Referencies Damia Dexeus
Referencies Damia Dexeus
Hola a totes,
M'he animat a participar en el fòrum de Socpetit.cat ja que ens volem posar a buscar un petitó.
El ginecoleg que tinc ara mateix no m'agrada i voldria saber si teniu referències del doctor Damià Dexeus o de la clínica Somdex del Grup Tres Torres, ara mateix estic amb Sanitas però aquest metge no el tinc dins el quadre mèdic però si que tinc un assegurança de reembols (80%). Creieu que val la pena? He llegit bones refèrencies però volia saber la vostra opinió.`
Moltes gràcies a totes!!
M'he animat a participar en el fòrum de Socpetit.cat ja que ens volem posar a buscar un petitó.
El ginecoleg que tinc ara mateix no m'agrada i voldria saber si teniu referències del doctor Damià Dexeus o de la clínica Somdex del Grup Tres Torres, ara mateix estic amb Sanitas però aquest metge no el tinc dins el quadre mèdic però si que tinc un assegurança de reembols (80%). Creieu que val la pena? He llegit bones refèrencies però volia saber la vostra opinió.`
Moltes gràcies a totes!!

Re: Referencies Damia Dexeus
Hola martona77,
Estic de 14 setmanes i em visito amb el Dr. Damià Dexeus. Abans em visitava a la Clinica Dexeus però no trobava cap ginecòleg que m'acabés d'agradar i quan vam començar a buscar
(ens ha costat bastant perquè teniem varis problemes tant jo com el meu marit- endometrisosis, varicocele-) una coneguda em va recomenar al Dr. Dexeus. Com que m'entrava per la mútua hi vaig anar i la veritat és que des del primer dia em va agradar molt.
És un home molt agradable i proper i s'explica molt bé i de manera planera. I la clínica en general també m'agrada, doncs al ser petita (ocupen només una planta de la clínica) és molt familiar i tranquila.
Les ecos me les ha fet un altre dr. (Miso) que és una mica més sec però també s'explica molt bé. I ens ha fet eco en 3D i ens va gravar video i tot!
Així que per la meva experiència, t'ho recomano.
Espero haver-te ajudat!
Estic de 14 setmanes i em visito amb el Dr. Damià Dexeus. Abans em visitava a la Clinica Dexeus però no trobava cap ginecòleg que m'acabés d'agradar i quan vam començar a buscar
(ens ha costat bastant perquè teniem varis problemes tant jo com el meu marit- endometrisosis, varicocele-) una coneguda em va recomenar al Dr. Dexeus. Com que m'entrava per la mútua hi vaig anar i la veritat és que des del primer dia em va agradar molt. És un home molt agradable i proper i s'explica molt bé i de manera planera. I la clínica en general també m'agrada, doncs al ser petita (ocupen només una planta de la clínica) és molt familiar i tranquila.
Les ecos me les ha fet un altre dr. (Miso) que és una mica més sec però també s'explica molt bé. I ens ha fet eco en 3D i ens va gravar video i tot!
Així que per la meva experiència, t'ho recomano.
Espero haver-te ajudat!
Hola martona77,
Jo fa uns quans anys vaig anar amb el doctor Santiago Dexeus i llavors ell em va derivar a en damia dexeus i vaig quedar molt contenta. No era per cap tema d,embaras sinó perquè tenia sempre moltes pèrdues. És un home dolç i atent i em van acabar solucionant el tema. Ja et dic que no era tema d,embaras sinó només problemes ginecològics.
Jo fa uns quans anys vaig anar amb el doctor Santiago Dexeus i llavors ell em va derivar a en damia dexeus i vaig quedar molt contenta. No era per cap tema d,embaras sinó perquè tenia sempre moltes pèrdues. És un home dolç i atent i em van acabar solucionant el tema. Ja et dic que no era tema d,embaras sinó només problemes ginecològics.
Jo he estat assignada al dr. Damia Dexeus. Aquest mes he anat a la clinica per començar a programar-nos les proves de fertilitat per veure que està fallan, ja que encarem el 9e mes de recerca. No et puc donar referencies perquè fins final de setembre no tinc visita amb ell, però l'atencio de la clinica i dels seus col.laboradors ha sigut fantàstica.
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Hola,
Jo si que et puc donar referències del Damià Dexeus. Per el meu primer embaràs em visitava el Dr. Ruiz de la Clínica Dexeus, va ser un part programat i el Dr. Ruiz em va dir que si volia que m'atengués ell havia de pagar 900 euros apart (
), vaig decidir no pagar i vaig tenir la immensa sort que el metge que estava de guàrdia aquell dia era el Damià i em va atendre el part ell, he de dir que va ser un part sense complicacions, però al ser induït quan portava 12 hores de part va aparèixer ell i per mi va ser com un àngel, val a dir que vaig quedar molt descontenta del tracte de la resta de personal de la Dexeus (aquell dia també anava de part una famosa i tothom perdia el cul per ella, infermeres, llevadores, etc...), però el Damià va ser el millor amb diferència.
A partir d'aquell moment vaig anar amb el Damià per tot (revisions, etc...), i quan es va canviar a la clínica Tres Torres hi vaig continuar, tinc la sort que m'entra per Mútua, però si no m'hagués entrat hauria canviat de Mútua abans que canviar de ginecòleg!
Ara m'està portant el meu segon embaràs, i quina diferència amb el primer! t'ho explica tot super bé, es encantador, super atent, amable, i almenys sé que m'atendrà el dia del part, i això et dona molta confiança.
Només et diré que el meu marit em diu que si ell fos dona li agradaria el Damià segur!!! jo estic encantada!!!
Estic a la teva disposició per si tens qualsevol dubte.
Jo si que et puc donar referències del Damià Dexeus. Per el meu primer embaràs em visitava el Dr. Ruiz de la Clínica Dexeus, va ser un part programat i el Dr. Ruiz em va dir que si volia que m'atengués ell havia de pagar 900 euros apart (
A partir d'aquell moment vaig anar amb el Damià per tot (revisions, etc...), i quan es va canviar a la clínica Tres Torres hi vaig continuar, tinc la sort que m'entra per Mútua, però si no m'hagués entrat hauria canviat de Mútua abans que canviar de ginecòleg!
Ara m'està portant el meu segon embaràs, i quina diferència amb el primer! t'ho explica tot super bé, es encantador, super atent, amable, i almenys sé que m'atendrà el dia del part, i això et dona molta confiança.
Només et diré que el meu marit em diu que si ell fos dona li agradaria el Damià segur!!! jo estic encantada!!!
Estic a la teva disposició per si tens qualsevol dubte.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |