TEMPERATURA BASAL
TEMPERATURA BASAL
Hola!
he estat buscant algun tema que només parli d'això però no el trobo... us explico
Tinc una nena de 2 anys i fa uns mesos estem buscant el segon i no hi ha manera, i amb la primera va ser molt fàcil!
Vull començar a pendre'm la temperatura basal per saber quan ovulo exactament, i si ovulo, però no sé com fer-ho exactament. De moment ho he anat fent amb un termometre digital a l'aixella pel mati, però es que em dona valors molt raros, jo crec q no funciona! Em dona valors de 35º i no crec q això pugui ser.... A mes em varia molt d'un dia per l'altra.
Aixi que em volia comprar un altre termometre, i no se si n'hi ha de vaginals o millor orals... que em recomeneu?
he estat buscant algun tema que només parli d'això però no el trobo... us explico
Tinc una nena de 2 anys i fa uns mesos estem buscant el segon i no hi ha manera, i amb la primera va ser molt fàcil!
Vull començar a pendre'm la temperatura basal per saber quan ovulo exactament, i si ovulo, però no sé com fer-ho exactament. De moment ho he anat fent amb un termometre digital a l'aixella pel mati, però es que em dona valors molt raros, jo crec q no funciona! Em dona valors de 35º i no crec q això pugui ser.... A mes em varia molt d'un dia per l'altra.
Aixi que em volia comprar un altre termometre, i no se si n'hi ha de vaginals o millor orals... que em recomeneu?
Re: TEMPERATURA BASAL
Noe et recomano quie passis pel post de grafiqueres...a la primera pagina hi ha tota la informació recopilada perque no t'atavalis massa!!
t'en faig 5 centims rapidets:
La temperatura basa es pren alla sota com diu el seu nom, el termometre pot ser digital o de mercuri...recomanem digital perque pita i com encara estem mig adormides
Te l'has de pendre cada dia a la mateixa hora i sense moure't del llit!
apuntar-la en una grafica i anar fent cada dia....quan vegis una baixada important....vol dir que s'acosta la pujada de tempe qeu et marcara el dia d'ovulació....pero el millor de tot es que et passis per grafiqueres, allà t'ho aclariran tot!
sort amb la busqueda!!
La temperatura basa es pren alla sota com diu el seu nom, el termometre pot ser digital o de mercuri...recomanem digital perque pita i com encara estem mig adormides
Te l'has de pendre cada dia a la mateixa hora i sense moure't del llit!
sort amb la busqueda!!

Mare meva quanta informacio!!!! M'ho mirare amb calma per no atabalar-me jejejej
uffff,
jo ja m'he estressat...
Nosaltres volem començar a buscar d'aquí a poquet pero primer provaré de buscar la panxulina sense prendre'm la temperatura, ni aquarius, etc...
a veure que passa, i si al cap d'un temps no ens quedem embarassats..ja començo a prendre apunts de què fer!

jo ja m'he estressat...
Nosaltres volem començar a buscar d'aquí a poquet pero primer provaré de buscar la panxulina sense prendre'm la temperatura, ni aquarius, etc...
a veure que passa, i si al cap d'un temps no ens quedem embarassats..ja començo a prendre apunts de què fer!

- rubenycristi
- :: formigueta

- Entrades: 83
- Membre des de: dv. ago. 17, 2012 2:37 pm
Nosaltres aquest mes farem servir el TO si no al mes que be ja pendrem la tenperatura!! Quantes coses mare meva
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |