Monitor Clearblue Digital
Monitor Clearblue Digital
Hola noies!!!!
entro per saludar-vos i de pas fer una pregunta: alguna de vosaltres heu fet servir el monitor de Clearblue digital? Ja sé que en teoria es per no quedar-se embarassada, pero també es pot fer servir per tenir l´efecte contrari, es a dir, per quedar-te. Quan et diuen "dia verd" doncs malament i quan diu "dia vermell" wiwiwiiii!!! es moment de posart-se les piles ben posades! jejeje
Alguna de vosaltres l´ha fet servir? i que n´opineu..es recomanable?
Petonassos per totessssssssssssssss!!!!
entro per saludar-vos i de pas fer una pregunta: alguna de vosaltres heu fet servir el monitor de Clearblue digital? Ja sé que en teoria es per no quedar-se embarassada, pero també es pot fer servir per tenir l´efecte contrari, es a dir, per quedar-te. Quan et diuen "dia verd" doncs malament i quan diu "dia vermell" wiwiwiiii!!! es moment de posart-se les piles ben posades! jejeje
Alguna de vosaltres l´ha fet servir? i que n´opineu..es recomanable?
Petonassos per totessssssssssssssss!!!!

Re: Monitor Clearblue Digital
Hola vanebcn79! jo he pensat el mateix que tu
, que també pot servir per a quedar-te si mires els dies vermells
, crec que és una miqueta car però si va bé....a veure si alguna companya ens pot explicar que tal va.
Petonetsss
, que també pot servir per a quedar-te si mires els dies vermells
, crec que és una miqueta car però si va bé....a veure si alguna companya ens pot explicar que tal va. Petonetsss
Hola noies!
Jo tinc el monitor de fertilitat Clear Blue, aquest està indicat per la búsqueda del
, funciona amb unes varilles i t'indica els dies de baixa fertilitat, mitja i alta fertilitat, inclús el dia que t'hauria de venir la regla.
Ja no el faig servir perquè no ho podem aconseguir de forma natural, si algú li interessa us el puc deixar a bon preu.
Us deixo el link per si info de com funciona:
http://www.clearblue.com/es/monitor-de- ... arblue.php
Molta sort! petonets.
Jo tinc el monitor de fertilitat Clear Blue, aquest està indicat per la búsqueda del
, funciona amb unes varilles i t'indica els dies de baixa fertilitat, mitja i alta fertilitat, inclús el dia que t'hauria de venir la regla.Ja no el faig servir perquè no ho podem aconseguir de forma natural, si algú li interessa us el puc deixar a bon preu.
Us deixo el link per si info de com funciona:
http://www.clearblue.com/es/monitor-de- ... arblue.php
Molta sort! petonets.
Hola bira! desconeixia aquest monitor de fertilitat, jo de moment no hi estic interessada, aquest és el meu primer cicle sense les pastilles, però gràcies!
Et desitjo molta sort i que tot vagi superbé!
He trobat un post a Off-topics que parlen del clearblue digital
, és aquest:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=31&t=31199
Et desitjo molta sort i que tot vagi superbé!
He trobat un post a Off-topics que parlen del clearblue digital
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=31&t=31199
Hola wapes!!!
merci per les opinions, us agraeixo molt el que m´hagueu contestat! jejeje
Per cert bira, a quin preu el deixaries? He vist el monitor i les varilles a la següent web per un bon preu. He preguntat a les farmàcies aqui os visc jo el preu i el monitor em surt per 118 euros i les varilles a 30, i a la web em surt mooolt mes barat..jejeje
Us deixo el link:
https://www.farmaciaencasaonline.es/cle ... 0ubinkkba4
Estem en contacte.
Petonassos wapes cercadoressss!!!
merci per les opinions, us agraeixo molt el que m´hagueu contestat! jejeje
Per cert bira, a quin preu el deixaries? He vist el monitor i les varilles a la següent web per un bon preu. He preguntat a les farmàcies aqui os visc jo el preu i el monitor em surt per 118 euros i les varilles a 30, i a la web em surt mooolt mes barat..jejeje
Us deixo el link:
Estem en contacte.

Hola noies!
Gràcies Mida! també et desitjo molta sort, segur que aviadet estaràs
.
Vanebcn79 crec que no parlem del mateix aparell, el que comentes és el d'anticoncepció que desconec com funciona, tot i així en la web que has vist sembla que estigui molt bé de preu.
Petonets!
Gràcies Mida! també et desitjo molta sort, segur que aviadet estaràs
. Vanebcn79 crec que no parlem del mateix aparell, el que comentes és el d'anticoncepció que desconec com funciona, tot i així en la web que has vist sembla que estigui molt bé de preu.
Petonets!
Ups!! pos potser m´he colat Bira! jejejje
Bé, de totes maneres, espero que tinguem molta sort en la cerca del nostre dsitjat petit o petita.
Estarem en contacte
Petonetssss!!
Bé, de totes maneres, espero que tinguem molta sort en la cerca del nostre dsitjat petit o petita.
Estarem en contacte
Petonetssss!!

vanebcn79 ha escrit:Us deixo el link:
Estem en contacte.
Acabo de mirar la pàgina i val la pena pel preu, és la més barata! vane tu l'has comprat? s'han de comprar les varilles també però estan esgotades catxissss.... deixo el link d'una altra pàgina encara que és de Madrid, diuen que els ports són gratis i és el monitor+16varilles, el problema és que ara estan de vacances fins el 15 d'octubre.
http://www.farmasanic.com/clearblue-monitor-anticoncepcion-varillas-p-2194.html
Si alguna coneix alguna altra pàgina...
M'estic plantejant comprar-lo

Mida ha escrit:Acabo de mirar la pàgina i val la pena pel preu, és la més barata! vane tu l'has comprat? s'han de comprar les varilles també però estan esgotades catxissss.... deixo el link d'una altra pàgina encara que és de Madrid, diuen que els ports són gratis i és el monitor+16varilles, el problema és que ara estan de vacances fins el 15 d'octubre.
http://www.farmasanic.com/clearblue-monitor-anticoncepcion-varillas-p-2194.html
Si alguna coneix alguna altra pàgina...
M'estic plantejant comprar-lo
Mira't aquesta pàgina a veure si et varia molt el preu: http://www.farmatest.es/test_clearblue-c-39.html
Sort!
Sílvia26 ha escrit:
Mira't aquesta pàgina a veure si et varia molt el preu: http://www.farmatest.es/test_clearblue-c-39.html
Sort!
Veig que el clearblue val 118 i s'han de comprar les varilles a part (que posa que valen 20 euros), mentre que a la pàgina de Madrid posa que l'aparell amb les varilles val 77euros i surt millor... però moltes gràcies guapa
Vaig trobar una altra pàgina que també eren quasi uns 80 euros i era de Catalunya...però l'hauré de tornar a buscar perquè no ho vaig apuntar.
De moment m'ho estic pensant, no sé.. a veure...
Mida ha escrit:Veig que el clearblue val 118 i s'han de comprar les varilles a part (que posa que valen 20 euros), mentre que a la pàgina de Madrid posa que l'aparell amb les varilles val 77euros i surt millor... però moltes gràcies guapa
Vaig trobar una altra pàgina que també eren quasi uns 80 euros i era de Catalunya...però l'hauré de tornar a buscar perquè no ho vaig apuntar.
Uau, quin canvi de preus!!! Si te'l agafes no t'ho pensis i fes-ho a la de Madrid o a la de Catalunya que et surt molt més a compte!!!!
Sílvia26 ha escrit:Mida ha escrit:Veig que el clearblue val 118 i s'han de comprar les varilles a part (que posa que valen 20 euros), mentre que a la pàgina de Madrid posa que l'aparell amb les varilles val 77euros i surt millor... però moltes gràcies guapa
Uau, quin canvi de preus!!! Si te'l agafes no t'ho pensis i fes-ho a la de Madrid o a la de Catalunya que et surt molt més a compte!!!!
Aix sí, he vist altres pàgines que més o menys valen uns 80 euros ( a cantabria i a altres llocs, el de Catalunya no el trobo
) .Si em decideixo a comprar-lo ho faré on-line ja que els preus normals són molt cars.
Petonets!

Noies,
Jo també m'ho estava mirant però tinc un dubte i potser vosaltres em podeu ajudar.
N'hi ha dos no? Un que es diu de concepció i l'altre que es diu d'anticoncepció.Pel que em sembla tenen preus diferents i s'haurien de fer servir per coses diferents, no? Algú que ho hagi fet servir em pot donar més informació? Es poden utilitzar indistintament?
Gràcies!
Jo també m'ho estava mirant però tinc un dubte i potser vosaltres em podeu ajudar.
N'hi ha dos no? Un que es diu de concepció i l'altre que es diu d'anticoncepció.Pel que em sembla tenen preus diferents i s'haurien de fer servir per coses diferents, no? Algú que ho hagi fet servir em pot donar més informació? Es poden utilitzar indistintament?
Gràcies!
sushita ha escrit:Noies,
Gràcies!
Hola sushita! no sabia que n'hi havia dos, jo només conec el monitor d'anticoncepció...o potser quan dius monitor de concepció et refereixes al monitor de fertilitat que ha posat la bira?
Això mateix!
Gràcies Mida! Em vaig quedar amb una idea aproximada però no amb el nom sencer....ja veus quin desastre sóc!
Saps la diferencia entre tots dos? Perquè hi ha una bona diferència de preu, però desconec si el d'anticoncepció, que és més barat, es pot fer servir per ajudar a buscar
o no. No sé si m'explico, però sinó no entenc la diferència de preu....màrqueting?
Gràcies Mida! Em vaig quedar amb una idea aproximada però no amb el nom sencer....ja veus quin desastre sóc!
Saps la diferencia entre tots dos? Perquè hi ha una bona diferència de preu, però desconec si el d'anticoncepció, que és més barat, es pot fer servir per ajudar a buscar
o no. No sé si m'explico, però sinó no entenc la diferència de preu....màrqueting?- Tortugueta
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am
Hola noies, jo vaig utilitzar durant força temps el clear blue per a la busqueda de l'embaràs i funciona bé tot i q es molt car pq no venen recanvis i has d'anar comprant l'aparell cada vegada. De totes maneres posaria la ma al foc que ha de funcionar igual el de control de la concepció pq el principi es el mateix, el control de les hormones que es segreguen a la orina. L'únic que pot ser és que amb el de control de la concepcio no sigui massa especific i et marqui forces dies probablement fertils perque no se la jugaran a que algu es pugui quedar embarassat, en canvi l'altre normalment és molt específic dels dies realment fertils i normalment nomes ten marca un o dos.
Be, espero no haver-ho liat més!
Be, espero no haver-ho liat més!
Tortugueta ha escrit:Hola noies, jo vaig utilitzar durant força temps el clear blue per a la busqueda de l'embaràs i funciona bé tot i q es molt car pq no venen recanvis i has d'anar comprant l'aparell cada vegada.
Tortugueta, l'aparell que val 60 euros s'ha de comprar cada mes??? o et refereixes a que cada mes s'han de comprar les varilles (que on-line costen us 17 euros)?
- Tortugueta
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am
Crec recordar que costava uns 35 euros l'aparell i 6 o 7 varilles si no vaig confosa.
Això és el test d'ovulació, el que et dóna una cara amb un somriure quan estàs en els dies més fèrtils.
Per si us passa, a mi mai em sortia la "sonrisita" encara que ovulés pq tenia un nivell horminal baixet. Quan em vaig començar a prendre l'Omifin la vaig veure per primera vegada!
Sort!
Això és el test d'ovulació, el que et dóna una cara amb un somriure quan estàs en els dies més fèrtils.
Per si us passa, a mi mai em sortia la "sonrisita" encara que ovulés pq tenia un nivell horminal baixet. Quan em vaig començar a prendre l'Omifin la vaig veure per primera vegada!
Sort!
Tortugueta llavors et refereixes al d'ovulació, nosaltres ens referim al monitor que anuncien per la tele que t'indica els dies verds, per tenir relacions, i els dies vermells, que són els que et pots quedar embarassada.
De moment m'espero a veure com va aquest mes, gràcies!
De moment m'espero a veure com va aquest mes, gràcies!
Com a mètode anticonceptiu jo no l'utilitzaria, no em donaria seguretat. Ara a l’inrevés, per ajudar a la concepció trobo que pot ajudar.
Tinc una amiga que se'l va estar mirant i al final per Internet com no tenia gaires bones critiques s'ha compra't el Lady Comp (crec que s'escriu així) que és un aparell que va amb la tempe basal (ara se que és però en aquell moment jo vaig dir el què? jaja). Per ara està contenta, clar que recordo que era caríssim, i més ara que he trobat al fòrum com es fan les gràfiques... Amb un termòmetre, constància i una tauleta t'ho fas gratis! Millor no li comento.
Tinc una amiga que se'l va estar mirant i al final per Internet com no tenia gaires bones critiques s'ha compra't el Lady Comp (crec que s'escriu així) que és un aparell que va amb la tempe basal (ara se que és però en aquell moment jo vaig dir el què? jaja). Per ara està contenta, clar que recordo que era caríssim, i més ara que he trobat al fòrum com es fan les gràfiques... Amb un termòmetre, constància i una tauleta t'ho fas gratis! Millor no li comento.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |