Ainet

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
iivju
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:06 pm

Ainet

EntradaAutor: iivju » dv. jul. 27, 2012 4:45 pm

Diumenge passat va neixer la nostra filla, i li hem posat Ainet. El problema es que no trovo quin dia es el seu sant. Per llogica diria q va ser el dia de sta Anna, pero no ho tinc clar. Algu em pot ajudar? gracies.
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ainet

EntradaAutor: edae » dv. jul. 27, 2012 7:06 pm

He trobat això a la Viquipèdia:

Etimologia d'Ainet de Besan:
Segons Joan Coromines[1], el d'Ainet és dels relativament pocs topònims pallaresos que no són d'origen iberobasc. En aquest cas es tracta o bé del llatí asinetum, paratge on hi ha molts ases, o on es crien i recrien aquests animals equins, o bé del també llatí anetum, herba aromàtica.
La segona part del topònim prové del fet que, originàriament, aquest poble es formà a partir del de Besan.

No ve d'Anna, o sigui que jo el celebraria quan vulgueu, per Santa Anna/Aina que és el que més s'assembla no? O si l'heu posat perquè us va agradar el nom del poble, pregunteu quin dia celebren la festa major.
Imatge
Imatge
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dv. jul. 27, 2012 7:40 pm

Felicitats per la nena!!

A mi Ainet era el nom que m'agradava per la nena que estic esperant i justament una de les raons era que no apareix al santoral, per tant si vols celebrar el sant algún dia hauràs d'inventar-te'l. Així que pots triar si vols el dia de santa Anna o algun altre, respecte el dia de la festa major pensa que en el pallars hi ha dos pobles que es diuen Ainet: Ainet de Besan i Ainet de Cardós.
iivju
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: iivju » dg. jul. 29, 2012 11:46 pm

vaja, m haure d inventar un dia de sant ajajajajajaja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::