Regalo tets d'ovulació - REGALATS
Regalo tets d'ovulació - REGALATS
Hola a tothom,
Per qui li interessi, regalo tests d'ovulació.
Si sou fora de Girona, només heu de pagar els ports (sempre que no els pugui donar en mà, és clar)
Tinc 4 clearblue i uns 20-30 de tira senzills. Tots caduquen passat el juliol de 2013.
Molta sort a totes

Per qui li interessi, regalo tests d'ovulació.
Si sou fora de Girona, només heu de pagar els ports (sempre que no els pugui donar en mà, és clar)
Tinc 4 clearblue i uns 20-30 de tira senzills. Tots caduquen passat el juliol de 2013.
Molta sort a totes

monipal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Regalo tets d'ovulació
Monipal a mi m'interessen!! Pero jo voldria pagar els ports! Saps a quan poden pujar?
A mi tb m'anirien de conya la veritat!!!!
Porque visto lo visto... Aixo es podria enviar x correu certificat q emm penso q son uns 5€ jo soc de bcn... Ei yuyu tb ens ho podriem partir no??? Jeje
Porque visto lo visto... Aixo es podria enviar x correu certificat q emm penso q son uns 5€ jo soc de bcn... Ei yuyu tb ens ho podriem partir no??? Jeje
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Ho sento a les dues, ja els he donat!!!
Molta sort.
Molta sort.
Re: Regalo tets d'ovulació - REGALATS
em sembla be monipal...però llavors no cal que ho pengis al forum no et sembla?? perque et vam contestar deseguida dues noies......i no ens els regales a nosaltres??
doncs quins fiasco!!!

doncs quins fiasco!!!

Re: Regalo tets d'ovulació - REGALATS
Perdoneu, però em van enviar un privat abans que vosaltres.
Em sap greu que us ho prengueu així, però van contactar amb mi per haver posat el post.
Em sap greu que us ho prengueu així, però van contactar amb mi per haver posat el post.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |