... amb l'edat que tenim, tampoc ens podem adormir gaire... i sempre hem parlat de tenir dues criatures...
Petons
sóc l'Olga i fa tres setmanes que m'he casat amb la parella amb la qual feia 3 anys que convíviem. Tenim 34 anys i pensem que ja va essent hora de començar a pensar en el tema de la canalla. De fet, el mes passat vaig deixar els anticonceptius. Però de moment la primera intentona ha estat un fracàs i durant el viatge de noces em va baixar la regla.
Crec que aquest cap de setmana torna a ser bo per intentar-ho altra vegada. El problema que tinc és que sóc moooolt irregular. I quan dic molt, vull dir molt! Penseu que en èpoques d'estrés fort (quan estava preparant les oposicions) em va arribar a desaparèixer la regla durant mig any sencer! I clar, això em preocupa una mica.
Per això m'he apuntat en aquest fòrum... si alguna de vosaltres es troba en la mateixa situació i em pot donar algun consell, us ho agrairia molt... amb l'edat que tenim, tampoc ens podem adormir gaire... i sempre hem parlat de tenir dues criatures...
Petons
Re: Em presento
Hola Olga!! Molt benvinguda al Soc petit!! ja veuràs que això es una gran familia i sempre hi haurà algú per escoltar-te i donar-te recolzament, hi ha molt bona gent, ja ho aniràs veient.
Jo et recomano que passis pel post de Grafiqueres de Juny, allà hi som una bona colla, que mitjançant les gràfiques (que es basen en la temperatura basal), algunes també fem test d'ovulació i altres tècniques que t'ajudaran a conèixer el teu cos i saber quan ovules que és per caçar
en el moment òptim. Fixa't en el primer missatge d'aquest post, que hi ha moltissima informació, de moment et semblarà un món, però ja veuràs com aviat t'ho faràs teu.
Petons!!
Jo et recomano que passis pel post de Grafiqueres de Juny, allà hi som una bona colla, que mitjançant les gràfiques (que es basen en la temperatura basal), algunes també fem test d'ovulació i altres tècniques que t'ajudaran a conèixer el teu cos i saber quan ovules que és per caçar
en el moment òptim. Fixa't en el primer missatge d'aquest post, que hi ha moltissima informació, de moment et semblarà un món, però ja veuràs com aviat t'ho faràs teu.Petons!!
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Ets sop?l
Ho dic per lo de irregular! Jo ho sóc i m.ha receptat la gine ovusitol, també hi ha un post!
Benvingudaaaa!
Ho dic per lo de irregular! Jo ho sóc i m.ha receptat la gine ovusitol, també hi ha un post!
Benvingudaaaa!
Hola, Olguiky.
Jo també sóc una mica irregular, però no tant com tu. El meu ginecòleg em va recomanar oli d'onagra per regularitzar-me i m'ha funcionat. Consulta amb el teu gine a veure què opina. Ès natural.
Paciència i sort que tot arriba!!!!
Jo ja tinc un nen de 3 anys i mig i torno a estar embarassada.
Jo també sóc una mica irregular, però no tant com tu. El meu ginecòleg em va recomanar oli d'onagra per regularitzar-me i m'ha funcionat. Consulta amb el teu gine a veure què opina. Ès natural.
soldeverano30 ha escrit:Ets sop?l
Benvingudaaaa!
sop??? Ostres... no sé pas què significa això!
Com que de moment només portem un mes intentant-ho no m'he volgut agobiar massa. Però tinc hora a finals de juliol amb la ginecòloga. Llavors ja haurem portat tres intents i si no ha funcionat la cosa aprofitaré per demanar-li. De fet, en l'última visita anual ja li vaig comentar que després del casament ens hi posaríem i li vaig preguntar si hi havia alguna cosa per solucionar el tema de la meva irregularitat. I em va dir que ja en parlaríem en el seu moment, però que em quedés tranquil·la que hi havia solucions. Suposo que es devia referir a aquest tractament que em comentes d'ovusitol (o similar).
Gràcies guapa!
Noname ha escrit:Hola, Olguiky.
Moltes gràcies! Ja ho preguntaré!
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Sop vol dir sindrome d.ovaris poliquistics o micropoliquistics. Es detecta per una eco.
Jo vaig estar fins 9 mesos sense warry.
soldeverano30 ha escrit:Sop vol dir sindrome d.ovaris poliquistics o micropoliquistics. Es detecta per una eco.
Ah, no ho tinc pas. El diagnòstic va ser... "tienes los ovarios perezosos"! Ja és mala sort que m'hagin sortit ganduls

benvinguda Olga!!!!! ja tindras feina amb els 2 foros eh? jejejejej
jo nomes t'aconsellaria que no t'agobiessis, la part emocional es super important i decisiva en aquests casos.....
si ets irregular pots comprar-te el clear-blue d'ovulacio aixi coneixeras de veritat els teus dies fertils.
Apa molta sort!!!!!!
jo nomes t'aconsellaria que no t'agobiessis, la part emocional es super important i decisiva en aquests casos.....
si ets irregular pots comprar-te el clear-blue d'ovulacio aixi coneixeras de veritat els teus dies fertils.
Apa molta sort!!!!!!
annatp ha escrit:benvinguda Olga!!!!! ja tindras feina amb els 2 foros eh? jejejejej
Apa molta sort!!!!!!
Ei anna!!! Que guai trobar-te aquí!!! Clar, tu seràs mama avat
Gràcies pels consells!
Ah, i el guia nupcial no el deixaré pas de mment... Que estic super emocionada fent la crònica del casament
així que, com dius tu, aniré de cul amb els dos fòrums
Petons maca!
Petons maca!
Aquitania ha escrit:benvinguda Olguiky!!!!
Moltes gràcies guapa!
Hola Olguiky,
jo també tinc els ovaris ganduls. Lo dolent, és que tens menys cicles en un any que l'altra gent, o sigui que menys oportunitats. La part bona és que, encara que vagin lents, van fent feina. A mi em va costar mig any quedar-me embarassada, que és un temps dins la mitjana normal!
jo també tinc els ovaris ganduls. Lo dolent, és que tens menys cicles en un any que l'altra gent, o sigui que menys oportunitats. La part bona és que, encara que vagin lents, van fent feina. A mi em va costar mig any quedar-me embarassada, que és un temps dins la mitjana normal!
Olguiky ha escrit:Ah, i el guia nupcial no el deixaré pas de mment... Que estic super emocionada fent la crònica del casament![]()
![]()
![]()
![]()
Petons maca!
AIXI M'AGRADA!!!!! i molta sort en la busqueda!!!!!!!!!!!!
tant tu com la teva parella podeu começar a pendre DHA, mai està de mes.....
annatp ha escrit:Olguiky ha escrit:Ah, i el guia nupcial no el deixaré pas de mment... Que estic super emocionada fent la crònica del casament![]()
![]()
![]()
![]()
Petons maca!
Què és DHA??? És que encara soc una navata total en el tema

Olguiky ha escrit:annatp ha escrit:Olguiky ha escrit:Ah, i el guia nupcial no el deixaré pas de mment... Que estic super emocionada fent la crònica del casament![]()
![]()
![]()
![]()
Petons maca!
Què és DHA??? És que encara soc una navata total en el tema
El DHA es un acid gras omega-3 molt present als peixos blaus per exemple que es fonamental pel desenvolupament neuronal (tant d'adults com de bebes); es part dels suplements importants per la gestació. Avui dia s'esta treballant amb la hipòtesis que el DHA pot tractar problemes d'infertilitat, per aixo aconsellen suplementar-se durant tota la gestacio (fins i tot en l'etapa de la busqueda)
et recomano aquesta lectura a veure si et serveix!!!!!
http://www.laconcepcionescosadedos.com/
i qualsevol cosa ja saps.....
Hola Olguiky,
jo també em vaig casar fa poc (el mes passat) i també sóc nova als foros.
Així que comparteixo amb tu procés de descobriment de què carai és una SW, un desepero, una gràfica, la warry i tot plegat en combinació amb recopilar les mil fotos del bodorrio, l'àlbum, el vídeo i ai que maco que va ser tot plegat.

ens veiem i molta sort amb la cerca, que sigui curta!! >>>
jo també em vaig casar fa poc (el mes passat) i també sóc nova als foros.
Així que comparteixo amb tu procés de descobriment de què carai és una SW, un desepero, una gràfica, la warry i tot plegat en combinació amb recopilar les mil fotos del bodorrio, l'àlbum, el vídeo i ai que maco que va ser tot plegat.

ens veiem i molta sort amb la cerca, que sigui curta!! >>>

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |