Quant esperar després d'una cesària?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Quant esperar després d'una cesària?

EntradaAutor: NyiNyi » dg. jul. 01, 2012 3:30 pm

Encara em queda una mica, la nostra peque encara no té 4 mesos. Però sempre em dit que en volem 2 molt seguits (si es pot es clar!i no ve bessonada...) i justament avui dinant ha sortit el tema i els nostres dubtes.
Actualment, i espero que duri, li estic donant el pit a la Berta i no tinc la regla. Per tant, suposo que serà més difícil saber quan caçar l'òvul.. per això ens agradaria començar a finals d'any.

La meva pregunta és, quan heu tardat a quedar-vos embarassades després d'una cesària? sabeu si és molt perillós no esperar l'any? (la llevadora m'ho va recomanar) quins problemes podria tenir si fos el cas que féssim diana de seguida? no m'agradaria tenir una segona cesària... vull parir!

Moltes gràcies!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Marona78
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

Re: Quant esperar després d'una cesària?

EntradaAutor: Marona78 » dg. jul. 01, 2012 3:43 pm

Hola Nyinyi!

jo he tingut elsmeus dos fills per part vaginal (un medicalitzat i l'altre natural), però tinc cosines que han tingut els seus 2 fills per cessària i sempre els han dit que cal esperar entre 1 o 2 anys, ja que el problema no són els punts externs, que es veuen a simple vista, sinó els interns, que costen més de cicatritzar i els que poden dur més perill en cas d'un embaràs massa seguit.

De totes maneres, pregunta-ho als ginecòleg i informa't bé.
Molta sort!
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dg. jul. 01, 2012 4:10 pm

Jo he tingut el meu fill per cessàrea i el ginecòleg em va recomanar esperar 2 anys entre part i part. El risc és que s'obri la cicatriu de l'úter durant l'embaràs o amb les contraccions.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dg. jul. 01, 2012 4:47 pm

Tinc una amiga q va tenir el seu primer fill per cesàrea i es va quedar embarassada del segon( sense buscar-ho) als 17 mesos.va anar espantada a la primera vista per si li fotien molta bronca i res! I el segon va ser part vaginal.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dg. jul. 01, 2012 8:19 pm

Jo vaig tenir un avortament, i no hi havia maneres de fer el raspat (matriu bicòrnia i tal). Total, que per poder-ho treure em van haver d'operar com si fos una cesàrea.
El metge em va dir que normalment s'aconsellava esperar un any per això que t'han comentat: se't pot obrir la cicatriu de la matriu i tenir una hemorràgia que si estàs a la vora de l'hospital no passa res, però com no hi vagis volant, t'hi pots quedar.
Però com que ja tinc 41 anys i el rellotge biològic m'apretava, em va dir que m'esperés el mínim, que són 6 mesos. I així ho vaig fer.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dg. jul. 01, 2012 8:40 pm

Jo vaig tenir el meu nen per cessària ara fa 5 mesos i mig, li vaig preguntar a la ginecòloga quan m'havia d'esperar per tornar-me a quedar embarassada i em va dir que mínim un any, per tot això que t'han explicat.
Jalina
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dg. jul. 01, 2012 10:48 pm

Els meus dos fills han nascut per cessàrea i després del primer el ginecòleg també em va recomanar esperar una any o any i mig a tornar-me quedar embarassada, pels motius que et diuen totes. Jo ho vaig fer i es porten dos anys i mig justos!
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. jul. 02, 2012 8:54 am

Cada metge et dirà una cosa diferent, però tot va més o menys per allà mateix... un any o any i mig a tornar-te a quedar embarassada!
Però també hi ha metges que si no fa dos anys entre part i part, et recomanen "molt ferventment" fer una cessària de nou. Jo si fos tu m'esperaria aquest temps prudencial, si de veritat et vols assegurar poder parir vaginalment. Has de valorar si et prima més el part vaginal, o que els teus fills es portin poc...
Les meves es portaran 25 mesos, i algun gine m'he trobat que m'ha dit... uiiii, que just! :-:) :-((
ImatgeImatge
Imatge
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. jul. 03, 2012 6:16 pm

Hola NyiNnyi.

Jo tin una nena de 6anys, una altre de 4anys i una tercera que l'11 fara 1meset, totes han nascut per cessaries. Per quedarme embarassada amb la primera i la tercera va ser al primer intent i amb la segona al segon intent. No he tingut cap complicació per tindre les cessaries, lo unic amb la tercera tenia placenta baixa, tot a anat genial.

Aixo si t'aconsello q no t'obsesionis am un part vaginal, jo estaba obsesionada i la segona em va destrossar psicologicament, amb aquesta ultima vaig lluitar molt pel part vaginal pero em vaig fer enrere per si pasaba algo dolent, em vaig mentalitzar q seria cessaria programada, vaig aconseguir tindre una cessaria molt respectada, ara ja em sento realitzada i molt feliç d'haber pogut disfrutar d'aquesta nova maternitat.

Aixi q anims i sobretot disfruta moltissimmmmmmmmmmmmmmmm

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::