Endocrí a BCN
Endocrí a BCN
Hola noies,
No sé ben bé on posar aquest missatge, estic en tractament de fertilitat i tinc hipotiroidisme i SOP. Voldria canviar d'endocrí perquè la que em porta no la veig massa especialitzada en embarassos, a quin aneu vosaltres? em podeu recomanar algún?
Moltes gràcies i sort a totes!
No sé ben bé on posar aquest missatge, estic en tractament de fertilitat i tinc hipotiroidisme i SOP. Voldria canviar d'endocrí perquè la que em porta no la veig massa especialitzada en embarassos, a quin aneu vosaltres? em podeu recomanar algún?
Moltes gràcies i sort a totes!
Re: Endocrí a BCN
Bones, jo desde fa 7 anys em porta la doctora Sesmilo de la Dexeus. Estic molt contenta! Quant vaig estar embarasada m' ho va portar ella el tema del hipotiroidisme.
Hola Bira, jo tb tinc hipotiroidisme i sop. Tinc 27 anys. Jo tb busco un bon endocri q estigui x la labor i entengui el q es el SOP i l'hipotiroidisme i la gana q es te a tot hora!
Jo de moment no n'he trobat cap! Aixi q aprofito el teu post x assabenar-me tb!
Jo de moment no n'he trobat cap! Aixi q aprofito el teu post x assabenar-me tb!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Hola Bira jo tinc hipotiroidisme. Me'l van detectar als 27 anys abans de quedar-me embarassada del meu fill. A mi em porta el Dr. Giménez als consultoris de la Clínica Sagrada família. És encantador i molt professional.
M'uneixo a vosaltres. Jo tinc hipertiroïdisme que hem van detectar després de l'embaras, ara farà dos anys. Buscaria també endocrí a Barcelona per a tornar a intentar un altre embaras.
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Hola guapes, jo sóc hipotiroidea de naixement , ara fa cosa d 5 mesos vaig tenir la meva petita, i fa anys q hem porta la DRA PADROS , i estic molt contenta , hem va controlar tot l'embaraç , anailitica casi cada mes i molt bè molt contenta ! si alguna vol el telefon aqui el deixo : 934151426
treballa amb les mutues mes importants.
ja hem direu q tal.
treballa amb les mutues mes importants.
ja hem direu q tal.
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Hola noies!
Gracies per contestar-me, tambe mhavien recomanat la Dra Sesmilo pero et donen hora per daqui 2 mesos i per mutua nomes visita matins.
Jo tambe vaig amb la Dra Padros, m'agrada perque controla molt be la tiroides i les analitiques pero voldria una altra opinio pel tema Sop.
Ja us dire si canvio que tal es. Gracies!
Gracies per contestar-me, tambe mhavien recomanat la Dra Sesmilo pero et donen hora per daqui 2 mesos i per mutua nomes visita matins.
Jo tambe vaig amb la Dra Padros, m'agrada perque controla molt be la tiroides i les analitiques pero voldria una altra opinio pel tema Sop.
Ja us dire si canvio que tal es. Gracies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |