Seminogrames- anàlisi de resultats

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ariru124
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 11:37 am

Seminogrames- anàlisi de resultats

EntradaAutor: ariru124 » dg. ago. 26, 2012 2:42 pm

Hola!
És el primer tema que obro...
Resulta que la meva parella i jo vam fer-nos els primers anàlisis perquè ja fa un any que estem intentant tenir un peque i no hi ha manera. Jo tinc 36 (gairebé) i ell 35.
Els meus anàlisis eren correctes, però el seminograma donava un recompte de 11 milions.
Naturalment, abans d'anar al metge ja vam mirar a un munt de webs quins eren els nivells óptims, i vam trobar que:

Oligozoospermia moderada: entre 10 y 20 millones/ml

Ens vam atabalar però quan vam anar al metge va mirar els resultats i va dir que tot era normal i que jo m'hauria de fer una histerosalpingografia.... vam quedar uns mica parats... no és que no em cregui al metge però vam contrastar la informació en un munt de pàgines web... No sé, em sembla que demanaré hora amb algun altre metge... Què en penseu?

Vaig anar a Gidona (Girona) amb el doctor Sala... em va dir que em derivaria al doctor Ingalada, però aquest no me'l cobreix la mútua. Volia provar d'anar a la Clínica Girona o la Bofill... algú em pot donar algun consell/informació?

Gràcies!
Imatge
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Seminogrames- anàlisi de resultats

EntradaAutor: eternitat » dg. ago. 26, 2012 5:45 pm

Ariru124, pensa que una oligoespermia fa més difícil un embaras per medis fisiològics però no ho fa impossible, i aquestes xifres, crec recordar que no impedeix fer una inseminació artificial. Qualsevol gine et farà fer una histerosalpingografia per a poder acabar de decidir si el millor tractament per a vosaltres es una inseminació o bé una fecundació
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. ago. 26, 2012 6:54 pm

Bones Ariru!

Tot i que 11 milions no són gaires, cal mirar més coses. No és el mateix si a mes ejacula 5 ml i hi ha més del 40% ràpid i molt ràpid, per exemple. Llavors el pronóstic es bo. No se si m'explico bé...

Nosaltres el semino vam anar al centre de genètica Girona (de la Clínica Girona), i segurament demanaré visita amb el Dr. Carrera de Girofiv (Clínica Girona) per començar amb IA.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
ariru124

EntradaAutor: ariru124 » dg. ago. 26, 2012 8:41 pm

Gradual ja sé, petitpríncep. Sembla q les altres dades del seminograma no eren dolentes, només el recompte. Ara el repetirà. De tota manera el doctor de Gidona em va dir q hauria de demanar hora amb el doctor Inglada, també de Gidona, però no m'entra per la
Mutua i no sé què fer. Els de girofiv tampoc m'entren...
Jo només vull que m'interpretin els resultats i em diguin què hem de fer. Si llavors haig de pagar ja ho faré, però per exemple el Dr. Querol o la Gispert també em poden dir què tenim , no? O només es dediquen a seguiment d'embarassos? Estic feta in embolic!!! COI de mútues !
Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. ago. 26, 2012 9:01 pm

A mi va ser la meva gine que em va dir el camí a seguir despres del semino i els meus resultats, ja que la quantitat és similar als que dius tu, però la velocitat i la quantitat en volum és bastant baixa.
Em va recomenar una gine de RA, però com que no m'entrava per la meva mútua, vaig mirar quina m'entrava i per això anirem a Girofiv.
Sort!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
ariru124

EntradaAutor: ariru124 » dg. ago. 26, 2012 9:17 pm

Moltes gràcies !!! :) sort vosaltres també !!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::