MUTUA SI O NO??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
miressss
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 10, 2010 12:20 pm

MUTUA SI O NO??

EntradaAutor: miressss » dj. oct. 04, 2012 2:55 pm

Hola chicas!!!

Soy nueva en el foro. Hace 13 años que estamos juntos y 3 meses de casados y bueno si todo va bien y a mi marido le parece bien porqué le gustaría esperar un poco más para el año que viene quizás nos pongamos. Mi pregunta es merece la pena hacerse de una mutua?? Es que tengo entendido que pars que te entre el parto tienes que estar inscrita mínimo 10 meses. Que opináis?? Merci!!!!!
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: MUTUA SI O NO??

EntradaAutor: yuyu » dj. oct. 04, 2012 3:11 pm

miressss benvinguda al forum......lo de la mutua es molt personal, aqui trobaras opinions de tot tipus, pero si es cert que si us hi voloeu posar ja a buscar, les mutues tenen el que es diu carencia...pero t'en puc aconsellar una que te nom``es 2 mesos.....ATLANTIDA...i no tinc comisió eh?? pero l'altre dia va venir una noia a explicar-m'ho i em va
sorpendre que nomès tingues 2 mesos!!
Et pots anar passant pel post de buscadores si vols compartir moments....i altres coses, però el que si et demanaria, si no es molt problema, que t'expresessis en català, jaque es un forum Català...t'ho dic de bon rotllo, si suposa un problema ho pots explicar, pero en principi totes les noies escribim en Catala :ok: :ok:
Susana-12
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dj. oct. 04, 2012 3:15 pm

jo després d'haver estat embarassada de la meva filla i havent apuntat a mútua et deixo la meva opinió, si t´has apuntada amb aquest temps que es requereix per al part està bé però també té els seus inconvenients
personalment

avantatges-
el seguiment t'ho fan igual que per ss però si tens una mínima dubte de si va bé o malament, vas i et fas una eco.
la ss et fa durant tot el embarassat 3 eco
A l'hora del part estas en una habitació tota sola amb totes les comoditats
Inconvenients-a l'hora del part les mútues no solen estar preparada per si passa algun problema i el baby ha d'anar a incuvadora per tant ells mateixos et deriven a un hospital de la ss

jo em vaig fer el seguiment per ss i per mútua després ho vaig trobar una tonteria perquè era repetir proves una rere l'altra, això si les ecografies eren més completes amb més informació i no amb tantes presses com la ss, vaig decidir tenir a la meva filla per ss i sincerament molt i molt bé ara estic embarassada del segon i vaig deixar la mútua i tindrem al meu baby per ss perquè a mi em va anar molt bé
Imatge

Imatge
cositina
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 3:32 pm

com funciona aixo del doble seguiment? a la ss no li dieu q us esteu fent les mateixes proves a la mutua, o us les fan igualment, o com va?
nienna
:: girafa
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dj. oct. 04, 2012 3:40 pm

Jo amb el primer no tenía mutua però anava cada mes, mes i mig a un gine privat i pagava uns 50 euros la consulta. Després vaig parir per la SS i tot bé.

Després em vaig fer de Sanitas i amb el segon embaràs vaig tenir doble seguiment, sense dir als de la SS que anava al privat tb, però al privat si li deia que anava a la SS. Anava a parir a una clinica privada per això de tenir una habitació per a mi i la nena, però una setmana abans del part vaig canviar d'opinió i vaig anar a la SS.

Vaig tenir els 2 a l'Hospital Sant Pau de BCN i ho recomano moltíssim.

Ara ja no tinc mútua, i volem anar pel tercer. Tinc clar que faré seguiment per la SS i si no em sento del tot segura aniría a un gine privat per fer ecos, però el part serà a Sant Pau segur.

Depén molt del que vulguis, si vols parir a una clínica privada, llavors sí. Si vols més ecos, llavors surt més a compte anar a un gine privat i pagar per consulta, perquè així no necessites ni carencies ni res...

Molta sort amb la cerca :ok:
miressss
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 10, 2010 12:20 pm

EntradaAutor: miressss » dj. oct. 04, 2012 4:11 pm

Gràcies a totes per les vostres opinions!!!!! Us aniré informant!!!
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 4:30 pm

jo tinc una mútua q em paga l'empresa però si no sincerament no la tindria, el cas és q visc al costat de l'hospital del mar, i per mutua vaig a la quiron q em queda a l'altra punta de bcn, i sempre penso q el dia q em posi de part amb els nervis encara pot ser q acabi anant al hospital del mar q tinc al costat i passi de la mutua...
Susana-12

EntradaAutor: Susana-12 » dj. oct. 04, 2012 4:32 pm

cositina ha escrit:com funciona aixo del doble seguiment? a la ss no li dieu q us esteu fent les mateixes proves a la mutua, o us les fan igualment, o com va?

Hola cositina,jo amb el primer embaràs en ser primerenca anava perduda anava als dos llocs ss i mútua, però lògicament acabes deixant i et fas proves només per un lloc, a mi a la meva mútua mai em van preguntar si anava per ss ... ni si estava repetint proves,ells es limiten a fer el que toca
Imatge

Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 4:43 pm

Susana-12 ha escrit:
cositina ha escrit:com funciona aixo del doble seguiment? a la ss no li dieu q us esteu fent les mateixes proves a la mutua, o us les fan igualment, o com va?

Hola cositina,jo amb el primer embaràs en ser primerenca anava perduda anava als dos llocs ss i mútua, però lògicament acabes deixant i et fas proves només per un lloc, a mi a la meva mútua mai em van preguntar si anava per ss ... ni si estava repetint proves,ells es limiten a fer el que toca

i de què serveix doble seguiment? per tenir més ecografies? no pot arribar a ser contraproduent? (no en tinc ni idea soc novata jeje)
Susana-12

EntradaAutor: Susana-12 » dj. oct. 04, 2012 5:33 pm

cositina ha escrit:
Susana-12 ha escrit:

i de què serveix doble seguiment? per tenir més ecografies? no pot arribar a ser contraproduent? (no en tinc ni idea soc novata jeje)

No és que no cal, lo de les ecografies és per una mateixa per la tranquil · litat que sempre anem a fer-nos alguna més per "el si de cas"
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. oct. 04, 2012 6:55 pm

Jo encara no sóc mare, però quan em vaig plantejar que no tardaria en buscar, em vaig fer d'una mútua. Vaig tenir 6 mesos de carència i em vaig posar a la recerca.
Per la neva experiència, tot i que no he parit, jo estic molt contenta de tenir mútua, perque, malauradament ens hem trobats amb problemes de fertilitat més altres històries, i he pogut avançar molt de temps pel fet d'haver anat de mútua, tant, que a l'any ja he pogut apuntar-me en llistes de reproducció assistida.
Tot és valorar-ho, i el que si que tinc clar és que aniré per SS a fer el seguiment ordinari un cop embarassada i per la meva mútua un seguiment sense proves però si per fer les ecos i pel tracte que he trobat amb la meva ginecóloga.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
LaiaArnau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: LaiaArnau » dj. oct. 04, 2012 7:50 pm

Hola!

Nosaltres ens hem fet d'una mútua, perquè la meva gine és privada i perquè l'hospital public que em toca no em mola gens. El que ni m'havia plantejat és que em fessin el seguiment pels dos llocs ?-) .... Suposo que si vols parir en un hospital public llavors si, però si tens clar que ho vols fer pel privat, no, no????

Per cert, en el nostre cas la carència pel part és de 8 mesos, però que si pareixes per prematur, llavors no s'aplica la carència. Vamos que si encara no estàs embarassada, és com si no n'hi hagués :)
Imatge
Imatge
Sílvia26
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. oct. 05, 2012 9:18 am

Jo des de que vaig començar a anar a la ginecòloga que vaig ja vaog decidir que volia que ella fós qui em portés en l'embaràs i en el part, així que em vaig fer de la mutua dkv que té una carència de 8 mesos. Em vaig apuntar al juny, així que ara de sobres tindré cobert el temps de carència.

A més, l'hospital a on em tocaria parir, no m'agrada gens, així que és un motiu més a favor de la mútua! Però això ja depen de cadascú.
Imatge
Llumi
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 02, 2012 2:05 pm

EntradaAutor: Llumi » dv. oct. 05, 2012 10:01 am

miressss ha escrit:Hola chicas!!!

Soy nueva en el foro. Hace 13 años que estamos juntos y 3 meses de casados y bueno si todo va bien y a mi marido le parece bien porqué le gustaría esperar un poco más para el año que viene quizás nos pongamos. Mi pregunta es merece la pena hacerse de una mutua?? Es que tengo entendido que pars que te entre el parto tienes que estar inscrita mínimo 10 meses. Que opináis?? Merci!!!!!

Hola miressss, yo tengo mutua a traves de la empresa y ya voy aprovechar y lo voy hacer todo a traves de ella. En cuanta al tema de la carencia que comentas, te voy a explicar mi caso. La mutua que yo tengo es Sanitas y cuando la empresa lo contrato (lo hice yo misma) le pregunté al chico el tema del parto. Me dijo que teniamos una carencia de 8 meses, pero que si yo me quedaba embarazada al mes siguiente de contratar la mutua pues ya me entraba, pq estos meses es exclusivamente para la asistencia al parto y como un embarazo dura 9 meses (si todo va bien) pues ya habrias pasado los 8 meses de carencia. El seguimiento del embarazo con las ecos correspondientes entran desde el primer momento, no hace falta carencia. No se si me he explicado bien. Ya te digo que esto es con Sanitas y por empresa, pero hubo un tiempo que lo estuve mirando y en casi todas habia unos 8-9 meses de carencia para asistencia al parto y con las mismas condiciones que tenemos nosotros con sanitas.
vanebcn79
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: vanebcn79 » dg. oct. 07, 2012 3:16 pm

Hola noies!!!

com va tot? estava llegint aquest post i m´agradaria donar la meva opinió. Nosaltres portem desde l´any passat (Setembre) buscant canalla i quan va fer l´any i veiem que no arribava vaig anar a la llevadora de la Seguretat Social a comentar-li a vere si podriem fer les proves pertinents per veure si hi havia cap problema.
Em va fer un paper i el vaig portar a l´hospital on les fan i em van dir que trigarien 1 any com a minim en trucar-me i fer les proves que siguin. Buuuuu!!! 1 any?!

Ens ho vam plantejar per fer-ho per privat a vere i em vaig fer (jo només) de una mutua "L´Aliança" i em porta un ginecoleg d´aqui de Manresa molt bo i agradable i ens van fer les proves i ja sabem el que passa, i arrel d´aqui doncs ja sabem que fer. El dia 15 tenim hora per un doctor per assessorar-nos en temes de IA; Induccio a l´ovulació.... ..::··
Totes les visites d´aquest ginecoleg de Manresa i les meves proves m´han entrat per mutua i de moment, i a dia d´avui, no en tinc cap queixa.

El periode de carencia de part es de 300 dies, i tens acces inmediat a revisions ginecologiques, proves...

Espero que us hagi servit d´ajuda neujor:-)
Petonassos wapes!!!
Imatge
Alexita012
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dv. oct. 19, 2012 10:09 pm

Sílvia26 ha escrit:Jo des de que vaig començar a anar a la ginecòloga que vaig ja vaog decidir que volia que ella fós qui em portés en l'embaràs i en el part, així que em vaig fer de la mutua dkv que té una carència de 8 mesos. Em vaig apuntar al juny, així que ara de sobres tindré cobert el temps de carència.

A més, l'hospital a on em tocaria parir, no m'agrada gens, així que és un motiu més a favor de la mútua! Però això ja depen de cadascú.

Sílvia solete! et vaig seguint de ben a prop!!! Nosaltres ens hem apuntat a DKv perquè l'empresa del meu marit té un acord amb ells i ens surt bé de preu. La carència és de 9 mesos i ens vam apuntar aquest mes així que fins al novembre no comença a comptar... :ufs: Així que la idea és posar-nos a buscar a finals de novembre i fer doble seguiment. A veure com va! El que no sé és si el nano es prematur compta la carència o no... hauría de preguntar-ho! Tú ho saps Sílvia?
Imatge
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » ds. oct. 20, 2012 7:14 am

Bon dia!!!!
Alexia me sona que si es permatur entra com urgencia llavors si entraria, al no se que estigui programat
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. oct. 20, 2012 12:27 pm

Alexita012 ha escrit:Sílvia solete! et vaig seguint de ben a prop!!! Nosaltres ens hem apuntat a DKv perquè l'empresa del meu marit té un acord amb ells i ens surt bé de preu. La carència és de 9 mesos i ens vam apuntar aquest mes així que fins al novembre no comença a comptar... :ufs: Així que la idea és posar-nos a buscar a finals de novembre i fer doble seguiment. A veure com va! El que no sé és si el nano es prematur compta la carència o no... hauría de preguntar-ho! Tú ho saps Sílvia?

No reina! Si és prematur no cal carència!! Jo ho vaig preguntar, perquè la nostra intenció era començar la cerca abans i pensava que arribaria més justa a fer el temps de carència i em vaog voler assegurar de tot, així que no pateixis, si per alguna cosa fós prematur no tindries problema!!!
Però nena, tu sent funcionaria no havies agafat mútua?? Jo m'he fet de DKV perquè la meva germana (també mestra i funcionària) la té i perquè hi està ficada la nostra gine!
Imatge
lilianna
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

EntradaAutor: lilianna » ds. oct. 20, 2012 6:35 pm

Jo tb tinc entès que si és prematur, com que hi ha risc vital no s,aplica la carència. Jo fa un mes m,he fet de sanitas, la carència per part son 8 mesos, per tant si no estàs prenyi quan t,apuntes, t,entra segur! Jo ho he fet xq vull continuar amb la meva gine, i xq al fer torn partit quan estigui embarassada ( espero q aviat) serà més fàcil quadrar horaris q no per la SS!
Imatge
Alexita012
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 06, 2012 7:02 pm

Sílvia26 ha escrit: Però nena, tu sent funcionaria no havies agafat mútua?? Jo m'he fet de DKV perquè la meva germana (també mestra i funcionària) la té i perquè hi està ficada la nostra gine!

Doncs mira, si que podria haver-me fet de mútua al aprobar opos però es que estic taaaaant contenta amb la doctora de capçalera del cap que em porta desde els 16 anys que em feia pànic deixar-la :ufs: És una dona super maca, profesional com la copa d'un pi i em té el número agafat, sempre encerta amb tot el que tinc (vaja que tampoc he tingut res greu però si que he passat 3 pneumonies en els últims anys i la última ingressada a Bellvitge) i de veritat que em feia cosa deixar-la. Així que el meu marit em va plantejar l'opció de pagar-la i com l'acord que té la seva empresa amb DKV és bo a nivell de preu doncs ale, vaig deixar de patir. Lo dolent es que tenim carència cosa que si m'hagués posat jo per MUFACE no tindria peeeeeeeeeero amb el tema de les retallades MUFACE està molt punyetero i cada cop té menys mútues per triar i la cosa ja no és com fa un anys, així que mira, ara tinc doble seguro i listos! :p-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::