sex week

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
beeth
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 3:04 pm

sex week

EntradaAutor: beeth » dl. jul. 30, 2012 2:30 pm

Hola a totes!
Us volia fer una pregunta...demà començo la bona setmaneta...i us volia preguntar si és cert allò que l'ideal és fer-ho un dia si i un dia no o és millor posar-nos-hi tots els dies...què feu vosaltres?
ems2012
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: sex week

EntradaAutor: ems2012 » dl. jul. 30, 2012 2:35 pm

Hola BEETH!

Jo no en sé gaire del tema només he tingut una SW. jeje

Pero em penso que això d'un dia si i un de no s'acostuma a fer quan la cantitat d'esperma no és la óptima.

En el nostre cas ho vam fer el dia avans de que sortis el TO + i el dia després (el dia del + no ens vam poder).

De totes maneres contrasta la informació que et dono no fos cas que m'hagi "columpiat" !!!

Molta sort guapa!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. jul. 30, 2012 3:26 pm

diuen que els espermatozoides necessiten un periode de 36-48h per a regenerar-se, i per tant la qualitat de l'esperma augmenta si es fa dia si/dia no. Nosaltres, ens els dos embarassos, ho hem encertat fent-ho aixi :ok: En el primer embaras, justament el mes que ho vam fer aixi, ens vam quedar, i amb el 2n embaras, ens vam quedar al primer mes :ok:

sort!!
Laia29
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dl. jul. 30, 2012 6:56 pm

Hola beeth!

Nosaltres vam fer deures dos dies abans de la ovulació i el mateix dia en que l'ovulet sortia a passejar! Però si que és veritat que diuen que l'esperma triga un parell de dies en madurar!

Molta sort bonica ;-)
Imatge

Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. jul. 30, 2012 7:09 pm

Hola beeth!

Jo en tots els gines que he anat (i per desgracia n'he voltat uns quants) m'han dit que lo ideal es fer cada 2 o 3 dies pero tot el mes, no nomes durant la SW ja que es molt dificil encertar els dies, i pel que he anat veient, tenen força rao...
Pero nos personalment no aguantevem aquest ritme tot el mes (es fa dificil quan treballes 10 o 11 hores cada dia...), i feiem el que crec que es mes important, que es fer-ho quan n'hi ha ganes!
Molta sort!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
beeth

EntradaAutor: beeth » dl. jul. 30, 2012 8:28 pm

Gràcies a totes!!!
Ja sé que s'ha de fer quan n'hi ha ganes però m'hi obsessiono massa, sense voler...en fi esperaré que el TO em surti positiu i ens hi posarem! merci!!!! :ok:
PETITA31
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dc. març 30, 2011 8:18 pm

EntradaAutor: PETITA31 » dl. jul. 30, 2012 8:57 pm

Beeth, bonica, el pitjor que pots fer es obsessionar-te.... Se que es difícil, sobretot al començament, però t'ho diu a que li agrada tenir-ho tot controlat!! Crec que es bo saber mes o menys quan ovulas (calcula la teva semana fèrtil) i a partir d'aqui fer-ho quan us vingui realment de gust!!! Molta sort i tant d bo aviat tinguis la teva panxa!!
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
beeth

EntradaAutor: beeth » dt. jul. 31, 2012 10:17 am

Gràcies petita31!!! Ho intentaré!!! :ok:
rubenycristi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 2:37 pm

EntradaAutor: rubenycristi » ds. ago. 18, 2012 1:46 pm

Beth nosaltres no son molt esperts ja que hem
Començar ara pero Per lo que m'han dit nosaltres ho fem dia si dia no!
Imatge
Olguiky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. ago. 22, 2012 12:38 pm

Nosaltres també intentem fer dia sí dia no. Jo també havia sentit que és important deixar que l'esperma es regeneri ..::·· ..::·· ..::·· ..::··
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. ago. 22, 2012 3:19 pm

jo penso que el millor es deixar parlar al cos femení. Quan la dona en té ganes segurament és el millor moment :ok: la natura és sàvia i el desig no és més que un indicador de la predisposició a quedar-se embarassada.

Ja sabeu noies, en quan veieu passar al vostre marit per davant i deixi de ser marit i es transformi en un "mascle" irresistible .... (ja sabeu de que us parlo ;-) ) aquell segur que serà el moment ideal.
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dc. ago. 22, 2012 3:30 pm

jajajaj entrerius tens tota la raó...a mi em passa, hi ha dies durant el cicle que el sexe em costa molt......no se em seria igual si no ho fessim...es mes nprefereixo dormir...en canvi quan s'acosta la meitat del cicle...jajajajj mes igual siguin les 12 o la 1 de la matinada :-D :-D :-D jo ho tinc clar el cos parla per si sol!!! nomès l'hem d'escoltar.....i esclar que molts altres factors siguin favorables......a aquestes alçades porto casi 1 any intentant quedar-me embarassada per segon cop!!! :ok: això si amb molta il.lusióoooooooooooooooooooooooooooo!!!!! :ok: :ok: :ok:
fada81
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

EntradaAutor: fada81 » dc. ago. 22, 2012 3:58 pm

Hola!

Ja vaig prenent nota ja que fa poquet que us llegeixo i la nostra idea es començar a practicar a partir del mes que ve... Ja m'apuntaré a les grafiqueres de setembre (és correcte que m'apunti allà? o hauria d'anar a un altre lloc?)..es que encara em faig un embolic...

Del tema de la sex week, ja vaig prenent nota dels millors dies per fer-ho, quants dies fer-ho i tot això, però penso que el millor es escoltar el nostre cos i fer-ho quan ve de gust (ja imagino que no ha de ser fàcil quan busques una :-()) )

:***:
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. ago. 22, 2012 4:35 pm

yuyu ha escrit:jajajaj entrerius tens tota la raó...a mi em passa, hi ha dies durant el cicle que el sexe em costa molt......no se em seria igual si no ho fessim...es mes nprefereixo dormir...en canvi quan s'acosta la meitat del cicle...jajajajj mes igual siguin les 12 o la 1 de la matinada :-D :-D :-D jo ho tinc clar el cos parla per si sol!!! nomès l'hem d'escoltar.....i esclar que molts altres factors siguin favorables......a aquestes alçades porto casi 1 any intentant quedar-me embarassada per segon cop!!! :ok: això si amb molta il.lusióoooooooooooooooooooooooooooo!!!!! :ok: :ok: :ok:

espero que es faci realitat ben aviat :-()-)
beeth

EntradaAutor: beeth » dc. ago. 22, 2012 7:21 pm

Nosaltres també ho fem quan en tenim ganes...ara bé!tot sigui dit que els dies que ovulo com diu la yuyu el meu cos i la meva ment estan més predisposats!jejeje
laguivi
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

EntradaAutor: laguivi » dj. ago. 23, 2012 2:26 am

Nosaltres portem un any buscant el segon, i aquesta setmana q m ha marxat la warry comencarem a fer grafiques i fer feina en la Sex week, aixo m agobia una muca Pq a vegades amb una peque de tres any, i cansats de treballar no sempre ve de gust, pero anirem a per totes! Si q crec q quan ovulo instintivament tinc mes ganes de totes maneres!
baldufa78
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » ds. ago. 25, 2012 11:04 am

totalment d'acord!!! Jo ara estic en plena SW i sí que noto més ganes de marxeta!!!! Que tremoli el baldu!!!! :p-)
Imatge
Imatge
Witchy
Entrades: 485
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 12:54 am

EntradaAutor: Witchy » dg. ago. 26, 2012 4:29 am

Hola noies!! M'agradaria aportar la meva experiència. Jo també havia sentit això de la freqüència dia si dia no, però en el meu cas vaig ovular el dia 14 o 15 de cicle i vam fer deures el 13, 14, 15, 16 i 17. O sigui que en el meu cas m'ha funcionat fer-ho cada dia als dies clau i la resta de mes intentar anar fent dia si dia no o cada dos dies per si de cas. (i sempre que se'n tinguin ganes, està clar) Suposo que és qüesti´´o de sort perquè tot i fer-ho durant els dies més fèrtils no t'assegura :-())
Molta sort a totes!!
Imatge
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-())-Nena-Boop :-())--CRIS86 :-())--Witchy :-())-Judy* :-())-Lexi-clarivcl :-())
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::