TO per saber embaras

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
wana
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

TO per saber embaras

EntradaAutor: wana » ds. oct. 06, 2012 9:42 pm

Hola, des de les vostres experiències, si fem TO quan estem a 3-4 dies de la no warry, podem saber si hem aconseguir un embaras?????

Us ha funcionat? és fiable? home, si passen 3 dies després de la no warry ja em faria un TE però com sóc tant impacient... :p-)
giuliette
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: TO per saber embaras

EntradaAutor: giuliette » ds. oct. 06, 2012 10:04 pm

jo hem vaig fer TO uns 4 dies abans i sortia positiu, el mateix dia hem vaig fer un TE i sortia una sombreta moooolt fina.... i tal cual, un TE+ al dia següent amb un clearblue! No et vull dir que sempre que surti positiu sigui un TE+ però, en el meu cas, si va ser així, a veure que et diu la resta!!!
Ah, i molta sort!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
wana

EntradaAutor: wana » ds. oct. 06, 2012 10:24 pm

O sigui q 4 dies abans ja el sortia el to+??? Les dues ratlles amb la mateixa intensitat?? Els 4 dies iguals??
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dg. oct. 07, 2012 7:21 am

Hola!
Jo no ho faria... Què en trauràs?
Si et surt TO+, com que no és del tot fiable, te’n pots endur una patacada si et fas il·lusions i després el TE és negatiu o et ve la regla.
Si et surt TO-, mantindràs les esperances igualment, pensant que potser no ho ha detectat…, i et quedaràs igual.
Vaja, això és el que em passaria a mi. Jo també havia fet l'experiment...
A més, si els TO són de tira sempre et quedarà el dubte de si realment és positiu. Si és un Clearblue, més val no malgastar-lo, que costen un ull de la cara!
Fa temps vaig llegar un article (no sé si 100% científic…) molt pedagògic. Com vas d’anglès?
http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

T'entenc, perquè jo també sóc molt impacient!! Per mi, el signe més clar va ser la temperatura basal, que es va disparar cap amunt en comptes de baixar com els cicles anteriors.

SORT!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dg. oct. 07, 2012 7:50 am

Wana com diu la Vesnà fer el TO no és fiable. Hi ha noies que ho han fet i els ha donat positiu i després no estaven embarassades. Així aue jo em faria un TE dos dies abans de l'arribada de la no warry. Llavors ja és fiable. En els meus dos embarassos el TE a DPO12 ja em va donar positiu.

Molt sort i a desesperar lo mínim possible.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dg. oct. 07, 2012 8:33 am

Wana jo tampoc penso que sigui gaire fiable! Però jo també com bona impacient que soc ho vaig provar! El vaig fer 2 dies abans de TE i va sortir negatiu.... però com la Vesnà t'ha dit, amb la temperatura basal ja et pots fer una idea, i en veure que seguia alta i que encara va pujar més, vam fer un TE als dos dies i era positiu! aixi que ja veus...és un mètode molt poc fiable!
wana

EntradaAutor: wana » dg. oct. 07, 2012 7:05 pm

teniu raó, no és gens fiable... llavors pq fer-ho oi?
demà ja és dia 11 després de l'ovulació, o sigui que dimarts ja ho sabré.

per cert, he llegit (amb ajuda del traductor per no perdre informació) l'article i és interessant pq posen fotos comparatives però la conclusió és la mateixa que heu dit, cada test té una finalitat i no es poden barrejar, encara que de vegades coincideixi.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dj. oct. 25, 2012 9:25 am

Hola!
jo em vaig fer amb els 2 embarassos un TO per saber si podia estar embarassada crec que uns 2 dies abans de quan m'havia de baixar..ho vaig fer per no gastar-me diners en un TE tant ràpid i amb els 2 embarassos em van donar + i van encertar! els tinc guardats amb els d'embaràs! sort! :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::