Al cine! QUÉ ESPERAR CUANDO ESTÁS ESPERANDO
Re: Al cine! QUÉ ESPERAR CUANDO ESTÁS ESPERANDO
Nosaltres la vam anar a veure el dimecres i ens ho vam passar d'allò més bé!!! fins i tot el meu home es pixava de riure per segons quines coses.. quan l'hagueu vist ja m'explicareu, jejejeje.
Us la recomano!!!!
Us la recomano!!!!

Tothom que l'ha vist diu que rius molt! Aig! A veure si ens escapem aquest cap de setmana! :)
Aix... és que la Jennifer López.... no puc amb ella. I menys des de que vaig veure aquella última peli que va fer fa un any o així que també anava de l'embaràs. A més, aquestes pelis estàn plenes de tòpics i mites...
Jo si tot va bé aniré dilluns per la tarda!! Ja us explicare que tal!!
Si, jo tambe la vull anar a veure!! I si fa riure ja va be!! Que fer passar una bona estona, ara mateix no te preu!!
Jo l'he anat a veure, i m'ha fet gracia, a més parla de temes que sovint en parlem aqui, si que hi ha coses estereotipades, pero es una peli d'humor no un documental, així que se li permet no?
L'unic que en la sinopsis vaig llegir que era una adaptació del llibre 'que esperar cuando estas esperando' i jo no l'he llegit pero em sembla que el llibre no te res a veure amb la peli no? perque si es així, noo sé de que tanta fama el llibre, a us he dit q per una peli d'humor em sembla bé el contingut, pero per un llibre d'informació a embaraçades, doncs....
L'unic que en la sinopsis vaig llegir que era una adaptació del llibre 'que esperar cuando estas esperando' i jo no l'he llegit pero em sembla que el llibre no te res a veure amb la peli no? perque si es així, noo sé de que tanta fama el llibre, a us he dit q per una peli d'humor em sembla bé el contingut, pero per un llibre d'informació a embaraçades, doncs....
Tinc ganes de veure-la!!!! Potser no es el peliculon del segle, pero simplement per riure i compartir aquesta sinergia amb la teva parella, ja ho val!!! a veure si aquest finde tenim un foradet i aprofitarem per anar al cine a veure-la!!!!
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Avui l.he vist i no està malament. Ni super peliculon ni molt dolenta.
Fa riure bastant!!
Fa riure bastant!!
jo m.espero.... tinc el peque amb tres mesets i fent pit! i es un rellotget per menjar...
aixi q anar al cine... ens ho mirarem a casa quan surti el dvd!! gaudiu.la!!!
aixi q anar al cine... ens ho mirarem a casa quan surti el dvd!! gaudiu.la!!!
A mi em van recomanar el llibre!! M'agrada bastant, Fa un seguiment mes per mes i també hi ha molts dubtes i preguntes bastant ben explicat. De moment és l'únic que he mirat.
No crec que la peli hi tingui res a veure excepte que estan embarassades... De tota manera em faria gràcia veure-la!
No crec que la peli hi tingui res a veure excepte que estan embarassades... De tota manera em faria gràcia veure-la!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |