s.o.s Erupció cutània en plena sexy week?
s.o.s Erupció cutània en plena sexy week?
SOS
Aquesta és la nostra sexy week!
i resulta que fa 4 dies em vaig menjar una llauna d'"almejas", però no me la vaig acabar del tot perquè em va fer mala espina i ara tota aquesta granizada a l'esquena i al pit estic segura que és d'això i me començat a emparanoiar!!!!!! ja que en cas de fer diana, si me intoxicat...tindré més símptomes?pot ser perillós???
no tinc ni mal de panxa ni cap altre símptoma, i no volia anar al metge a explicar-li tota la història, i que estem buscant...
a algú li ha passat?
moltes gràcies per endavant!
Aquesta és la nostra sexy week!
i resulta que fa 4 dies em vaig menjar una llauna d'"almejas", però no me la vaig acabar del tot perquè em va fer mala espina i ara tota aquesta granizada a l'esquena i al pit estic segura que és d'això i me començat a emparanoiar!!!!!! ja que en cas de fer diana, si me intoxicat...tindré més símptomes?pot ser perillós???
no tinc ni mal de panxa ni cap altre símptoma, i no volia anar al metge a explicar-li tota la història, i que estem buscant...
a algú li ha passat?
moltes gràcies per endavant!
- calidoscopi
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm
Re: s.o.s Erupció cutània en plena sexy week?
Bona tarda
No crec que tingui a veure una cosa amb l'altre, mentre no necessitis medicació.
Si són pocs granets i no et piquen doncs res i si et piquen una mica crema hidratant fresca de la nevera.
Si és més d'això crec que no tindràs més remei que anar fins al CAP.
No crec que tingui a veure una cosa amb l'altre, mentre no necessitis medicació.
Si són pocs granets i no et piquen doncs res i si et piquen una mica crema hidratant fresca de la nevera.
Si és més d'això crec que no tindràs més remei que anar fins al CAP.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |