Vull anar pel segon però encara no tinc la regla!
Vull anar pel segon però encara no tinc la regla!
Hola noies!
La nostra petita ja té un any i tenim ganes de començar a buscar el germanet. El problema és que encara no m'ha vingut la regla... Jo em pensava que quan comencéssim amb l'AC o reduíssim les preses ja em vindria, però de moment no ha estat així... Ara fa un mes que només mama de nit, per tant estem 15 hores seguides sense fer teta! Això sí, a les nits mama molt... Pot ser que no em vingui la regla fins que deixi la lactància del tot?
Gràcies, maques!
La nostra petita ja té un any i tenim ganes de començar a buscar el germanet. El problema és que encara no m'ha vingut la regla... Jo em pensava que quan comencéssim amb l'AC o reduíssim les preses ja em vindria, però de moment no ha estat així... Ara fa un mes que només mama de nit, per tant estem 15 hores seguides sense fer teta! Això sí, a les nits mama molt... Pot ser que no em vingui la regla fins que deixi la lactància del tot?
Gràcies, maques!
ll*ll
Re: Vull anar pel segon però encara no tinc la regla!
Uf, cada dona és un món, però a mi em va venir tal i com dius, just a l'any, quan la meva nena va començar a menjar més AC i pràcticament només mamava de nit... Dona-li un temps al teu cos, i mentrestant, aneu provant, que qualsevol dia sona la flauta 
Hola!
pel que jo sé et pots quedar perfectament embarassada encara que no t'hagi vingut la regla. De fet, conec un cas com el teu que s'hi va quedar i de fet no sabia que s'havia quedat embarassada fins que va ser molt evident... com no tenia la regla, i no va tenir simptomes...
En fi, que hi pots anar, però com no saps quan ovules igual és més complicat. Però vaja, això és questió de pràctica i més pràctica! jejeje
Amb el tema lactància ja no sé que dir-te... pq tothom diu que et pots quedar igual de fàcil encara que donis el pit, però jo estic en aquest cas i m'està costant una mica, això que l'Aina va ser a la primera
pel que jo sé et pots quedar perfectament embarassada encara que no t'hagi vingut la regla. De fet, conec un cas com el teu que s'hi va quedar i de fet no sabia que s'havia quedat embarassada fins que va ser molt evident... com no tenia la regla, i no va tenir simptomes...
En fi, que hi pots anar, però com no saps quan ovules igual és més complicat. Però vaja, això és questió de pràctica i més pràctica! jejeje
Amb el tema lactància ja no sé que dir-te... pq tothom diu que et pots quedar igual de fàcil encara que donis el pit, però jo estic en aquest cas i m'està costant una mica, això que l'Aina va ser a la primera
Hola
a mi també em va venir just a l'any. I això que el meu fill encara mamava vàries vegades a la nit i durant el dia.
Com diu l'Helia cada cos és un món, però normalment es diu que quan es comencen a espaiar les tomes més de 4 o 5 hores, és quan el cos es pot començar a activar. En el teu cas, jo crec que si cada dia està unes 15 hores seguides sense mamar, és molt possible que en breu et vingui la regla. I com diu l'Helia ves fent que encara caçaràs el primer òvul!!!

a mi també em va venir just a l'any. I això que el meu fill encara mamava vàries vegades a la nit i durant el dia.
Com diu l'Helia cada cos és un món, però normalment es diu que quan es comencen a espaiar les tomes més de 4 o 5 hores, és quan el cos es pot començar a activar. En el teu cas, jo crec que si cada dia està unes 15 hores seguides sense mamar, és molt possible que en breu et vingui la regla. I com diu l'Helia ves fent que encara caçaràs el primer òvul!!!
Toia, jo estic igual que tú, però amb la diferència que en Pau ja té 20 mesos i ell xuma tot el que pot i més..! I des de que té l'any que anem provant si m'hi quedo i no hi ha maneres...
De totes maneres, jo em pensava que era com diu la Ponioleta, intentar enganxar el primer ovul de reiniciar els cicles, i una amiga que és ginecòloga em va dir que durant la lactància hi ha la possibilitat que hi hagin ovulacions esporàdiques i irregulars malgrat després no sagnis. Per això és possible que t'hi puguis quedar però amb moltes menys probabilitats.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
bones
estava en el teu cas i vaig fer trampes... vaig prendre el cerazet ( anticonceptiu compatible amb la lactància) durant un mes i després ja em va començar a venir la regla.
I vaig urilitzar test d'ovulació per fer més facilment diana... i al segon cicle de buscar (4art de la regla dps pastis) BINGO!!!!
Ànims guapes
estava en el teu cas i vaig fer trampes... vaig prendre el cerazet ( anticonceptiu compatible amb la lactància) durant un mes i després ja em va començar a venir la regla.
I vaig urilitzar test d'ovulació per fer més facilment diana... i al segon cicle de buscar (4art de la regla dps pastis) BINGO!!!!
Ànims guapes
Jo estic igual! Vull quedar-me embarassada però encara no tinc regla. Però sí tinc sensació d'ovular, i algún mes he tingut regla, però tres vegades i fa 17 mesos que vaig parir.
Estic pensant en fer servir test d'ovulació, sabeu quin va bé en el nostre cas? Algún recomedable? Gràcies!
Estic pensant en fer servir test d'ovulació, sabeu quin va bé en el nostre cas? Algún recomedable? Gràcies!
Ostres, veig que som unes quantes en la mateixa situació!
Eternitat, m'has deixat ben parada! Jo tenia entès que era exactament al contrari, que podies tenir sagnats sense haver ovulat, però que si ovulaves després tenies la regla segur!
NidiaGi, el zerazet et fa ovular encara que el teu cos no ho hagi fet de manera espontània? Doncs seria una solució... Però no pot ser que fos coincidència? Vull dir, que justament quan et vas començar a prendre els anticonceptius, el teu cos va començar a ovular perquè ja li tocava? No en tinc ni idea, eh?
Albercoca, jo m'he comprat testos d'ovulació a l'ebay, baratíssims! Però tampoc és qüestió d'anar-ne fent cada dia, si potser no ovulo fins d'aquí 3 mesos...
Gràcies pels consells, noies!Com diuen la Helia, la Noe i la Ponioleta, serà qüestió d'anar provant... A veure si enganxem el primer òvul! Em dóna la sensació que serà molt més complicat que la primera vegada...
Eternitat, m'has deixat ben parada! Jo tenia entès que era exactament al contrari, que podies tenir sagnats sense haver ovulat, però que si ovulaves després tenies la regla segur!
NidiaGi, el zerazet et fa ovular encara que el teu cos no ho hagi fet de manera espontània? Doncs seria una solució... Però no pot ser que fos coincidència? Vull dir, que justament quan et vas començar a prendre els anticonceptius, el teu cos va començar a ovular perquè ja li tocava? No en tinc ni idea, eh?
Albercoca, jo m'he comprat testos d'ovulació a l'ebay, baratíssims! Però tampoc és qüestió d'anar-ne fent cada dia, si potser no ovulo fins d'aquí 3 mesos...
Gràcies pels consells, noies!Com diuen la Helia, la Noe i la Ponioleta, serà qüestió d'anar provant... A veure si enganxem el primer òvul! Em dóna la sensació que serà molt més complicat que la primera vegada...
ll*ll
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
NidiaGi ha escrit:bones
Ànims guapes
Doncs a mi prenent el cerazet durant tota la lactància em va tardar 4 anys a venir la regla... per tant, crec que devia ser coincidència. Ja que crec que el cerazet era just el que feia que no em vingués la regla.
El cerazet l'unic que inhibeix és la ovulació però no regula els cicles (es una dosis diaria de progestàgens). Per això hi ha noies que no tenen regles i d'altres que les tenen irregulars (això pot ser dues vegades al més o cada més o cafa 2 o 3...). De fet, quan les prescribim sempre solem dir que és molt important no oblidar-se de cap perquè justament no saps si tindràs la regla ni cada quan.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Precisament amb el cerazet no tenia la regla i evita que ovulis (tampoc la tenia abans) va ser al deixar el cerazet que en uns 15-20 dies em va baixar la regla, i llavors se'm van regularitzar els cicles una mica més llargs del que tenia però regulars (van passar de 28 a 32 dies)...
Ens veiem
Ens veiem

Toia, què valenta! Un germanet/a per la Queralt! Espero que tinguis sort i cacis aviat l'òvul! A mi la primera regla em va venir quan encara donava el pit, però ja molt poquet. Hi ha moltes noies per aquí que s'han quedat del segon sense tenir la regla. Sooort!
Gràcies pels comentaris, noies!
Sitaaaaa!!!! Quina il.lusió llegir-te per aquí! A veure si t'animes a buscar un germanet per l'Arnau, i ens tornem a trobar al post de buscadores!!! Hehehe!
Sandrajuli, 4 anys sense regla! M'has deixat al.lucinada! Suposo que el teu fill devia mamar molt i molt, no? Vaja,jo, si sumo l'embaràs, aviat portaré dos anys sense regla! és tan còmode...
Petonets i bon divendres!
Sitaaaaa!!!! Quina il.lusió llegir-te per aquí! A veure si t'animes a buscar un germanet per l'Arnau, i ens tornem a trobar al post de buscadores!!! Hehehe!
Sandrajuli, 4 anys sense regla! M'has deixat al.lucinada! Suposo que el teu fill devia mamar molt i molt, no? Vaja,jo, si sumo l'embaràs, aviat portaré dos anys sense regla! és tan còmode...
Petonets i bon divendres!
ll*ll
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Toia ha escrit:Sandrajuli, 4 anys sense regla! M'has deixat al.lucinada! Suposo que el teu fill devia mamar molt i molt, no? Vaja,jo, si sumo l'embaràs, aviat portaré dos anys sense regla! és tan còmode...
Sí i si hi sumem l'embaràs 4 anys i 9 mesos! que bé que s'estava... hehe! però a partir dels 2 anys o així no mamava pas tant... bé... a demanda com sempre i hi havia dies que molt i dies que poquet. Però ja dic que crec que era l'efecte del cerazet eh!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |