Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marsalada
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 16, 2012 4:54 pm

Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: marsalada » dg. set. 16, 2012 5:02 pm

Hola, noies!!!
Fa força temps que us llegeixo, molt abans que se m'hagués despertat el desig de ser mare (o potser perquè se'm començava a despertar?).
El fet és que des d'aquí us voldria animar, sobretot a totes les que ja tenim una edat, a ser mares si ho voleu. I us animaré de cop perquè us explicaré què em va passar a mi la setmana passada. Vaig anar a la ginecòloga, perquè el meu company i jo finalment ens hem decidit a intentar ser pares, i em va rebre embarassada als 43. O sigui que ja ho veieu!
I res, fa dos mesets que ho intentem, i ja estic frisosa per quedar-m'hi!!

Una abraçada a totes!

marsalada
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Maria V. » dg. set. 16, 2012 5:26 pm

Al meu temps (sóc àvia) a partir dels 30 ja semblava que et consideraven vella per a un primer fill, però això ha canviat molt. 39 anys no són tants. Endavant!
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dg. set. 16, 2012 6:31 pm

Benvinguda al SP!

L'edat no és un factor determinant avui en dia. Et desitjo molta sort en aquesta cerca! Ens anirem llegint per aquí, a veure si aviat podem celebrar el teu positiu.
Imatge

Imatge
calidoscopi
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm

EntradaAutor: calidoscopi » dg. set. 16, 2012 8:13 pm

Moltíssima sort, esperem que aviat ens puguis dir :-()) :-())
Imatge Imatge

Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. set. 17, 2012 8:47 am

jo vaig començar a buscar amb 39 i vaig trigar 6 mesos en aconseguir la panxeta quan ja en tenia 40. Tot va anar molt bé i ara tinc un nen preciós de 3.5 anys.

Ànims. :ok:
Lusu
:: cèrvol
Entrades: 561
Membre des de: dg. set. 02, 2012 2:55 pm

EntradaAutor: Lusu » dl. set. 17, 2012 10:27 am

Hola!!!!!

Jo tinc 39 any!!! vaig tenir la meva filla al 38. Ara ella te 16 mesets i en un parell de mesos com a molt ens posarem a pel segon. I estic encantada!!!!! :-)

Molta sort i que sigui curta la recerca!!!!!
Imatge Imatge

Imatge
Lusu

EntradaAutor: Lusu » dl. set. 17, 2012 10:27 am

Hola!!!!!

Jo tinc 39 any!!! vaig tenir la meva filla al 38. Ara ella te 16 mesets i en un parell de mesos com a molt ens posarem a pel segon. I estic encantada!!!!! :-)

Molta sort i que sigui curta la recerca!!!!!
Imatge Imatge

Imatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dl. set. 17, 2012 11:20 am

Osti, nenes, no sabeu els ànims que em transmeteu... tinc 34 anys per 35, porto uns deu mesos de recerca, i com moltes de les que som a aquest fòrum se'm fa mooolt costa amunt! De fet, sempre he volgut tenir-ne 2 o fins i tot 3, si les condicions econòmiques em deixen, i una acaba pensant que ni un, podrà... Llegir això omple d'ànim i energia, moltes gràcies boniques!!! :love:
Danu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 17, 2012 12:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lusu

EntradaAutor: Lusu » dl. set. 17, 2012 11:57 am

Danu si ets molt jove tu!!!!! I tant que podràs tenir 2 o 3 fills encara!!!! Jo penso que la teva edat és l'ideal per tenir fills ;-)

L'únic que penso és que no et pots adormir molt entre un fill i l' altre perque sinó si que s'et fica el temps al demunt. Ara jo ha està fet així, però penso que hauria estat millor deixar les pastilles fa uns 2 o 3 mesos perquè ara ja podríem ser per feina ja que mai sap el que trigarem.... Però bé, les coses van con van...
Imatge Imatge

Imatge
mar2012
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dl. set. 17, 2012 8:54 pm

Marsalada, Si q ànima aquesta història.. Jo en tinc 40, i la veritat es q el tema d l,edat em preocupa una mica.. Molta sort guapa!!

Lusu.. El mateix.. Molta sort x aquest germanet.
baldufa78
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dt. set. 18, 2012 7:39 pm

Reines!!

Llegir-vos és com una bomba d'energia, jo estic a punt de fer-ne 34 i fa cosa d'un any que estem buscant el primer fill i no arriba, el camí es fa costerut a vegades i penso que no ho aconseguirem, que no podrem tenir-ne més d'un... en fi, què us he d'explicar???

al final, el més important és el el desig de ser mares, oi??

molts petonets i a veure si entre totes afinem la punteria i fem diana aviat!! :p-)
Imatge
Imatge
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dt. set. 18, 2012 7:48 pm

Baldufa, una companya de feina va ser mare del primer fill als 37 anys i ara ha tingut el segon als 39. Per tant, no has patir, que segur que podràs tenir-ne més d'un si ho vols.
Imatge

Imatge
Lusu

EntradaAutor: Lusu » dc. set. 19, 2012 10:44 am

Baldufa78 et dic com a la Danu, sou molt joves encara. I tant que podreu tenir un o dos o més si en voleu!!!!! A vegades costa una mica però el mes que menys tu esperis caurà la panxolina i t'oblidaras del que t'ha costat!!!! Molts ànims maca i sobre tot que no decaigui l'il·lusió!!!!!!
Imatge Imatge

Imatge
Runi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Runi » dc. set. 19, 2012 5:01 pm

Molts ànims a totes!! Jo estic embarassada de 18 setmanes i tinc 37 anys, ara som moltes les que decidim ser mares amb una edat una mica avançada però això no ha de ser un impediment.
Així que ànims amunt!! :b-))) :b-)))
Imatge
Berta2
Entrades: 223
Membre des de: ds. feb. 05, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: Berta2 » dc. set. 19, 2012 5:37 pm

Hola guapes,

Tinc 41 anys i avui m'han confirmat que estic embarassada, encara es molt recent i no se qué passarà, pero de moment....
Abans de començar a buscar, vaig preguntar a la meva gine com ho veia, em va dir que jo era una persona sana i que no tenia perque renunciar-hi, que hi havia noies joves amb més problemes que jo.

Jo tinc un fill de 10 anys, no era la meva intenció esperar tant per anar a pel segón, pero de vegades la vida et porta per on tu no esperes, i ara m'he llençat de cap. Així que molts ànims encara que us sembli que sigueu grans, que va!!!!
Imatge
mar2012

EntradaAutor: mar2012 » dc. set. 19, 2012 6:00 pm

Berta!!! Enhorabona!!! Jo tb tinc un nen d 10 anys.. I pel segon tb vam deixar passar molt temps.. Ara però ja fa molt temps q ho provem.. I d moment, res d res.. Ara estic fent RA.. Tinc moltes ganes d tornar a ser mare i SEGUR QUE HO ACONSEGUIREM!!. ( tinc 40 anys).
Petons i ànims x totes!
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dl. set. 24, 2012 12:26 pm

holal maques,
entro per donar-vos molts i molts anims!!!!! jo tb estava ben preocupada amb això de l'edat (ja en tinc 41), fins i tot vaig obrir un post amb el tema tb. He tingut algun disgust, però ara sembla que sí, que la cosa va bé. Ja estic de 8 setmanes i hem vist el cor bategar.
Fins i tot m'agradaria tb tenir-ne dos, però bé això ja es veurà..
La meva àvia sempre em deia que ella havia tingut l'ùltim fill (5è) als 45 i que estava encantada.

berta enhorabona!!!!! quina il.lusió m'ha fet llegir-te, ja veuràs com tot anirà molt bé!!! Així doncs compartirem post de marones?? :p-)
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
mar2012

EntradaAutor: mar2012 » dl. set. 24, 2012 1:11 pm

Eni.. Moltes gràcies per explicar la teva experiència.. això dona mooolts ànimsss!!!.. Moltes FELICITATS per la teva panxu!!!.. Et desitjo que tot vagi molt i molt bé..
>.-<: >.-<: >.-<:
I a veure si la resta podem anar darrera teu i fer també realitat el nostre desig..

Petons. :-()-)
Berta2
Entrades: 223
Membre des de: ds. feb. 05, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: Berta2 » dl. set. 24, 2012 5:28 pm

eni ha escrit:holal maques,
entro per donar-vos molts i molts anims!!!!! jo tb estava ben preocupada amb això de l'edat (ja en tinc 41), fins i tot vaig obrir un post amb el tema tb. He tingut algun disgust, però ara sembla que sí, que la cosa va bé. Ja estic de 8 setmanes i hem vist el cor bategar.
Fins i tot m'agradaria tb tenir-ne dos, però bé això ja es veurà..
La meva àvia sempre em deia que ella havia tingut l'ùltim fill (5è) als 45 i que estava encantada.

berta enhorabona!!!!! quina il.lusió m'ha fet llegir-te, ja veuràs com tot anirà molt bé!!! Així doncs compartirem post de marones?? :p-)

Hola!!
Eni, cóm estàs? jo de moment esperant, m'han hagut de repetir la beta perque va sortir molt justeta, demà sabré els resultats, aixxxxxx...
De totes maneres, no s'ha de defallir, no? ja us explicaré,
Me n'alegro molt de que estiguis bé,

Petons per totes,
Imatge
Delfina
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » dv. set. 28, 2012 11:34 am

Marsalada noia, t’escric per agrair-te que obrissis aquests post, per desitjar-te molt sort i donar-te molts ànims!. És veritat que no és el mateix tenir fills de “gran” ara que abans, però sempre tenim aquella cosa, oi?. Jo vaig ser mare als 39 i la meva experiència ha sigut fantàstica!. Em vaig quedar als 39 i vaig tenir a l’Arnau amb 39. O sigui que, noia, jo només et puc dir que els 39 és una edat estupenda! :ok: . Vaig tenir molt bon embaràs i tot va anar de perles, cert que tenia por, d’això i allò, no et diré que no, però tot va anar bé. I som moltes les que, pels motius que siguin, decidim tenir els nostres fillets més enllà dels 35. Així que m’he alegrat molt de veure aquest post obert i poder compartir els nostres neguits, anhels i experiències. Molta sort, maca!

Runi, eni....... enhorabona, boniques!!!!. Berta, sento que no hagi pogut ser...aquest cop.

Danu, baldufa, us dic com la Lusu....sou molt joves,nenes, no us desanimeu que ja veureu que tot anirà sortint.

marsalada, mar2012, i a totes les que esteu buscant, ànims i moltíssima sort!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::